Trustequote:Op vrijdag 16 december 2005 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz rukt muts af en gaat echt naar boven![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz rukt muts af en gaat echt naar boven![]()
Jazekers.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:20 schreef melke het volgende:
Dropkick plaats jij soms op meerdere plekken die foto's?
En weer heel mooi, maar deze heb je een bruin of antiek tint meegegeven???quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En weer heel mooi, maar deze heb je een bruin of antiek tint meegegeven???
Volgens mij wilde hij liever ook zelf niet teveel op de voorgrond treden en leek hij ook niet bijzonder blij om Nathalie weer te zien.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het heel wat dat ze hem naar voren haalde in de internet uitzending
zolang Dido in de media niks negatiefs zegt over hun relatie kost het Roel geen stemmen en word ze niet door iedereen verketterd. Volgende week zal ze wel eerst met Roel wat afspreken en daarna hem na 1/2 weken dumpen......quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Daar zat en zit echt niets in.
Kouwe kak.
Emotieloos kreng, maar daar kan zij niks aan doen.
Haar hele milieu is zo, haar woonplaats staat erom bekend in nl
Maar het kan natuurlijk ook zijn omdat je dat als natuurlijke reactie op Roel's drinkgedrag krijgt.
Of als hij op zijn psychoblabla toer gaat: dan kun je niets anders denken dan: weer een gestoorde psychopaat (pleonasme) in opleiding.
Truste.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:48 schreef Manu82 het volgende:
Iedereen er al vandoor dan dus??? Dan ga ik ook slapen, tot morgen![]()
![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste.....
FOK lag er hier even uit
Kun je aan de post van Manu82 zien dat ze bij die Engelsen toch trager zijn met het ontdekken van storingen. Hij was zo te zien de enige die nog online wasquote:
Nee hij zag de bui al hangenquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij liever ook zelf niet teveel op de voorgrond treden en leek hij ook niet bijzonder blij om Nathalie weer te zien.
vond dat zusje btw wel lief...
Dan ligt het iig niet aan julliequote:
Ook als hij de pot pakt?quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zolang Dido in de media niks negatiefs zegt over hun relatie kost het Roel geen stemmen en word ze niet door iedereen verketterd. Volgende week zal ze wel eerst met Roel wat afspreken en daarna hem na 1/2 weken dumpen......
Ik gun het Roeltje in ieder geval wel...... die pot danquote:
Ik bedoel Dido's moeder niet hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik gun het Roeltje in ieder geval wel...... die pot dan![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel Dido's moeder niet hoor
Staat dat al zo lang leeg danquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als schoonmoeder wel toch
![]()
En mocht hij niet winnen donderdag...... dan gaan ze in plaats van een verre tropische reis toch gewoon in Rotterdam naar Tropicana![]()
Was al bang voor zo een antwoord, maar wilde die open deur niet meer weghalen hier. Jij mocht hem een keer intrappenquote:
NOG geen kraker, maar zit er hard aan te denken met al die huurverhogingenquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Was al bang voor zo een antwoord, maar wilde die open deur niet meer weghalen hier. Jij mocht hem een keer intrappen![]()
(PC eend ook kraker???)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |