Gone with the wind.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Af spelen.
Maar geen tijd meer, ik ga lekker slapen, en tot maandagavond,.... gone with the storm
Ik vond het heel wat dat ze hem naar voren haalde in de internet uitzendingquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:55 schreef melke het volgende:
Trouwens echt belachelijk dat ze Joost zo achter in het publiek stopte.
Hoe moet het nu volgende week???quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze weten niet beter
Ik snap opeens weer waarom ik hier maar heel weinig kom
Hmm 2e keer al dat ik het hoor, geen ideequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Af spelen.
Maar geen tijd meer, ik ga lekker slapen, en tot maandagavond,.... gone with the storm
Ja waarom ook niet? Ze doen net alsof hij een of andere moord heeft gepleegt tov het programmaquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het heel wat dat ze hem naar voren haalde in de internet uitzending
Altijd leuk zo'n mod met een bliksembezoek.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Af spelen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dankje. Maar ik zou er zo graag 1 zien met de mondhoeken omhoog.
Ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe moet het nu volgende week???![]()
BB5 afgelopen. Hoe moeten we nu dan al onze crypto-erotische posts doorsturen.
Ik ga jou mijn email niet geven anders blijf je aan de gang!!
Ik zie je bij de volgende BB wel. Kan nooit lang duren!!![]()
![]()
Ik zou het meer zelfmoord willen noemenquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:04 schreef melke het volgende:
[..]
Ja waarom ook niet? Ze doen net alsof hij een of andere moord heeft gepleegt tov het programma
Daar zat en zit echt niets in.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:01 schreef melke het volgende:
Dido's hoofd bij de filmpjes van Roel en de foto van zijn ex sprak ook echt boekdelen. Ze straalde sowieso niet echt veel warmte uit (zoals gewoonlijk)
Maar toch dringen op het toetsenbord!!quote:
Ja lachenquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n mod met een bliksembezoek.![]()
Zelfs daar hebben we er nog twee vanquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar toch dringen op het toetsenbord!!
Paupâhs!!![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:04 schreef Coos het volgende:
Altijd leuk zo'n mod met een bliksembezoek.![]()
Nog een 19" flatscreen over??quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zelfs daar hebben we er nog twee van![]()
Nee ruimtegebrek dus doen het met 2 x 17"quote:
Trustequote:Op vrijdag 16 december 2005 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz rukt muts af en gaat echt naar boven![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz rukt muts af en gaat echt naar boven![]()
Jazekers.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:20 schreef melke het volgende:
Dropkick plaats jij soms op meerdere plekken die foto's?
En weer heel mooi, maar deze heb je een bruin of antiek tint meegegeven???quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En weer heel mooi, maar deze heb je een bruin of antiek tint meegegeven???
Volgens mij wilde hij liever ook zelf niet teveel op de voorgrond treden en leek hij ook niet bijzonder blij om Nathalie weer te zien.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het heel wat dat ze hem naar voren haalde in de internet uitzending
zolang Dido in de media niks negatiefs zegt over hun relatie kost het Roel geen stemmen en word ze niet door iedereen verketterd. Volgende week zal ze wel eerst met Roel wat afspreken en daarna hem na 1/2 weken dumpen......quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Daar zat en zit echt niets in.
Kouwe kak.
Emotieloos kreng, maar daar kan zij niks aan doen.
Haar hele milieu is zo, haar woonplaats staat erom bekend in nl
Maar het kan natuurlijk ook zijn omdat je dat als natuurlijke reactie op Roel's drinkgedrag krijgt.
Of als hij op zijn psychoblabla toer gaat: dan kun je niets anders denken dan: weer een gestoorde psychopaat (pleonasme) in opleiding.
Truste.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:48 schreef Manu82 het volgende:
Iedereen er al vandoor dan dus??? Dan ga ik ook slapen, tot morgen![]()
![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste.....
FOK lag er hier even uit
Kun je aan de post van Manu82 zien dat ze bij die Engelsen toch trager zijn met het ontdekken van storingen. Hij was zo te zien de enige die nog online wasquote:
Nee hij zag de bui al hangenquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij liever ook zelf niet teveel op de voorgrond treden en leek hij ook niet bijzonder blij om Nathalie weer te zien.
vond dat zusje btw wel lief...
Dan ligt het iig niet aan julliequote:
Ook als hij de pot pakt?quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zolang Dido in de media niks negatiefs zegt over hun relatie kost het Roel geen stemmen en word ze niet door iedereen verketterd. Volgende week zal ze wel eerst met Roel wat afspreken en daarna hem na 1/2 weken dumpen......
Ik gun het Roeltje in ieder geval wel...... die pot danquote:
Ik bedoel Dido's moeder niet hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik gun het Roeltje in ieder geval wel...... die pot dan![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel Dido's moeder niet hoor
Staat dat al zo lang leeg danquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als schoonmoeder wel toch
![]()
En mocht hij niet winnen donderdag...... dan gaan ze in plaats van een verre tropische reis toch gewoon in Rotterdam naar Tropicana![]()
Was al bang voor zo een antwoord, maar wilde die open deur niet meer weghalen hier. Jij mocht hem een keer intrappenquote:
NOG geen kraker, maar zit er hard aan te denken met al die huurverhogingenquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Was al bang voor zo een antwoord, maar wilde die open deur niet meer weghalen hier. Jij mocht hem een keer intrappen![]()
(PC eend ook kraker???)![]()
Dan ben ik alleen geloof ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:21 schreef M-en-A het volgende:
Ik ben ook geen kraker. Heb weliswaar "een eigen huis.... een plek onder de zon", maar het regent hier ook weleens als ik weer het afschrift van de hypotheek zie![]()
Maar eend.... ik ga je familie maar weer eens opzoeken. Dan nestel ik me lekker onder hun veertjes en probeer dan wat te slapen![]()
Truste en tot morgen (of heet dat nu strakkies)
![]()
![]()
Zit er nog een pot in het huis??quote:
Samen zijn jullie héél wat hè??quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En weer heel mooi, maar deze heb je een bruin of antiek tint meegegeven???
Goed gevuld....dus niks voor jouquote:
Wel mailen hè, als er wel iets voor me is!!quote:
Moet morgen in wassenaar weer een harde schijf gaan resetten.quote:
weet de eigenaar er al vanafquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet morgen in wassenaar weer een harde schijf gaan resetten.![]()
Eigenaresse!!quote:
..........yetquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Eigenaresse!!![]()
She do'nt know nothing.........![]()
en te licht bevondenquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
..........yet
Neem je wel je weegschaal mee, of is ze al gewogen?![]()
Coos is eindelijk genezen verklaardquote:
Zou ik alleen voor Tanja zielig vinden.........quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:07 schreef Manu82 het volgende:
Vinden jullie het nooit zielig voor zo iemand als nathalie als ze dan serieus die internet pagina's over haar wil na lezen?
nah een topic met lege caps..... niet sneuquote:Op vrijdag 16 december 2005 04:07 schreef Manu82 het volgende:
Vinden jullie het nooit zielig voor zo iemand als nathalie als ze dan serieus die internet pagina's over haar wil na lezen?
Hey SpeedyDJ.quote:
Oh, ik moet dan maar zo gaan slapen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 06:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
GJ Gekwakker worden
Hmmz ook lieske was even wakker
Nee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 06:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
What the fuckjij niet eens naar bed geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |