Ja, maar kijk ook eens hoe vaak ze er gewoon compleet naast zit en niemand die haar op het matje roept! En dan komt ze met zo'n kulsmoes als "oh er was even een spirituele storing". Jammer dat mensen keer op keer worden bedonderd door op geld beluste kwakzalvers.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef Biancavia het volgende:
Oh, jammer dat ik het niet gezien heb.
Ik heb het idee dat Char meer telepathisch is dan dat ze in contact zou staan met gene zijde.
Inderdaad,quote:
Dat is ook wat ik mij afvraag, gelooft die Chazia er zelf eigenlijk in? Of zit ze daar alleen maar om op televisie te kunnen verschijnen?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef BennyNL het volgende:
het is in feite pure lijkenpikkerij..kom op, ze maakt misbruik van het leed en de goedgelovigheid van die toch al niet snuggere mensen. en die Chazia is een aandachtshoertje
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:56 schreef TheThirdMark het volgende:
Je man Henk en je hondje Pluto willen je laten weten dat het goed met ze gaat.
he? mijn man heette Wim
Oh, krijg net een bericht door van een andere man.
Die hele Sjar is gewoon een Stoep-Hoer.
Maar ze verdiend wel makkelijk geld.
Maar dat kan ik ook hoor. Ik maak FuifDuif even tot oefen object als je het niet erg vind.
Hmnz, mij informanten vertellen me dat deze woorden je het best beschrijven....
- Koppig
- Nors
- Selectief vriendelijk
- Principieel
- Traditioneel
- Maagd (and proud of it)
- Tegendraads
- Serieus
- Melancholisch
- Nostalgisch
- Doemdenker
- Voormalig Rooms-Katholiek
- Christen (volgens de gnostische definitie om precies te zijn)
- Pessimist
- Liefhebber van Pink Floyd, The Who, Procol Harum, Led Zeppelin (het album Tommy is een aanrader overigens; echt fantastisch!) en vele anderen
- Spiritueel
- Voormalig aanhanger van Balkenende
- Niet-materialist
- Minimalist
- Respect voor al het leven: ik vind dat geen enkel levend wezen het bezit is van een ander levend wezen. Ik wijs het houden van huisdieren aldus af (behalve katten wanneer zij vrij zijn om te gaan en te staan waar zij willen) en het opzettelijk doden van dieren (inclusief de kleinste insecten) is uit den boze in mijn ogen
Klopt dit een beetje? Dan gaarne ¤500 over te maken op een nader te noemen bankadres!
Natuurlijk. Zelfde verhaal => Irene Moors.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik mij afvraag, gelooft die Chazia er zelf eigenlijk in? Of zit ze daar alleen maar om op televisie te kunnen verschijnen?
Wel lekker goedkoop met kledingquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:00 schreef WAT het volgende:
Fuifduif is de Mahatma Ghandi van de 21ste eeuw.
Echt waar? Die vind ik nu juist wel heel geloofwaardig.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:11 schreef Dante_A het volgende:
Ik heb dat de laatste tijd met Hans Kazan...
Hehequote:Op vrijdag 16 december 2005 00:29 schreef Sargon het volgende:
wat is er mis met geld verdienen aan domme mensen?
Maar hoe verklaar je dan de dingen die ze in diezelfde aflevering zei bij willekeurige mensen op straat?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef FuifDuif het volgende:
Haha, die Char, in het begin vond ik haar zeer interessant en hield ik de mogelijkheid open dat ze daadwerkelijk over dergelijke gaven beschikt, maar de laatste tijd kan ik haar echt niet meer serieus nemen. Wat een flauwekul! Vanavond was als bekende Nederlander de broer van wijlen Pim Fortuyn te gast. Nou nou, wat een lachwekkende reading. Pimmetje schijnt nog altijd heel boos en teleurgesteld te zijn. Ik zie hem al geīrriteerd homo-achtig springen op de wolkjes van de Hemel. Nee, weg met die Char!
Wie is het daarmee eens?
Dat zijn acteurs.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:
Maar hoe verklaar je dan de dingen die ze in diezelfde aflevering zei bij willekeurige mensen op straat?
Of zijn die ook allemaal gescreend van te voren.
Haha, ja.. van die voor de hand liggende dingen. Net zoals wanneer je denkt dat je vanuit je ooghoeken iets ziet bewegen dat een geest is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:26 schreef Netflier het volgende:
Ze zei ook een keer dat wanneer je je onbehaaglijk voelt in het donker of het gevoel hebt dat er iemand achter je staat terwijl dat niet zo is het duidt op de aanwezigheid van geesten.
Wat een onzin. Dat zijn gewoon primitieve angstgevoelens. Dieren hebben dat ook, omdat op donkere plekken mogelijk vijanden zitten die op hun loeren.
Ze worden blij gemaakt met een dooie mus, wat hebben ze daaraan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef wonderer het volgende:
Maar als die mensen die ze "helpt" er blij van worden? Als ze alleen maar willen weten of het goed gaat met hun overleden kind en dat ze zich niet schuldig hoeven te voelen over de zelfmoord van hun partner? Who the fuck cares then? Een beetje meer goedheid in de wereld, een paar mensen die opgelucht en gelukkig zijn met het antwoord...
Zolang ze blij zijn? Het zijn sowieso al mensen die er wel in geloven, anders ga je niet naar zo'n show. Zelfde als mensen die blij worden van geloven in god.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ze worden blij gemaakt met een dooie mus, wat hebben ze daaraan?
Volgens mij zit er ook een H in en ik vermoed dat het iets is als Charlotte, Charlie, of iets in die richting.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:49 schreef Tobbes het volgende:
Moge Char zelf doogaan, dan vertel ik dr wel dat dr naam met een A, B, o nee, een C begint.
Helaas heb ik die uitzending niet gezien. Wat ik wel erg merkwaardig vindt is dat Pim Fortuyn amper engels kon spreken.... Maar via die Char lukte het kennelijk wel. Ja ja.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef FuifDuif het volgende:
Haha, die Char, in het begin vond ik haar zeer interessant en hield ik de mogelijkheid open dat ze daadwerkelijk over dergelijke gaven beschikt, maar de laatste tijd kan ik haar echt niet meer serieus nemen. Wat een flauwekul! Vanavond was als bekende Nederlander de broer van wijlen Pim Fortuyn te gast. Nou nou, wat een lachwekkende reading. Pimmetje schijnt nog altijd heel boos en teleurgesteld te zijn. Ik zie hem al geīrriteerd homo-achtig springen op de wolkjes van de Hemel. Nee, weg met die Char!
Precies. Je kunt exact hetzelfde topic openen over imams, priesters en missionarissen/evangelisten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Char vult blijkbaar een leegte die wijzelf of onze naasten niet kunnen vullen. Ik zie daar niks mis mee eigenlijk![]()
Is zij echt in contact met overledenen? Geen idee, maar boeit dat als zij de nabestaanden een goed gevoel kan geven? Ik denk van niet, zij doet goed werk, welke naam je er ook aan wil geven![]()
Met alle respect, maar ik vind dat nogal egoistisch. Die mensen worden blij gemaakt met een leugen en zodoende gaan ze verder van de realiteit staan. Wij krijgen allemaal te maken met dierbaren die overlijden en het hoort bij het leven dat we leren omgaan met het feit dat ze er niet meer zijn. Het verdriet van het verlies zal niet weggaan, maar op den duur wordt het makkelijker ermee te leven. Als een medium je de illusie geeft dat ze er nog zijn en dat ze via haar met jou communiceren vertraagt dat het verwerkingsproces. Of nog erger; het raakt zo ontregeld dat je er nooit meer overheen kan komen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef wonderer het volgende:
Maar als die mensen die ze "helpt" er blij van worden? Als ze alleen maar willen weten of het goed gaat met hun overleden kind en dat ze zich niet schuldig hoeven te voelen over de zelfmoord van hun partner?
En dat is niet zo met de "illusie" van een hemel of een nirvana of het walhalla? Ik zie het verschil niet, mensen willen niet afgekapt worden van het contact met hun geliefden. En daarom hebben wij misschien wel allerlei werelden of manieren bedacht om die overgang te vergemakkelijken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:28 schreef Netflier het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik vind dat nogal egoistisch. Die mensen worden blij gemaakt met een leugen en zodoende gaan ze verder van de realiteit staan. Wij krijgen allemaal te maken met dierbaren die overlijden en het hoort bij het leven dat we leren omgaan met het feit dat ze er niet meer zijn. Het verdriet van het verlies zal niet weggaan, maar op den duur wordt het makkelijker ermee te leven. Als een medium je de illusie geeft dat ze er nog zijn en dat ze via haar met jou communiceren vertraagt dat het verwerkingsproces. Of nog erger; het raakt zo ontregeld dat je er nooit meer overheen kan komen.
U bent psycholoog?quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:28 schreef Netflier het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik vind dat nogal egoistisch. Die mensen worden blij gemaakt met een leugen en zodoende gaan ze verder van de realiteit staan. Wij krijgen allemaal te maken met dierbaren die overlijden en het hoort bij het leven dat we leren omgaan met het feit dat ze er niet meer zijn. Het verdriet van het verlies zal niet weggaan, maar op den duur wordt het makkelijker ermee te leven. Als een medium je de illusie geeft dat ze er nog zijn en dat ze via haar met jou communiceren vertraagt dat het verwerkingsproces. Of nog erger; het raakt zo ontregeld dat je er nooit meer overheen kan komen.
IK !!!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef FuifDuif het volgende:
Wie is het daarmee eens?
die namen raad ze ook niet , ze noemt wat willekeurige letters en het slachtoffer vult dat zelf aan met een bijpassende naam,quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:19 schreef cognito_1987 het volgende:
Tja, allemaal leuk en aardig ,, maar dat ze steeds op de namen van de personen in kwestie komt lijkt me toch net iets te toevallig. Ik geloof dat ze in een soort van contact staat .. die namen kan ze gewoonweg niet raden .. nog afgezien van overige opmerkelijke uitspraken
Erg makkelijke benadering.quote:
Niets moetquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind serieus dat dit soort types vervolgd moeten worden. Een weldenkend mens trapt hier niet in, maar al die labiele en/of wanhopige mensen die dit voor zoete koek slikken moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
nou, het kost geen geldquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Jammer dat ik niet jou ben ook jahAnders zou ik dood zijn. Dan was dit prachtige wezen niet geboren.
Wat is zo leuk aan nuchter zijn?
Zwak. Het gaat hier niet om geloof. Het gaat hier om een levensinstelling. Het gaat hier om je persoonlijke geloof. Zie je hier vaak Jezus voorbij komen in the thruth? Ik zie eerder mensen die zelf het hef in handen nemen. Mensen die geen vlieg kwaad doen ook. Eerder mensen die goed doen omdat ze wat geven om de anderen en de wereld.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:03 schreef bonke het volgende:
[..]
nou, het kost geen geld
je hebt geen alternatieve genezers ( jomanda) nodig ( die laten je toch maar dood gaan )
als iedereen zo nuchter was als ik, was de wereld zonder geloof een stuk beter af
( godsdiensten hebben namelijk meer slachtoffers op hun geweten dan alle oorlogen die er bij elkaar zijn geweest )
Gaat het verder wel goed met je?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niets moet![]()
Ik geloof het ook niet. Maar mensen die het woord moeten te onpas gebruiken die mogen hun mond houden.
Het woord moeten
En jij studeert voor journalist? Journalistiek is niet eens een studie, het is een egocentrisch iets, van kijk mij eens een goede kijk hebben op de wereld.
God behoede de wereld.
Je bent toch journalist? Dan zou je eens je woorden beter mogen leren gebruiken? Staat je goed.
Zeker gaat het goed. Beter dan ooit zelfsquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaat het verder wel goed met je?
Jezus, wat bazel jij een eind de ruimte in en je veroordeelt mensen wel erg gemakkelijk, hoort dat ook bij deze stroming?![]()
Blijkbaar heb jij de waarheid in pacht. Wat dat betreft pas je wel bij die Char.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zeker gaat het goed. Beter dan ooit zelfs
Maar het woord moeten, daar hoef je niet mee te komen aanzetten hier![]()
Maak jij je druk om mijn gezondheid? Heb je niet genoeg aan jezelf te doen?
Als je 100 procent gezond bent mag je komen aanzetten. Ben je 99,999 procent gezond dan ga je maar lekker met je eigen zaken bemoeien.
Ik probeer dit nu heel subtiel te brengen en wil absoluut niet gemeen zijn, maar slik jij medicijnen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zeker gaat het goed. Beter dan ooit zelfs
Maar het woord moeten, daar hoef je niet mee te komen aanzetten hierZeker niet als je jezelf als journalist beschouwt.
Maak jij je druk om mijn gezondheid? Heb je niet genoeg aan jezelf te doen?
Als je 100 procent gezond bent mag je komen aanzetten. Ben je 99,999 procent gezond dan ga je maar lekker met je eigen zaken bemoeien.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik probeer dit nu heel subtiel te brengen en wil absoluut niet gemeen zijn, maar slik jij medicijnen?
En zo ja, ben je die vergeten?
En zo ja, hoe lang al?
Echt, zoek hulp. Als jij je in het dagelijks leven net zo uitdrukt als hier op het forum dan ben je waarschijnlijk een hele eenzame jongeman.
Die logica ben ik het dan weer niet mee eens. Ik geloof niet dat een medium zo dan werkt...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef onemangang het volgende:
Wat ik wel erg merkwaardig vindt is dat Pim Fortuyn amper engels kon spreken.... Maar via die Char lukte het kennelijk wel. Ja ja.
Inderdaad. Zodra er een commercieel belang bij komt kijken is er iets niet pluis.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:19 schreef OpenDeur het volgende:
Bovendien valt het mij op dat de begaafden er een zeker commercieel belang bij hebben.
Was jij niet altijd een eng persoon?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:23 schreef SCH het volgende:
Ik begin die Dromenvanger echt een beetje eng te vinden. Is er geen mod-shrinkje in de buurt?
Nee, ik ben heel aardig. Dat vindt zelfs Charquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Was jij niet altijd een eng persoon?
Als je zo aardig bent, wil je dan ff oprotten met je oordeel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel aardig. Dat vindt zelfs Char![]()
En Wendy van Dijk dan, die is wat dat betreft nog een graadje erger.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad. Zodra er een commercieel belang bij komt kijken is er iets niet pluis.
Net zoals Irene Moors. Dat mens vertrouw ik ook niet helemaal.
Die komt me net iets te vriendelijk over. Ik zou bijna zeggen, onmenselijk.
Maar dat is vaak met mensen op tv. Ze negeren hun slechte kant, en ieder mens heeft een slechte kant in zich.
Wendy van Dijk zegt me niets.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En Wendy van Dijk dan, die is wat dat betreft nog een graadje erger.
Of Caroline Tensen en Henny Huilman.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En Wendy van Dijk dan, die is wat dat betreft nog een graadje erger.
Het woord moeten is een volstrekt normaal Nederlands woord.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als je zo aardig bent, wil je dan ff oprotten met je oordeel.
Doe ik dat ook. Zodra die lieve Croupouque oprot met zijn moeten en smiley die hij altijd gebruikt als pi.
Het woord moeten is een virus !!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Het woord moeten is een volstrekt normaal Nederlands woord.
Oprotten daarentegen gebruiken we minder graag.![]()
Kan Croupouque jou dan bellen voor een afspraak?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En jij studeert voor journalist? Journalistiek is niet eens een studie, het is een egocentrisch iets, van kijk mij eens een goede kijk hebben op de wereld.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:33 schreef -Delta- het volgende:
Anders gaan we ff lekker compleet offtopic![]()
![]()
Emailen magquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:36 schreef WAT het volgende:
[..]
Kan Croupouque jou dan bellen voor een afspraak?
Schadelijk in de zin van: ze helpt mensenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef Fonkmeistah het volgende:
Ze is dus uitermate schadelijk en dient imo zo snel mogelijk gestopt te worden om ruimte te maken voor een echt serieuze benadering van het onderwerp.
Zullen we dan ook maar alle imams en priesters vervolgen voor het verkondigen van de meest rare ideeen waar je dan maar in moet geloven? Een gekruisigd persoon die na drie dagen uit de dood opstond en bij leven over water kon lopen enzo?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind serieus dat dit soort types vervolgd moet worden. Een weldenkend mens trapt hier niet in, maar al die labiele en/of wanhopige mensen die dit voor zoete koek slikken moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Ik zie wel een verschil tussen iemand die die zich valselijk voordoet voor een ander persoon en tegelijk de kwetsbare gevoelens van de nabestaanden uitbuit en iemand die een matig boek probeert te slijten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar alle imams en priesters vervolgen voor het verkondigen van de meest rare ideeen waar je dan maar in moet geloven? Een gekruisigd persoon die na drie dagen uit de dood opstond en bij leven over water kon lopen enzo?
Even goed de Privé e.d. doornemen voordat je een bekende Nederlander op bezoek krijgt?quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:41 schreef Viking84 het volgende:
ja, lastig hoor. Wat die namen betreft raadt ze maar wat, maar hoe wist ze bijv dat Daan Schuurman's opa Aad heet en dat er *iets* met Italië was? En dat hij een zwangere zus had? (ze zag een vrouw met overgewicht, niet iedereen heeft die in de familie). Ik heb niet het idee dat Char die mensen moedwillig bedondert. Volgens mij gelooft ze er zelf ook in. In dat geval heeft ze dus gewoon een psychische ziekte
Ik, want volgens de paus komen homo's helemaal niet in de hemel!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef FuifDuif het volgende:
Wie is het daarmee eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |