abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33119663
Haha, die Char, in het begin vond ik haar zeer interessant en hield ik de mogelijkheid open dat ze daadwerkelijk over dergelijke gaven beschikt, maar de laatste tijd kan ik haar echt niet meer serieus nemen. Wat een flauwekul! Vanavond was als bekende Nederlander de broer van wijlen Pim Fortuyn te gast. Nou nou, wat een lachwekkende reading. Pimmetje schijnt nog altijd heel boos en teleurgesteld te zijn. Ik zie hem al geīrriteerd homo-achtig springen op de wolkjes van de Hemel. Nee, weg met die Char!

Wie is het daarmee eens?
pi_33119724
Oh, jammer dat ik het niet gezien heb.
Ik heb het idee dat Char meer telepathisch is dan dat ze in contact zou staan met gene zijde.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_33119898
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef Biancavia het volgende:
Oh, jammer dat ik het niet gezien heb.
Ik heb het idee dat Char meer telepathisch is dan dat ze in contact zou staan met gene zijde.

Ja, maar kijk ook eens hoe vaak ze er gewoon compleet naast zit en niemand die haar op het matje roept! En dan komt ze met zo'n kulsmoes als "oh er was even een spirituele storing". Jammer dat mensen keer op keer worden bedonderd door op geld beluste kwakzalvers.
  donderdag 15 december 2005 @ 23:44:48 #4
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_33120055
Duidelijk geval van cold reading.
Maar toch niet helemaal.
  donderdag 15 december 2005 @ 23:46:23 #5
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33120114
Nu al?
pi_33120258
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef Gizmore het volgende:
Duidelijk geval van cold reading.
Inderdaad,

Je doet wat backgroundchecking (in dit geval van het programma kan dat), kijkt naar het type persoon (met wat ervaring is dat np) en je weet precies wat voor vragen je moet stellen om bepaalde reacties en antwoorden los te krijgen om zelf erop voort te kunnen voortborduren.

Voorbeeldje: (C: Char, M: Miep)
C: Ik zie een vaag figuur (man of vrouw)
M: Henk, dat moet henk zijn! (C: dus het is een man waar ze veel om gaf)
C: Het is een familielid (90% kan hierop en anders is het iemand close en val je nog niet door de mand)
M: Ja, het was mijn neef die plotseling is overleden
C: Ja, hij vertelt me dat het hij jullie mist (Dat wil Miep graag weten!)

etc.. etc..
Dit is een extreem simpel voorbeeld zonder de fysieke reacties erin te betrekken, maar in 3 vragen heb je zo al genoeg informatie van Miep om 15 minuten vol te lullen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_33120328
Eigenlijk walgelijk, zulke acties. Waarom worden mensen als Char niet grondig onderzocht? Wat ze doet in haar eigen huis moet ze zelf weten, maar zo publiekelijk lijkt mij wel een ernstige zaak.
pi_33120373
het is in feite pure lijkenpikkerij..kom op, ze maakt misbruik van het leed en de goedgelovigheid van die toch al niet snuggere mensen. en die Chazia is een aandachtshoertje
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33120471
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef BennyNL het volgende:
het is in feite pure lijkenpikkerij..kom op, ze maakt misbruik van het leed en de goedgelovigheid van die toch al niet snuggere mensen. en die Chazia is een aandachtshoertje
Dat is ook wat ik mij afvraag, gelooft die Chazia er zelf eigenlijk in? Of zit ze daar alleen maar om op televisie te kunnen verschijnen?
pi_33120496
Je man Henk en je hondje Pluto willen je laten weten dat het goed met ze gaat.

he? mijn man heette Wim

Oh, krijg net een bericht door van een andere man.

Die hele Sjar is gewoon een Stoep-Hoer.
Maar ze verdiend wel makkelijk geld.

Maar dat kan ik ook hoor. Ik maak FuifDuif even tot oefen object als je het niet erg vind.

Hmnz, mij informanten vertellen me dat deze woorden je het best beschrijven....

- Koppig
- Nors
- Selectief vriendelijk
- Principieel
- Traditioneel
- Maagd (and proud of it)
- Tegendraads
- Serieus
- Melancholisch
- Nostalgisch
- Doemdenker
- Voormalig Rooms-Katholiek
- Christen (volgens de gnostische definitie om precies te zijn)
- Pessimist
- Liefhebber van Pink Floyd, The Who, Procol Harum, Led Zeppelin (het album Tommy is een aanrader overigens; echt fantastisch!) en vele anderen
- Spiritueel
- Voormalig aanhanger van Balkenende
- Niet-materialist
- Minimalist
- Respect voor al het leven: ik vind dat geen enkel levend wezen het bezit is van een ander levend wezen. Ik wijs het houden van huisdieren aldus af (behalve katten wanneer zij vrij zijn om te gaan en te staan waar zij willen) en het opzettelijk doden van dieren (inclusief de kleinste insecten) is uit den boze in mijn ogen

Klopt dit een beetje? Dan gaarne ¤500 over te maken op een nader te noemen bankadres!
pi_33120555
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:56 schreef TheThirdMark het volgende:
Je man Henk en je hondje Pluto willen je laten weten dat het goed met ze gaat.

he? mijn man heette Wim

Oh, krijg net een bericht door van een andere man.

Die hele Sjar is gewoon een Stoep-Hoer.
Maar ze verdiend wel makkelijk geld.

Maar dat kan ik ook hoor. Ik maak FuifDuif even tot oefen object als je het niet erg vind.

Hmnz, mij informanten vertellen me dat deze woorden je het best beschrijven....

- Koppig
- Nors
- Selectief vriendelijk
- Principieel
- Traditioneel
- Maagd (and proud of it)
- Tegendraads
- Serieus
- Melancholisch
- Nostalgisch
- Doemdenker
- Voormalig Rooms-Katholiek
- Christen (volgens de gnostische definitie om precies te zijn)
- Pessimist
- Liefhebber van Pink Floyd, The Who, Procol Harum, Led Zeppelin (het album Tommy is een aanrader overigens; echt fantastisch!) en vele anderen
- Spiritueel
- Voormalig aanhanger van Balkenende
- Niet-materialist
- Minimalist
- Respect voor al het leven: ik vind dat geen enkel levend wezen het bezit is van een ander levend wezen. Ik wijs het houden van huisdieren aldus af (behalve katten wanneer zij vrij zijn om te gaan en te staan waar zij willen) en het opzettelijk doden van dieren (inclusief de kleinste insecten) is uit den boze in mijn ogen

Klopt dit een beetje? Dan gaarne ¤500 over te maken op een nader te noemen bankadres!
ik krijg er kippenvel van! Het klopt exact. Give me a hug .
pi_33120593
kunnen we het wel een beetje normaal houden ?

bedankt
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33120637
Fuifduif is de Mahatma Ghandi van de 21ste eeuw.
pi_33120679
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:55 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik mij afvraag, gelooft die Chazia er zelf eigenlijk in? Of zit ze daar alleen maar om op televisie te kunnen verschijnen?
Natuurlijk. Zelfde verhaal => Irene Moors.
pi_33120696
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:00 schreef WAT het volgende:
Fuifduif is de Mahatma Ghandi van de 21ste eeuw.
Wel lekker goedkoop met kleding .
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:11:15 #16
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_33120967
Ik heb dat de laatste tijd met Hans Kazan...
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
pi_33121016
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:11 schreef Dante_A het volgende:
Ik heb dat de laatste tijd met Hans Kazan...
Echt waar? Die vind ik nu juist wel heel geloofwaardig.
pi_33121020
Char is alleen voor domme naieve huismutsen en BN'ers die op dat moment niks beters te doen hebben...
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:22:54 #19
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_33121263
Jo man, daag.
Zo zeg, noem ik er zo nog een, Jomanda.
En wat vinden jullie van dat filmpje van Jack Spijkerman en Jomanda dan?
Linkje: http://www.broodjeaap.nl/10jack.html
Overigens vind ik die Char ook maar een raar mens.
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:29:23 #20
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_33121413
wat is er mis met geld verdienen aan domme mensen?
pi_33121468
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:29 schreef Sargon het volgende:
wat is er mis met geld verdienen aan domme mensen?
Hehe !
pi_33121577
Char Margolis zegt met de doden te kunnen praten.

Dat alleen al lijkt me voldoende om haar niet serieus te nemen.

Cindy Margolis zou ik echter wel serieus willen nemen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:57:59 #23
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_33121945
Die heeft best wat trekjes van Char.
Zijn dat zussen?
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  vrijdag 16 december 2005 @ 01:03:46 #24
14827 Kogando
Modelprutser
pi_33122031
1 miljoen dollar voor de persoon met paranormale gaven:

http://www.randi.org/research/index.html
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  vrijdag 16 december 2005 @ 01:07:05 #25
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33122085
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef FuifDuif het volgende:
Haha, die Char, in het begin vond ik haar zeer interessant en hield ik de mogelijkheid open dat ze daadwerkelijk over dergelijke gaven beschikt, maar de laatste tijd kan ik haar echt niet meer serieus nemen. Wat een flauwekul! Vanavond was als bekende Nederlander de broer van wijlen Pim Fortuyn te gast. Nou nou, wat een lachwekkende reading. Pimmetje schijnt nog altijd heel boos en teleurgesteld te zijn. Ik zie hem al geīrriteerd homo-achtig springen op de wolkjes van de Hemel. Nee, weg met die Char!

Wie is het daarmee eens?
Maar hoe verklaar je dan de dingen die ze in diezelfde aflevering zei bij willekeurige mensen op straat?
Of zijn die ook allemaal gescreend van te voren.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33122151
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:
Maar hoe verklaar je dan de dingen die ze in diezelfde aflevering zei bij willekeurige mensen op straat?
Of zijn die ook allemaal gescreend van te voren.
Dat zijn acteurs.
pi_33122247
Daarom vind ik Derren Brown zo goed, hij geeft gewoon toe dat de dingen die hij pretendeert te doen eigenlijk bullshit is. (hij doet dus ook coldreading e.d.)
nuff said.
pi_33122429
Ze zei ook een keer dat wanneer je je onbehaaglijk voelt in het donker of het gevoel hebt dat er iemand achter je staat terwijl dat niet zo is het duidt op de aanwezigheid van geesten.

Wat een onzin. Dat zijn gewoon primitieve angstgevoelens. Dieren hebben dat ook, omdat op donkere plekken mogelijk vijanden zitten die op hun loeren.
  vrijdag 16 december 2005 @ 01:29:14 #29
14827 Kogando
Modelprutser
pi_33122495
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 01:26 schreef Netflier het volgende:
Ze zei ook een keer dat wanneer je je onbehaaglijk voelt in het donker of het gevoel hebt dat er iemand achter je staat terwijl dat niet zo is het duidt op de aanwezigheid van geesten.

Wat een onzin. Dat zijn gewoon primitieve angstgevoelens. Dieren hebben dat ook, omdat op donkere plekken mogelijk vijanden zitten die op hun loeren.
Haha, ja.. van die voor de hand liggende dingen. Net zoals wanneer je denkt dat je vanuit je ooghoeken iets ziet bewegen dat een geest is. Als je daar op let dan zie je altijd wel iets..

Beetje van hetzelfde caliber als horoscopen, enorm algemeen..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  vrijdag 16 december 2005 @ 01:35:23 #30
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_33122601
Maar als die mensen die ze "helpt" er blij van worden? Als ze alleen maar willen weten of het goed gaat met hun overleden kind en dat ze zich niet schuldig hoeven te voelen over de zelfmoord van hun partner? Who the fuck cares then? Een beetje meer goedheid in de wereld, een paar mensen die opgelucht en gelukkig zijn met het antwoord...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_33122624
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef wonderer het volgende:
Maar als die mensen die ze "helpt" er blij van worden? Als ze alleen maar willen weten of het goed gaat met hun overleden kind en dat ze zich niet schuldig hoeven te voelen over de zelfmoord van hun partner? Who the fuck cares then? Een beetje meer goedheid in de wereld, een paar mensen die opgelucht en gelukkig zijn met het antwoord...
Ze worden blij gemaakt met een dooie mus, wat hebben ze daaraan?
  vrijdag 16 december 2005 @ 01:38:08 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33122640
OP > eensch.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 16 december 2005 @ 01:47:32 #33
71919 wonderer
pi_33122783
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 01:37 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ze worden blij gemaakt met een dooie mus, wat hebben ze daaraan?
Zolang ze blij zijn? Het zijn sowieso al mensen die er wel in geloven, anders ga je niet naar zo'n show. Zelfde als mensen die blij worden van geloven in god.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_33122816
Moge Char zelf doogaan, dan vertel ik dr wel dat dr naam met een A, B, o nee, een C begint.
pi_33122827
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 01:49 schreef Tobbes het volgende:
Moge Char zelf doogaan, dan vertel ik dr wel dat dr naam met een A, B, o nee, een C begint.
Volgens mij zit er ook een H in en ik vermoed dat het iets is als Charlotte, Charlie, of iets in die richting.
pi_33122837
quote:
Helaas heb ik die uitzending niet gezien. Wat ik wel erg merkwaardig vindt is dat Pim Fortuyn amper engels kon spreken.... Maar via die Char lukte het kennelijk wel. Ja ja.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_33122960
Char vult blijkbaar een leegte die wijzelf of onze naasten niet kunnen vullen. Ik zie daar niks mis mee eigenlijk

Is zij echt in contact met overledenen? Geen idee, maar boeit dat als zij de nabestaanden een goed gevoel kan geven? Ik denk van niet, zij doet goed werk, welke naam je er ook aan wil geven
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  vrijdag 16 december 2005 @ 02:04:10 #38
71919 wonderer
pi_33123054
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Char vult blijkbaar een leegte die wijzelf of onze naasten niet kunnen vullen. Ik zie daar niks mis mee eigenlijk

Is zij echt in contact met overledenen? Geen idee, maar boeit dat als zij de nabestaanden een goed gevoel kan geven? Ik denk van niet, zij doet goed werk, welke naam je er ook aan wil geven
Precies. Je kunt exact hetzelfde topic openen over imams, priesters en missionarissen/evangelisten.
pi_33123286
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef wonderer het volgende:
Maar als die mensen die ze "helpt" er blij van worden? Als ze alleen maar willen weten of het goed gaat met hun overleden kind en dat ze zich niet schuldig hoeven te voelen over de zelfmoord van hun partner?
Met alle respect, maar ik vind dat nogal egoistisch. Die mensen worden blij gemaakt met een leugen en zodoende gaan ze verder van de realiteit staan. Wij krijgen allemaal te maken met dierbaren die overlijden en het hoort bij het leven dat we leren omgaan met het feit dat ze er niet meer zijn. Het verdriet van het verlies zal niet weggaan, maar op den duur wordt het makkelijker ermee te leven. Als een medium je de illusie geeft dat ze er nog zijn en dat ze via haar met jou communiceren vertraagt dat het verwerkingsproces. Of nog erger; het raakt zo ontregeld dat je er nooit meer overheen kan komen.
pi_33123345
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 02:28 schreef Netflier het volgende:

[..]

Met alle respect, maar ik vind dat nogal egoistisch. Die mensen worden blij gemaakt met een leugen en zodoende gaan ze verder van de realiteit staan. Wij krijgen allemaal te maken met dierbaren die overlijden en het hoort bij het leven dat we leren omgaan met het feit dat ze er niet meer zijn. Het verdriet van het verlies zal niet weggaan, maar op den duur wordt het makkelijker ermee te leven. Als een medium je de illusie geeft dat ze er nog zijn en dat ze via haar met jou communiceren vertraagt dat het verwerkingsproces. Of nog erger; het raakt zo ontregeld dat je er nooit meer overheen kan komen.
En dat is niet zo met de "illusie" van een hemel of een nirvana of het walhalla? Ik zie het verschil niet, mensen willen niet afgekapt worden van het contact met hun geliefden. En daarom hebben wij misschien wel allerlei werelden of manieren bedacht om die overgang te vergemakkelijken.

En wie weet is die Afterworld er wel echt en misschien ook wel niet. Wat is er mis mee om wat steun te halen uit dat wat je geloofd, wat jou de kracht geeft om door te gaan? De mening of de overtuiging van een ander? Geloof me, als je een dierbaar iemand verliest dan zal het je aan je reet roesten Op dat moment grijp je alles wat je in je hebt aan geloof en kracht aan om te overleven....

Zelfs Char.... En als dat je helpt, wat maakt het dan verder nog uit wat een ander daar van denkt.

Het gaat om de hulp. Als je aan de afgrond hangt, ga je ook niet zoeken naar het mooiste steentje maar naar de rots die je vast kan pakken om eruit te klimmen. Boeit niks waar die steen in gelooft toch? Hij helpt je en dat doet ertoe
Only Human
pi_33128423
Ik geloof dat ze wel degelijk dingen doorkrijgt. De vraag is alleen of dat alleen in haar hoofd zit, of dat het echt van gener zijde komt. Ikzelf neig naar dat eerste. En daarbij zal ze in de loop der jaren wel heel handig zijn geworden in het vissen naar informatie en personen inschatten.
pi_33129019
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 02:28 schreef Netflier het volgende:

[..]

U bent psycholoog?
Ja
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:15:18 #43
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_33133470
quote:

Wie is het daarmee eens?
IK !!!

Ik zapte er toevallig langs terwijl ze een transexueel aan het "readen" was, waarbij ze de wonderbaarlijke onthulling deed dat er sprake was van een vrouwen ziel in een mannenlichaam... schiet mij maar af dan.. en dan nog vragen of die dat ook zo voelt.. nee hij zit voor de lol in vrouwen kleren op de bank

oplichterstuig..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_33134070
Ze zijn blijkbaar flink aan het herhalen bij RTL, deze uitzending heb ik al een hele tijd terug gezien. Ik vond nogal vaag een voorspelbaar met dingen als "Pim is nog steeds boos"....tja dat lijkt mij logisch.
pi_33135525
Tja, allemaal leuk en aardig ,, maar dat ze steeds op de namen van de personen in kwestie komt lijkt me toch net iets te toevallig. Ik geloof dat ze in een soort van contact staat .. die namen kan ze gewoonweg niet raden .. nog afgezien van overige opmerkelijke uitspraken
en nee ik ben geen goedgelovige mogoool die niet weet hoe commercieel rtl (&wat eigenlijk niet) is. Ze brengt het geheel op een ietwat voorspelbare manier, maar ik denk wel dat ze het een en ander kan oppikken. Weet zeker dat het mogeijk is.
Of je er in gelooft of niet,, t is eigenlijk om het even,. bewijzen zijn er niet te verkrijgen door het kijken naar de teevee
Nostra operatio est naturam mutation
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:21:22 #46
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33135597
Je kan speculeren of het echt is of niet.
Of het acteurs zijn, of dat er echt speciale gaven aanwezig zijn.
Maar de echte oplossing, en het echte antwoord, is te verkrijgen door het zelf te ondergaan
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:36:46 #47
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33136109
Ik vond deze aflevering van Char ook niet echt overtuigend.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:23:53 #48
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_33142234
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:19 schreef cognito_1987 het volgende:
Tja, allemaal leuk en aardig ,, maar dat ze steeds op de namen van de personen in kwestie komt lijkt me toch net iets te toevallig. Ik geloof dat ze in een soort van contact staat .. die namen kan ze gewoonweg niet raden .. nog afgezien van overige opmerkelijke uitspraken
die namen raad ze ook niet , ze noemt wat willekeurige letters en het slachtoffer vult dat zelf aan met een bijpassende naam,

Voorbeeld van Gisteren
Char : ken je iemand met een C of een S
slachtoffer: ja met een S
Char : ik zie een letter R of N, shirley ? sandy ?
slachtoffer : ehm.. Sien ?
Char : eh ja Sien

zitten er op de voorste rij een vrouw met twee snotterende dochters gepassioneerd mee te knikken
char: "je vrouw en kinderen houden van je en steunen je.. zijn ze hier ?"

dan moet je mij toch uitleggen hoe het komt dat ze van gene zijde complete boodschappen kunnen doorgeven in de trant van "Pietje mist je , houd veel van jullie en wil laten weten dat de sex geweldig was" maar wanneer het op namen aankomt ze aan gene zijde ineens niet verder komen dan 1 letter en dan nog zo onduidelijk dat char moet gissen en dus meerdere letters noemt.

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:38:54 #49
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33142636
Als je bezig bent met het paranormale dan ben je spontaan bezig dus kun je er ook naast zitten. Je werkt dan vanuit je hart dus dan praat je wel eens vanuit je eigen hart en wat je zelf denkt, inplaats van wat er echt aan de hand is volgens mij.

Pim is dood, die zit elders te vertoeven, die maakt zich echt niet meer druk dat hij vermoord is volgens mij. Dat zou ik dus wel doen als ik dood ga of vermoord wordt, je sluit een periode af dat mede je eigen schuld is in geval van Fortuyn en gaat door in je andere leven.

Boos lopen stampen met je voeten op de wolken slaat nergens op. Daar vertraag je alleen maar je proces tot heling mee in je volgende leven.

Kan best dat ze talent heeft, heb haar nog nooit in actie gezien. Kan ook goed dat ze zomaar dingen roept in de wilde weg. Ben je paranormaal bezig dan ben je ook vaak gemotiveerd en impulsief, dus wie weet was ze in een gekke bui als ze een zij is.

Heb het nog nooit gezien dus, weet niet eens of het een hij of een zij is.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_33142668
Heeft Pim nou iets verteld over zijn omgang met Marokkaanse minderjarigen?
pi_33142856
char-latan
allemaal nep dus
pies on joe toe
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:47:01 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33142897
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef bonke het volgende:

allemaal nep dus
Erg makkelijke benadering.

Wat is echt volgens jou?

Is de realiteit echt?

Mooi thema voor een topic. Wat is echt en wat is nep.

Misschien spreekt ze voor 5 procent de waarheid. En dan kun je je meteen afvragen wat de waarheid is.

Misschien heeft ze wel gelijk. Bewijs jij het? Bewijs ik het? Wie bewijst wat waar is. En wie bewijst wie de waarheid spreekt?

De waarheid. Misschien heb ik de waarheid in pacht, misschien jij. Misschien Char.

Misschien de persoon met de meest oppervlakkige manier van denken.

Ik heb het niet gezien en ik geloof mensen niet 1,2,3. Maar ik geloof wel dat er altijd een kans is dat iemand weet hoe de vork in de steel zit. Ik hoop dus ook op mensen die weten hoe alles werkt. Daar vestig ik al mijn hoop op.

Dat er ooit iemand opstaat die zegt: " Zo is het, en niet anders".

En dat bereik je niet door zomaar alles als nep aan te kaarten. Je bereikt pas wat door je in te leven in een situatie en door te denken waarom mensen iets zeggen en doen. Door te analyseren ook. Door alles te willen begrijpen.
pi_33142956
ik weet over jou ook wel wat te vertellen
als dan 5 % waarheid is en 95 % gewoon bogus dan ben ik natuurlijk meteen een begaafd iemand
pies on joe toe
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:51:55 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33143020
Nee, jij bent iemand die in one-liners alles afkraakt. Je bent iemand die destructief van aard is.

Volgens mij ben je iemand die in het bedrijfsleven alle mogelijke goede ideeën in het graf dumpt.

Puur omdat je alleen uitgaat van je eigen bekrompen wereldje.

Dat is dus de mening die ik van jou heb gezien een aantal posts hier. Iedere post, maar dan ook iedere post van jou voegt geen ene sodemieter toe. Ik vraag me uberhaupt af wat je hier nog doet.

Je bent ieder topic proberen dood te maken en bent ook nog eens hardnekkig in je handelswijze.

Geloof je niet dan ga je elders heen, maar wat is het nut om hier alles dood proberen te maken? Ben je de man in het zwarte pak hier?

Enige voordeel is dat je mensen wel motiveerd om nog meer te denken en nog assertiever te worden in hun denken.

Je kunt wel met one-liners gooien in ieder topic maar de inspiratie gaat nooit dood.
pi_33143124
Ik vind serieus dat dit soort types vervolgd moet worden. Een weldenkend mens trapt hier niet in, maar al die labiele en/of wanhopige mensen die dit voor zoete koek slikken moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Croupouque op 16-12-2005 20:04:08 ]
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:56:42 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33143163
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind serieus dat dit soort types vervolgd moeten worden. Een weldenkend mens trapt hier niet in, maar al die labiele en/of wanhopige mensen die dit voor zoete koek slikken moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Niets moet

Ik geloof het ook niet. Maar mensen die het woord moeten te onpas gebruiken die mogen hun mond houden.

Het woord moeten

En jij studeert voor journalist? Journalistiek is niet eens een studie, het is een egocentrisch iets, van kijk mij eens een goede kijk hebben op de wereld.

God behoede de wereld.

Je bent toch journalist? Dan zou je eens je woorden beter mogen leren gebruiken? Staat je goed.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-12-2005 20:02:17 ]
pi_33143183
sja, eigenlijk is het ook best jammer dat er niet zoveel nuchtere mensen als ik bestaan
en nee in het bedrijfsleven zal ik geen potentieele goede ideeen op een hoop gooien omdat dat iets is wat je kan zien en of voelen
ps: men in black geloof ik ook niet in hoor
pies on joe toe
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:58:42 #58
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33143219
Jammer dat ik niet jou ben ook jah Anders zou ik dood zijn. Dan was dit prachtige wezen niet geboren.

Wat is zo leuk aan nuchter zijn?

Niets mooier dan leven in een droomwereld. Waar je zelf je eigen wetten bepaald
pi_33143334
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Jammer dat ik niet jou ben ook jah Anders zou ik dood zijn. Dan was dit prachtige wezen niet geboren.

Wat is zo leuk aan nuchter zijn?
nou, het kost geen geld
je hebt geen alternatieve genezers ( jomanda) nodig ( die laten je toch maar dood gaan )
als iedereen zo nuchter was als ik, was de wereld zonder geloof een stuk beter af
( godsdiensten hebben namelijk meer slachtoffers op hun geweten dan alle oorlogen die er bij elkaar zijn geweest )
pies on joe toe
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:05:56 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33143409
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:03 schreef bonke het volgende:

[..]

nou, het kost geen geld
je hebt geen alternatieve genezers ( jomanda) nodig ( die laten je toch maar dood gaan )
als iedereen zo nuchter was als ik, was de wereld zonder geloof een stuk beter af
( godsdiensten hebben namelijk meer slachtoffers op hun geweten dan alle oorlogen die er bij elkaar zijn geweest )
Zwak. Het gaat hier niet om geloof. Het gaat hier om een levensinstelling. Het gaat hier om je persoonlijke geloof. Zie je hier vaak Jezus voorbij komen in the thruth? Ik zie eerder mensen die zelf het hef in handen nemen. Mensen die geen vlieg kwaad doen ook. Eerder mensen die goed doen omdat ze wat geven om de anderen en de wereld.

Het gaat om genezing ook. Om alternatieve geneeswijzes. Het gaat om verlichting.

Heeft met het individu te maken. En hier is het individualistisch van aard. Hier lopen geen miljoenen mensen achter elkaars kont aan.

Maar goed, ga jij lekker door. Doe ik ook

Ik ben een individu. En geloof in alles. Nog steeds geloof ik in alles. En dat heeft niets met het Christendom te maken.

Ik zou bijna persoonlijk zeggen dat ik anti-geloof ben, maar toch geloof ik meer dan menig Christen
pi_33143498
als iemand in het christendom of boedhisme, alah whatever wil geloven moet ie dat zelf weten daar heb ik geen probleem mee
maar lui die mediums als char geloven en niet willen inzien dat ze gewoon beduveld worden snap ik niet
kortom, ik snap je niet
pies on joe toe
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:10:16 #62
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33143529
Maar waarom denk je beduveld te worden?

Je gaat er meteen vanuit dat het nep is.

Ik zeg ook dat het niet kan, maar ik probeer te geloven dat iemand contact heeft. Waarom meteen zwart wit denken in alles?

Het is geen zwart witte wereld. Er is meer dan ja of nee. Er is ook twijfel. En misschien zit in de twijfel wel de mogelijkheid. Vanuit twijfel wordt besloten tot ja of nee, misschien leef jij wel teveel vanuit 1 standpunt.
pi_33143622
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Niets moet

Ik geloof het ook niet. Maar mensen die het woord moeten te onpas gebruiken die mogen hun mond houden.

Het woord moeten

En jij studeert voor journalist? Journalistiek is niet eens een studie, het is een egocentrisch iets, van kijk mij eens een goede kijk hebben op de wereld.

God behoede de wereld.

Je bent toch journalist? Dan zou je eens je woorden beter mogen leren gebruiken? Staat je goed.
Gaat het verder wel goed met je?

Jezus, wat bazel jij een eind de ruimte in en je veroordeelt mensen wel erg gemakkelijk, hoort dat ook bij deze stroming?
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:15:09 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33143653
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Gaat het verder wel goed met je?

Jezus, wat bazel jij een eind de ruimte in en je veroordeelt mensen wel erg gemakkelijk, hoort dat ook bij deze stroming?
Zeker gaat het goed. Beter dan ooit zelfs

Maar het woord moeten, daar hoef je niet mee te komen aanzetten hier Zeker niet als je jezelf als journalist beschouwt.

Maak jij je druk om mijn gezondheid? Heb je niet genoeg aan jezelf te doen?

Als je 100 procent gezond bent mag je komen aanzetten. Ben je 99,999 procent gezond dan ga je maar lekker met je eigen zaken bemoeien.
pi_33143716
ik heb via de media zo vaak programma`s gezien die over dit soort zaken ging dat ik nu wel weet dat je gewoon beduveld word
als je nuchter nadenkt en goed gaat luisteren naar wat ze allemaal te vertellen heeft, en de manier waarop ze iets verteld zal je moeten inzien dat het gewoon oplichterij is
het werd eerder al genoemd met vragen als zit er misschien een H in de naam , en dat mensen dan gaan zeggen van " ja henk is 3 jaar terug nog overleden : nou dan krijg je dr groeten van henk
als ik zeg contact te hebben met iemand en vraag of er iemand ie overleden die bv een p of een k in de naam had, denk ik dat je wel iemand uit jou kennissenkring kan opnoemen die in de buurt komt
char doet hetzelfde maar heeft meer kennis van dit soort zaken en weet jou op die manier beter te bespelen dan iemand zonder achtergrond in de psychologie
pies on joe toe
pi_33143757
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:15 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Maar het woord moeten, daar hoef je niet mee te komen aanzetten hier

Als je 100 procent gezond bent mag je komen aanzetten. Ben je 99,999 procent gezond dan ga je maar lekker met je eigen zaken bemoeien.
Blijkbaar heb jij de waarheid in pacht. Wat dat betreft pas je wel bij die Char.

Twijfel en kwetsbaarheid is verboden. Dat zie je vaker bij mensen die zich thuisvoelen bij dit soort stromingen die aanhaken bij new-age. Het is een zoektocht naar zingeving waarbij degenen die er niet in meegaan als dom en sullig worden gekenmerkt, zoals jij bij croupouqe doet.

Het is een bekende tactiek: als je niet voor zo iemand bent, dan ben je er tegen.

Persoonlijk kan ik Char niet zo serieus nemen om dat ze haar 'gaven' als entertainment uitvent en niet op een serieuze manier.
pi_33143807
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:15 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Maar het woord moeten, daar hoef je niet mee te komen aanzetten hier Zeker niet als je jezelf als journalist beschouwt.

Ik probeer dit nu heel subtiel te brengen en wil absoluut niet gemeen zijn, maar slik jij medicijnen?
En zo ja, ben je die vergeten?
En zo ja, hoe lang al?

Echt, zoek hulp. Als jij je in het dagelijks leven net zo uitdrukt als hier op het forum dan ben je waarschijnlijk een hele eenzame jongeman.
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:20:17 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33143823
Weet ik niet. Ik weet alleen dat er meer is dan de media. De media speelt in op wat de massa wil zien. Dus waarschijnlijk willen ze het succesvol laten blijken. Dus zal Char ook geprotertreerd worden als goed medium.

De media moet je niet geloven.

Maar om nu alles als nep te beschouwen. Dat vind ik ver gaan. Wat mij betreft is het 100 procent duidelijk dat er meer is dan deze realiteit. Af en toe is er alleen de realiteit en is er alleen de realiteit dan ben ik down.

Weet ik dat er meer is, dan ben ik levend. Want het leven is niet de realiteit. Wat achter de ellende schuilt is pas de moeite waard.

Maar ik kijk dus geen Char. Omdat die mediums populair willen overkomen. Zodra ze op tv verschijnen gaat voor mij de spanning eraf.
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:19:58 #69
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_33143824
Wat Char doet is allemaal logisch te verklaren zonder te moeten verwijzen naar een hogere macht/gave waarvoor geen enkel wetenschappelijk bewijs is geleverd. Bovendien valt het mij op dat de begaafden er een zeker commercieel belang bij hebben. Dat maakt een mens sceptisch
Oh
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:20:51 #70
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33143831
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:19 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik probeer dit nu heel subtiel te brengen en wil absoluut niet gemeen zijn, maar slik jij medicijnen?
En zo ja, ben je die vergeten?
En zo ja, hoe lang al?

Echt, zoek hulp. Als jij je in het dagelijks leven net zo uitdrukt als hier op het forum dan ben je waarschijnlijk een hele eenzame jongeman.

Valt mee aardige knul.

Je hoeft niet bang te zijn dat niet iedereen in jou straatje past. Is heel normaal dat bepaalde mensen jou niet helemaal mogen.

Je bent geen kindje van de liefde hoor. Maak je maar niet druk. Ben ik ook niet.

Net zoals jij mij niet ligt, wil ik ook jou niet liggen nu.

Dus ga lekker verder met je eigen leventje.

Studeer journalistiek. Probeer de vriendelijkheid zelver te zijn
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:23:19 #71
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33143915
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef onemangang het volgende:

Wat ik wel erg merkwaardig vindt is dat Pim Fortuyn amper engels kon spreken.... Maar via die Char lukte het kennelijk wel. Ja ja.
Die logica ben ik het dan weer niet mee eens. Ik geloof niet dat een medium zo dan werkt...

Of Char echt is, wie zal het zeggen, ik laat het in het midden.
Je ziet ook verhalen van mensen die zeggen dat ze details wist, die ze alleen zelf wisten.
En er bestaan genoeg mensen die echt veel kunnen op dit gebied, ik sta er wel voor open.
Alleen niet voor iedereen die zegt dit te kunnen.
And know what you want,
pi_33143917
Ik begin die Dromenvanger echt een beetje eng te vinden. Is er geen mod-shrinkje in de buurt?
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:24:58 #73
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33143963
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:19 schreef OpenDeur het volgende:
Bovendien valt het mij op dat de begaafden er een zeker commercieel belang bij hebben.
Inderdaad. Zodra er een commercieel belang bij komt kijken is er iets niet pluis.

Net zoals Irene Moors. Dat mens vertrouw ik ook niet helemaal.

Die komt me net iets te vriendelijk over. Ik zou bijna zeggen, onmenselijk.

Maar dat is vaak met mensen op tv. Ze negeren hun slechte kant, en ieder mens heeft een slechte kant in zich.
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:24:50 #74
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33143978
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:23 schreef SCH het volgende:
Ik begin die Dromenvanger echt een beetje eng te vinden. Is er geen mod-shrinkje in de buurt?
Was jij niet altijd een eng persoon?
pi_33143993
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Was jij niet altijd een eng persoon?
Nee, ik ben heel aardig. Dat vindt zelfs Char
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:26:23 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33144022
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, ik ben heel aardig. Dat vindt zelfs Char
Als je zo aardig bent, wil je dan ff oprotten met je oordeel.

Doe ik dat ook. Zodra die lieve Croupouque oprot met zijn moeten en smiley die hij altijd gebruikt als pi.
pi_33144024
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Inderdaad. Zodra er een commercieel belang bij komt kijken is er iets niet pluis.

Net zoals Irene Moors. Dat mens vertrouw ik ook niet helemaal.

Die komt me net iets te vriendelijk over. Ik zou bijna zeggen, onmenselijk.

Maar dat is vaak met mensen op tv. Ze negeren hun slechte kant, en ieder mens heeft een slechte kant in zich.
En Wendy van Dijk dan, die is wat dat betreft nog een graadje erger.
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:27:12 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33144049
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:26 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Wendy van Dijk zegt me niets.

Commercieel huppelkutje zoals de rest wat op tv verschijnt.

Moet ik dat als voorbeeld nemen?

Ik neem geen voorbeeld aan beroemde mensen.

Beroemde mensen zijn bij voorbaadt nep, omdat ze beroemd zijn.

Enige lui die ik serieus neem zijn die van rtl-z. Omdat ze menselijk overkomen.
pi_33144081
ik zou der wel nemen hoor
pies on joe toe
pi_33144112
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:26 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Of Caroline Tensen en Henny Huilman.
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:29:50 #81
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33144113
Geef mij maar een meid van alledag.

Zonder capsones. Die Wendy van Dijk mag dan wel spontaan willen overkomen, capsones heeft ze toch.

Diep in haar achterhoofd schuilt het idee dat half Nederland haar leuk vindt.

Vrouwen met capsones

Ik bedoel, dat zie je toch meteen?
pi_33144125
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:26 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Als je zo aardig bent, wil je dan ff oprotten met je oordeel.

Doe ik dat ook. Zodra die lieve Croupouque oprot met zijn moeten en smiley die hij altijd gebruikt als pi.
Het woord moeten is een volstrekt normaal Nederlands woord.

Oprotten daarentegen gebruiken we minder graag.
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:32:00 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33144173
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Het woord moeten is een volstrekt normaal Nederlands woord.

Oprotten daarentegen gebruiken we minder graag.
Het woord moeten is een virus !!!

Je moet dit, je moet dat. Je moet zus en je moet zo.

Kom op zeg. Moeten is niet normaal. Normaal bestaat niet maar bij moeten is het echt niet normaal.

Daar komt ook die ergenis vandaan.

Ik heb niets tegen Croupouque ( schrijf ik de naam goed) maar als een toekomstig journalist al met het woord moeten gaat smijten dan wordt het van kwaad tot erger. En dan geef ik maar een compliment, als waarschijnlijk goed journalist. Dan is het gewoon klote dat je moeten ziet. Omdat een creatieveling moeten niet gebruikt, moeten staat niet voor creativiteit. Moeten staat als iets dat wordt opgedragen. Iets waar je niet onderuit komt ook.

Het woord moeten zit erin gebakken als een virus jah. Mensen weten niet beter dan dat ze verplichtingen moeten nakomen. En bij verplichtingen komt moeten tevoorschijn als dat virus.
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:33:41 #84
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33144212
Anders gaan we ff lekker compleet offtopic
And know what you want,
pi_33144281
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]
Kan Croupouque jou dan bellen voor een afspraak?
pi_33144380
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:33 schreef -Delta- het volgende:
Anders gaan we ff lekker compleet offtopic
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:41:14 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33144393
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:36 schreef WAT het volgende:

[..]

Kan Croupouque jou dan bellen voor een afspraak?
Emailen mag

Nee, ik hou geen diep contact over hier.

Misschien ooit met een vrouw, maar dan moet het goed gaan nog. Contact met mannen die ik niet ken gaat me sowieso niet goed af in het echte leven. Ik bedoel via internet vooral
pi_33144416
Ik ben trouwens ook journalist, dat zal het wel zijn
pi_33144445
kom op he dromenvanger...gogogogo..
pi_33146545

Ik heb een aflevering gezien van Char, ik vind het saai en 't is altijd hetzelfde.

Kennen jullie die reclame waarin een medium iets vertelt over de man van de vrouw die bij haar zit: "Ik krijg iets door......je man Piet wil je vertellen dat het goed met je gaat/" Iets in die trant.
Die vrouw kijkt verbaasd: "Mijn man heet Henk!"
Die medium zo van
"O wacht, ik krijg een andere boodschap door!"

Zoiets is het ook met Char. Kan best dat er mediums zijn die in contact staan met geesten enzo, maar Char voert gewoon een toneelstukje op.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 17 december 2005 @ 03:11:41 #91
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_33153561
Die reclame is inderdaad sterk "oh ze verbinden door met een andere vader"

@ Dromenvanger, Er word niet zozeer beweerd dat er geen hiernamaals is of er contact mogelijk is maar slechts dat specifiek Char een oplichtster is. iets wat na het zien van een uitzending vrij duidelijk word en is, dus geen abrupte ongefundeerde conclusie.
Als je het programma zou zien zou je zeer waarschijnlijk precies dezelfde mening hebben.

Char is daarmee niet alleen een oplichtster die misbruik maakt van gevoelige kwesties als overleden geliefden om mensen geld uit de zakken te kloppen, Ze brengt met haar overduidelijke nepperij het hele onderwerp van het hiernamaals, zielen en mediumschap in diskrediet.

Ze is dus uitermate schadelijk en dient imo zo snel mogelijk gestopt te worden om ruimte te maken voor een echt serieuze benadering van het onderwerp.

pi_33154343
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef Fonkmeistah het volgende:

Ze is dus uitermate schadelijk en dient imo zo snel mogelijk gestopt te worden om ruimte te maken voor een echt serieuze benadering van het onderwerp.

Schadelijk in de zin van: ze helpt mensen De manier waarop maakt niet zo bijster veel uit toch of heeft het te maken met de extreem hoge bedragen die ze vraagt voor een sessie? Dat laatste valt eenvoudig uit te leggen: Char is een beroemd persoon en moet dus bescherming hebben (kost geld, veel geld), ze kan niet in een rijtjeshuis wonen juist daardoor (kost geld, veel geld), zij heeft daarom veel mensen in dienst die veel geld kosten. Ik vind dat wel logisch eigenlijk.

En een serieuze benadering van welk onderwerp? De mens, juist het "mechanisme" waar niemand iets van snapt? Ik wens je veel sterkte
Only Human
pi_33155577
Char heb ik sowieso nooit erg betrouwbaar gevonden.
Sowieso al die mensen die hun 'kunsten' zo enorm commercieel exploiteren bekijk ik nogal kritisch.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 17 december 2005 @ 10:15:39 #94
71919 wonderer
pi_33155676
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind serieus dat dit soort types vervolgd moet worden. Een weldenkend mens trapt hier niet in, maar al die labiele en/of wanhopige mensen die dit voor zoete koek slikken moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Zullen we dan ook maar alle imams en priesters vervolgen voor het verkondigen van de meest rare ideeen waar je dan maar in moet geloven? Een gekruisigd persoon die na drie dagen uit de dood opstond en bij leven over water kon lopen enzo?
pi_33155918
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 10:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Zullen we dan ook maar alle imams en priesters vervolgen voor het verkondigen van de meest rare ideeen waar je dan maar in moet geloven? Een gekruisigd persoon die na drie dagen uit de dood opstond en bij leven over water kon lopen enzo?
Ik zie wel een verschil tussen iemand die die zich valselijk voordoet voor een ander persoon en tegelijk de kwetsbare gevoelens van de nabestaanden uitbuit en iemand die een matig boek probeert te slijten.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  zaterdag 17 december 2005 @ 10:41:33 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33156040
ja, lastig hoor. Wat die namen betreft raadt ze maar wat, maar hoe wist ze bijv dat Daan Schuurman's opa Aad heet en dat er *iets* met Italië was? En dat hij een zwangere zus had? (ze zag een vrouw met overgewicht, niet iedereen heeft die in de familie). Ik heb niet het idee dat Char die mensen moedwillig bedondert. Volgens mij gelooft ze er zelf ook in. In dat geval heeft ze dus gewoon een psychische ziekte
Niet meer actief op Fok!
pi_33320761
Bijvoorbeeld die aflevering met Piet daarnet, eerst keek ze het inleiding aan. Toen vroeg ze of z'n broer Peter of Pieter heette... *stilte* oh, ik kreeg namelijk iets in die vorm door... ja, hij heet inderaad Piet. Is hij gevallen op z'n werk op boot ofzo? --->> viel ook goed te zien in het filmpje.
Zijn spullen goed opgeborgen? ----> z'n spullen ook in zo'n kast, aldus 't filmpje.

Char zit die arme man te bedotten, echt zo'n kuthoer.
pi_33320931
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 10:41 schreef Viking84 het volgende:
ja, lastig hoor. Wat die namen betreft raadt ze maar wat, maar hoe wist ze bijv dat Daan Schuurman's opa Aad heet en dat er *iets* met Italië was? En dat hij een zwangere zus had? (ze zag een vrouw met overgewicht, niet iedereen heeft die in de familie). Ik heb niet het idee dat Char die mensen moedwillig bedondert. Volgens mij gelooft ze er zelf ook in. In dat geval heeft ze dus gewoon een psychische ziekte
Even goed de Privé e.d. doornemen voordat je een bekende Nederlander op bezoek krijgt?
pi_33320941
hey die slet uit je icoon is toch ijsmeis?
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  donderdag 22 december 2005 @ 21:07:42 #100
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_33321097
quote:

Wie is het daarmee eens?
Ik, want volgens de paus komen homo's helemaal niet in de hemel!!!
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')