En zo is hetquote:Op donderdag 15 december 2005 23:58 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ok dan .. Nuttig topic is dit
Hebben we nu ruzie?? Nee toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik dat ging doen.
Nee, hoor, ik doe ook niet aan goedmaakseks.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we nu ruzie?? Nee toch?
preutse trutquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik doe ook niet aan goedmaakseks.
Zeg jij lomperikquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
preutse trut
*stiekem ff in tieten van B knijpt
*niet erg vindtquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg jij lomperik![]()
*flash draai om de oren geeft.
Dromen mag, kan ik toch niet tegen houden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*niet erg vindt
*lekker hoor
*Gaat dromen van tieten van B
Sorry, plaats is al ingenomen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:06 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Hey, ik zocht tederheid, mag ik niet met je naar bed dan ? Ik zal niet snurkenBengeltje !!!!!!!
Directheid wordt nergens meer gewaardeerdquote:
er was al gezegd dat het dude niet is, en bovendien vind dit nou geen kiese opmerking...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dat zou wel erg laag zijn. Ik heb nog steeds de hoop dat het iemand anders is, maar mocht dit dude zijn, dan kan ze me echt finaal aan t gas
Goedemorgen Buzzerquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
er was al gezegd dat het dude niet is, en bovendien vind dit nou geen kiese opmerking...
Dat leek me ook al haast een onmogelijkheid als ik eerlijk moet zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
er was al gezegd dat het dude niet is, en bovendien vind dit nou geen kiese opmerking...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |