En anders hou je nu ook even op in het Robbert topicquote:Op zondag 1 januari 2006 05:33 schreef merlin693 het volgende:
pagina's..sorry mirage
quote:Op zondag 1 januari 2006 06:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
En anders hou je nu ook even op in het Robbert topicKat op het spek enzo
![]()
Goed nieuwjaar trouwens iedereenEnne, niet over het ijs
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 05:35 schreef Morwen het volgende:
Ik post niet dikwijls meer in Truth omdat ik er bepaalde denkbeelden op na houdt die vrij strict zijn en das misschien ook niet goed. Maar goed, zo denk ik, zo voel ik het.....en zo afentoe blaat ik dat er weer eens uit![]()
Geen flauw idee. Maar nu moet ik ook aan ABBA denken... dank je hartelijkquote:Op zondag 1 januari 2006 02:03 schreef merlin693 het volgende:
hey nokwanda waarom moet ik door jouw post aan ABBA denken![]()
gelukig nieuwjaar allemaal
Het ligt niet aan jullie, hoor, ik vind de mensen in Truth leuk en ruimdenkendquote:Op zondag 1 januari 2006 11:30 schreef iteejer het volgende:
[..]Iets waar wij iets aan kunnen doen...?
Je nieuwe avatar lijkt erg veel op die van Merlin693quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef displission het volgende:
Ik ga hier geen apart topic voor openen, ik zal het linkje ook even in het multimedia topic plaatsen maar op 2 januari heb ik tijdens een paddo trip het een en ander gefilmd. Het filmpje heet Connection en is zo speciaal voor truth geschikt omdat het weer twee delen van mijn leven beschrijft..feit blijft dat ik graag trip, tijd achter de computer spendeer en connecties maak met allerlei zaken in mijn leven..het filmpje: Connection, the movie.
Hij is 267mb groot en 240x180 was het toch? Het duurt ongeveer 15 minuten..Ik hoor graag wat jij er van vind..
ps het is een quicktime bestand
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef displission het volgende:
en wat wil je daarmee zeggen????
Hij is aan het downloaden zodat ik dat kan doen. Maar mijn comp is een tikkie langzaam. Hoop dat het lukt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:34 schreef displission het volgende:
er is toch een wezenlijk verschil, maar dat terzijde, zou je feedback willen geven over de film nokwanda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |