FAQ topic.quote:Op maandag 19 december 2005 16:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
fka.. dat weet ik niet zonder context.. waar staat dat ?![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 16:42 schreef DionysuZ het volgende:
formerly known as?
Ja kan je nagaan...quote:Op maandag 19 december 2005 16:47 schreef Alicey het volgende:
LOL Zelfs Mirage had een kwartje nodig.
Mkay, weet ik dat ook weer.
Het zou best een zwangerschapskwaal kunnen zijn. Het verandert soms meer dan je logischerwijs zou verwachten.quote:Op maandag 19 december 2005 17:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja kan je nagaan...
Stond ik vanmiddag op school, moest ik een lijst samenstellen van bepaalde leerlingen...
ik kon mij alleen de namen van de moeders voor de geest halen.. ik was spontaan alle kindernamen kwijt ! Die met die staartjes zo... en dat jochie met die stekels... en euh...
zwangerschapskwaal of tijdelijk geheugenverlies (lange termijn)
Maar B-tje is nog vrij nieuw op die school.. En je was al zwanger (en dus vergeetachtig) toen ie erop kwam. Logisch dus dat je de namen niet weet.quote:Op maandag 19 december 2005 17:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja kan je nagaan...
Stond ik vanmiddag op school, moest ik een lijst samenstellen van bepaalde leerlingen...
ik kon mij alleen de namen van de moeders voor de geest halen.. ik was spontaan alle kindernamen kwijt ! Die met die staartjes zo... en dat jochie met die stekels... en euh...
zwangerschapskwaal of tijdelijk geheugenverlies (lange termijn)
Er wordt niet "gejaagd" op kloons. (heksenjacht is afgeschaft, persoonlijk pleit ik ervoor om geen nieuwe "jachten" in het leven te roepen)quote:Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef merlin693 het volgende:
Mirage , hoe zat het ook al weer ? als je gebanned van truth bent word er dan gecontroleerd of het betreffende persoon daarna gebruik maakt van aliasen om verder te posten ?
bvd
wat dacht je van fokmirage@gmail.comquote:Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef merlin693 het volgende:
waar moet ik U mailen oh oppermoeder
Beste LostFormat,quote:Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef LostFormat het volgende:
Zeg, wordt het niet eens tijd om die onzin van rudeonline dicht te gooien? Of een schopje naar ONZ te gooien waar het hoort.
Dan snap je ook hoe het voelt om constant dezelfde dingen aan te horen. Ruudje doet dat ook namelijk. Deze post vat goed samen waarom je zoveel geklaag over z'n topic krijgt. En ja, ik weet dat het al eerder gevraagd is maar in plaats van daarop kribbig te reageren kan je dat ook als teken zien dat steeds meer mensen zijn topics irritant, overbodig, niet op z'n plek in tru en bovenal een gebed zonder eind vinden.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
Beste LostFormat,
ik denk dat je te jong bent om dement te zijn, maar jij (eigenlijk jullie) vallen in de herhaling....
Als jullie nou allemaal jullie adres naar mij mailen krijgen jullie allemaal een memobriefje toegestuurd met mijn antwoord. Niet vergeten op je monitor te plakken !
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dan snap je ook hoe het voelt om constant dezelfde dingen aan te horen. Ruudje doet dat ook namelijk. Deze post vat goed samen waarom je zoveel geklaag over z'n topic krijgt. En ja, ik weet dat het al eerder gevraagd is maar in plaats van daarop kribbig te reageren kan je dat ook als teken zien dat steeds meer mensen zijn topics irritant, overbodig, niet op z'n plek in tru en bovenal een gebed zonder eind vinden.
Zie het als een rotte kies waar je toch constant even met je tong overheen glijdt.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:28 schreef BaajGuardian het volgende:
zegt meer over de mensen die hem irritant vinden dan over hem of hij nu hardnekkig is terwijl hij ongelijk heeft (of niet) of niet.
gewoon niet op het topic klikken , S I M P E L
Wat wel jammer is, is dat Rude het als een bevestiging ziet van zijn eigen genialiteit dat er bepaalde mensen niet meer op hem ingaan. Maar je hebt gelijk, als de moderators vinden dat het topic open mag blijven hier in Tru, dan moeten mensen maar gewoon niet meer reageren. En de overdreven reacties met ziektes ed van bepaalde users vind ik ook erg laag, maar ik heb ze zelf een tijd terug ook gemaakt geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2005 20:28 schreef BaajGuardian het volgende:
zegt meer over de mensen die hem irritant vinden dan over hem of hij nu hardnekkig is terwijl hij ongelijk heeft (of niet) of niet.
gewoon niet op het topic klikken , S I M P E L
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |