abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33219485
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:31 schreef Mirage het volgende:

[..]

fka.. dat weet ik niet zonder context.. waar staat dat ?

FAQ topic.
  maandag 19 december 2005 @ 16:42:09 #27
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33219528
formerly known as?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33219588
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:

[..]

FAQ topic.

Ik weet het niet
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33219615
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:42 schreef DionysuZ het volgende:
formerly known as?
je hebt gelijk.

kwartjes vallen weer
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33219664
LOL Zelfs Mirage had een kwartje nodig.

Mkay, weet ik dat ook weer.
pi_33220091
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:47 schreef Alicey het volgende:
LOL Zelfs Mirage had een kwartje nodig.

Mkay, weet ik dat ook weer.
Ja kan je nagaan...
Stond ik vanmiddag op school, moest ik een lijst samenstellen van bepaalde leerlingen...
ik kon mij alleen de namen van de moeders voor de geest halen.. ik was spontaan alle kindernamen kwijt ! Die met die staartjes zo... en dat jochie met die stekels... en euh...
zwangerschapskwaal of tijdelijk geheugenverlies (lange termijn)

Sir Winston Churchill
pi_33220161
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:05 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ja kan je nagaan...
Stond ik vanmiddag op school, moest ik een lijst samenstellen van bepaalde leerlingen...
ik kon mij alleen de namen van de moeders voor de geest halen.. ik was spontaan alle kindernamen kwijt ! Die met die staartjes zo... en dat jochie met die stekels... en euh...

Het zou best een zwangerschapskwaal kunnen zijn. Het verandert soms meer dan je logischerwijs zou verwachten.

Hup, in een schrift schrijven die namen en oefenen. Morgen overhoor ik je.
pi_33236645
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:05 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ja kan je nagaan...

Maar B-tje is nog vrij nieuw op die school.. En je was al zwanger (en dus vergeetachtig) toen ie erop kwam. Logisch dus dat je de namen niet weet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:24:41 #34
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33242928
hmmm dan ben ik ook zwanger , toch maar even een test halen
want ik vergeet alles constant
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:25:14 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33242942
verrek...wat zou ik ook alweer halen.....
pi_33268908
Sir Winston Churchill
  woensdag 21 december 2005 @ 14:30:41 #37
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_33274205
Mirage , hoe zat het ook al weer ? als je gebanned van truth bent word er dan gecontroleerd of het betreffende persoon daarna gebruik maakt van aliasen om verder te posten ?

bvd
pi_33274324
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef merlin693 het volgende:
Mirage , hoe zat het ook al weer ? als je gebanned van truth bent word er dan gecontroleerd of het betreffende persoon daarna gebruik maakt van aliasen om verder te posten ?

bvd
Er wordt niet "gejaagd" op kloons. (heksenjacht is afgeschaft, persoonlijk pleit ik ervoor om geen nieuwe "jachten" in het leven te roepen)
Het is wat anders als betreffende persoon ècht al zijn credit verspeeld heeft of als een nieuwe user opvalt door zijn/haar vervelende gedrag. In dat geval wordt er wel even gekeken.
Sir Winston Churchill
  woensdag 21 december 2005 @ 14:52:53 #39
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_33274954
waar moet ik U mailen oh oppermoeder
pi_33275201
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef merlin693 het volgende:
waar moet ik U mailen oh oppermoeder
wat dacht je van fokmirage@gmail.com

zie profiel, huisregels en OP feedback
Sir Winston Churchill
  woensdag 21 december 2005 @ 15:02:03 #41
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_33275284
ah ik had 'm gezien maar dacht dat je een @ fok.nl acount voor moderatie acties had...

genoteerd !
pi_33303175
Zeg, wordt het niet eens tijd om die onzin van rudeonline dicht te gooien? Of een schopje naar ONZ te gooien waar het hoort.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_33304449
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef LostFormat het volgende:
Zeg, wordt het niet eens tijd om die onzin van rudeonline dicht te gooien? Of een schopje naar ONZ te gooien waar het hoort.
Beste LostFormat,
ik denk dat je te jong bent om dement te zijn, maar jij (eigenlijk jullie) vallen in de herhaling....

Als jullie nou allemaal jullie adres naar mij mailen krijgen jullie allemaal een memobriefje toegestuurd met mijn antwoord. Niet vergeten op je monitor te plakken !
Sir Winston Churchill
pi_33304583
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:27 schreef Mirage het volgende:

[..]

Beste LostFormat,
ik denk dat je te jong bent om dement te zijn, maar jij (eigenlijk jullie) vallen in de herhaling....

Als jullie nou allemaal jullie adres naar mij mailen krijgen jullie allemaal een memobriefje toegestuurd met mijn antwoord. Niet vergeten op je monitor te plakken !
Dan snap je ook hoe het voelt om constant dezelfde dingen aan te horen. Ruudje doet dat ook namelijk. Deze post vat goed samen waarom je zoveel geklaag over z'n topic krijgt. En ja, ik weet dat het al eerder gevraagd is maar in plaats van daarop kribbig te reageren kan je dat ook als teken zien dat steeds meer mensen zijn topics irritant, overbodig, niet op z'n plek in tru en bovenal een gebed zonder eind vinden.
pi_33318548
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dan snap je ook hoe het voelt om constant dezelfde dingen aan te horen. Ruudje doet dat ook namelijk. Deze post vat goed samen waarom je zoveel geklaag over z'n topic krijgt. En ja, ik weet dat het al eerder gevraagd is maar in plaats van daarop kribbig te reageren kan je dat ook als teken zien dat steeds meer mensen zijn topics irritant, overbodig, niet op z'n plek in tru en bovenal een gebed zonder eind vinden.
  donderdag 22 december 2005 @ 20:28:09 #46
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33319501
zegt meer over de mensen die hem irritant vinden dan over hem of hij nu hardnekkig is terwijl hij ongelijk heeft (of niet) of niet.
gewoon niet op het topic klikken , S I M P E L
pi_33334157
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:28 schreef BaajGuardian het volgende:
zegt meer over de mensen die hem irritant vinden dan over hem of hij nu hardnekkig is terwijl hij ongelijk heeft (of niet) of niet.
Zie het als een rotte kies waar je toch constant even met je tong overheen glijdt.
pi_33339327
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat wel jammer is, is dat Rude het als een bevestiging ziet van zijn eigen genialiteit dat er bepaalde mensen niet meer op hem ingaan. Maar je hebt gelijk, als de moderators vinden dat het topic open mag blijven hier in Tru, dan moeten mensen maar gewoon niet meer reageren. En de overdreven reacties met ziektes ed van bepaalde users vind ik ook erg laag, maar ik heb ze zelf een tijd terug ook gemaakt geloof ik Ikzelf heb er geen problemen mee dat het topic hier open blijft. Die had ik wel in WFL, want dat subforum zie ik toch als een forum waar meer vanuit een wetenschappelijk kader wordt geredeneerd, en Rude zijn ideeen zitten zo tjokvol innerlijke inconsistenties en onlogische stappen, dat je van wetenschap niet kunt spreken. Maar ik vind zijn overpeinzingen soms nog best wel aardig, alleen zijn ze in mijn ogen ook binnen een halve minuut te weerleggen.
pi_33348382
Leuk dat je het toch blijft volgen... ( zou doffy dat ook doen????)
pi_33348569
Ik neem zo nu en dan een kijkje in het topic. Of Doffy dat ook doet weet ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')