Zo'n nichterig sjaaltje is ook weer in de laatste tijd.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:38 schreef furanku het volgende:
Zelfs bij -10 en keiharde regen heb ik mijn jas open.. heb een sjaaltje.
Sjaaltje is wel lekker warm, in tegenstelling tot zo'n jas.. bahquote:Op donderdag 15 december 2005 22:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Zo'n nichterig sjaaltje is ook weer in de laatste tijd.
Ik heb m'n jas meestal dicht, soms open als het te warm is.
anders is het te waaaaarm (zeker op de set van zo'n soapquote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef pberends het volgende:
Waar komt die jasjescultuur bij mannen eigenlijk vandaan? Dat het ideaalbeeld van een man, een man met een jasje is. En dat het jasje het liefst open moet staan, ook opmerkelijk. Zelfs in soaps zie je het terug, zie je gasten met een winterjas, maar omdat het ideaalbeeld van een man een open jasje is lopen ze allemaal buiten in de koud met hun jas open. Waarom is dat?
* wijntje inschenkt, jasje openknooptquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:25 schreef wizarddragon het volgende:
Knoopje gaat niet dicht, vanwege een (bier)buikje
quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:43 schreef Solitarias het volgende:
Jasje is nu eenmaal handig omdat mannen geen handtas dragen: waar laat je anders je GSM, agenda, pen, sleutelbos, aansteker, peuken etc....
Was gewoon in de buitenlucht hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:47 schreef menesis het volgende:
[..]
anders is het te waaaaarm (zeker op de set van zo'n soap)
Beide. Dat een (open) colbertje het ideaalbeeld van een man is en dat een open jas (ook winterjas) het ideaalbeeld van een man is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:52 schreef Repeat het volgende:
Gaat het nu om een colbertjasje of om een (winter)jas oid?
Ja mooi... je jasje volproppen met allemaal dingen... ziet er toch niet uit... neem niet aan dat je dit meent.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:43 schreef Solitarias het volgende:
Jasje is nu eenmaal handig omdat mannen geen handtas dragen: waar laat je anders je GSM, agenda, pen, sleutelbos, aansteker, peuken etc....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |