Owww... niet de hele avond?!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgende week donderdag... van 20.30 tot 22.00 uur.
ah ok, rare dag, een donderdag voor de finalequote:Op donderdag 15 december 2005 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgende week donderdag, 22 december. 20.30uur
Ik ben zo vaak cap's van mij tegen gekomen op het blog. Bij het onderschrift verzinnen van vandaag is ook van mij. Maar goed... als ze geen bron willen geven, jammer.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is heel normaal dat je even aan bronvermelding doet.
Ga lekker effe een of andere kutfoto posten die niet eens van jezelf is, peuter.quote:
o, o, o wat zijn we weer vriendelijk vandaag!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga lekker effe een of andere kutfoto posten die niet eens van jezelf is, peuter.
Ok winnen is misschien wat overdrevenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Winnen weet ik niet, maar sinds kort waarderen, yup.![]()
Ik was in een prima stemming totdat ik JOU zagquote:Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
o, o, o wat zijn we weer vriendelijk vandaag!![]()
Ach je mist gewoon Gertjequote:Op donderdag 15 december 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was in een prima stemming totdat ik JOU zag![]()
Whahahahaha met zo'n groot Talpa logo erop zekerquote:
Voor ik me zover kan herinneren was het altijd op een donderdag??quote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah ok, rare dag, een donderdag voor de finale
Dat zal 't zijnquote:
Hummie liet het Naat vertellenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:28 schreef farceman het volgende:
Wel sportief dat Hummie nu die roddels vertelt, want Joost deed laatste dagen idd niet zo aardig tegen Roel
Die zit vast nu aan een Thaise Schone...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zal 't zijn![]()
Lekker makkelijke verklaring.
Nee hoor, gewoon aan zijn eigen vriendin.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die zit vast nu aan een Thaise Schone...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |