ik vind hem opzicht wel goed en je kunt mensen beter behoeden dan dat ze er op een negatieve manier laten achter komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Helpt niet, je moet het probleem zelf inzien.
Ik hou niet zo van dat knuffel-gedrag van de overheid. Als ik rook dan rook ik, al zetten ze er zwart-gebrande longen op.
Roken is dodelijkWeet ik...daarom steek ik nu een sigaret op
Drank maakt meer kapot dan je lief is. Dat weet je pas als je in de goot zit.
De overheid heeft geen opvoedende taak, ze moeten het land beter maken, en dat kunnen ze beter doen door de welvaart te verhogen. De rest moeten ze aan opvoeders overlaten.
De overheid is dus geen opvoeder![]()
En zou zich ook niet zo moeten gedragen.
Die poster met die meid vind ik ook gedaan door reclame mensen, mensen die niets geven om het onderwerp.
Laat die ouders het werk doen, of laat die meid een ziekte oplopen. Komt ze er vanzelf achter.
Toch is het de taak van het "meisje" zelf. Als ze zelf zo dom is, dan is ze zo dom. Waarom moet de overheid ons geld gebruiken daarvoor?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik vind hem opzicht wel goed en je kunt mensen beter behoeden dan dat ze er op een negatieve manier laten achter komen.
ook de ouders zien deze reclame en gaan mischien wel eens wat beter op een dochter letten
niet dat ik denk dat deze reclame veel zal helpen maar als het 1 iemand wakkerschud ben ik al blij
Hahahaha, wat een wijfquote:
En dan zeggen ze ook nog dat ze het niet wildequote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef robh het volgende:
[..]
Geile dronken minderjarige op sex beluste meisjes![]()
En wiet gaat alle kosten betalen voor jou behandelingen door te veel roken. Juist, iedereen andersquote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik hou niet zo van dat knuffel-gedrag van de overheid. Als ik rook dan rook ik, al zetten ze er zwart-gebrande longen op.
Het is meer van: wie wil er nu wakker worden en totaal niet weten wat zich er af heeft gespeeld. Geld is puntje om extra na te denken danquote:Op donderdag 15 december 2005 21:34 schreef XiChico het volgende:
De poster is eerder een positief punt aan alcohol .. wie wil er nu niet wakker worden met geld in de ondrebroek/string![]()
Joh, als de overheid echt, écht begaan was met de longetjes van rokers dan zouden ze de verkoop van tabak wel strafbaar maken.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef Keiichi het volgende:
Dus jij bent zo een die de premie ziektenkosten omhoog laat komen.![]()
Als ze dat doen worden ze terplekke door rokers met afkickingsverschijnselen gelynchtquote:Op donderdag 15 december 2005 21:39 schreef robh het volgende:
[..]
Joh, als de overheid echt, écht begaan was met de longetjes van rokers dan zouden ze de verkoop van tabak wel strafbaar maken.
Ooh, maar wie gaat dat gaaaaapende gat in de begroting dan opvullen? Juist, de niet-rokers.
Only in Americaquote:Op donderdag 15 december 2005 21:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Krijg ik morgen kanker, dan klaag ik ze aan
Die van 20 hebben de goede kleurquote:Op donderdag 15 december 2005 21:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
vind t slecht trouwens dat de briefjes van 5 euro de verkeerde kleur hebben....
De overheid heeft wel een voorlichtende taak, deze poster is bedoeld om jongeren te wijzen op de gevolgen van overmatig drankgebruik in hun jonge jaren. Of ze er daadwerkelijk wat mee doen is een tweede, maar de overheid heeft ze dan in ieder geval voorgelicht. Wat ook hun taak is.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
De overheid heeft geen opvoedende taak, ze moeten het land beter maken, en dat kunnen ze beter doen door de welvaart te verhogen. De rest moeten ze aan opvoeders overlaten.
Erg zinvol is zo'n voorlichtende taak niet als je er niet vanuit gaat dat je er ook daadwerkelijk iets mee bereikt. Voorlichten om het voorlichten of om de handen in onschuld te wassen is dan ook onzinnig en onnodige geldverspilling. En dat te veel drank niet goed is weten die kinderen heus wel, daarom vinden ze het juist spannend/stoer.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
De overheid heeft wel een voorlichtende taak, deze poster is bedoeld om jongeren te wijzen op de gevolgen van overmatig drankgebruik in hun jonge jaren. Of ze er daadwerkelijk wat mee doen is een tweede, maar de overheid heeft ze dan in ieder geval voorgelicht. Wat ook hun taak is.
Dus volgens jou gaan ze ervan uit dat ze niks bereiken met deze campagne? Blijkbaar geloof jij dan niet in het goede van de mens, waarom zouden ze dat doen? Waarom zouden ze onnodig ''onze belastingcenten'' verspillen? Er wordt tenminste geprobeerd om er iets aan te doen, als er niks aan gedaan wordt is het ook weer niet goed.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef 0 het volgende:
[..]
Erg zinvol is zo'n voorlichtende taak niet als je er niet vanuit gaat dat je er ook daadwerkelijk iets mee bereikt. Voorlichten om het voorlichten of om de handen in onschuld te wassen is dan ook onzinnig en onnodige geldverspilling. En dat te veel drank niet goed is weten die kinderen heus wel, daarom vinden ze het juist spannend/stoer.
Dan ben je pas écht goed genaaid. Half werk is voor mietjesquote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef robh het volgende:
en dan ook nog 's een berg valse doekoe toegestopt krijgen voor de moeite![]()
Ja dat dacht ik ook toen ik dat plaatje zagquote:Op donderdag 15 december 2005 21:34 schreef XiChico het volgende:
De poster is eerder een positief punt aan alcohol .. wie wil er nu niet wakker worden met geld in de ondrebroek/string![]()
Het spijt me. Maar hoe kun je nu hier zelf achter staan.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef 0 het volgende:
[..]
Erg zinvol is zo'n voorlichtende taak niet als je er niet vanuit gaat dat je er ook daadwerkelijk iets mee bereikt. Voorlichten om het voorlichten of om de handen in onschuld te wassen is dan ook onzinnig en onnodige geldverspilling. En dat te veel drank niet goed is weten die kinderen heus wel, daarom vinden ze het juist spannend/stoer.
Ik zei dat omdat moemoe zelf al in twijfel trok of het wel helpt. Verder gaf ze aan dat er 'tenminste voorlichting plaats vindt'. Dat is natuurlijk geen argument. De voorlichting heeft alleen zin als het helpt.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:10 schreef seilram het volgende:
[..]
Het spijt me. Maar hoe kun je nu hier zelf achter staan.
Mocht je ooit kinderen krijgen en die doen iets waar jij het helemaal niet mee eens bent...
Jij zegt er dus:
1) maar niks van, want ik weet niet of ze er iets mee doen
en daar houden je opties op....![]()
Tuurlijk lichten ze voor in de hoop dat de boodschap door dringt, maar dat weet je niet zeker. Geldt dat niet voor alles en iedereen die je ergens over voorlicht?? Je hoopt dat ze naar je luisteren.
http://www.dekaterkomtlater.nl/quote:1. Hoeveel is nog gezond?
Hoeveel alcohol kun je drinken zonder schadelijke effecten voor je gezondheid?
* Drink als meisje niet meer dan 2 standaardglazen per dag en als jongen niet meer dan 3.
* Probeer je alcoholgebruik te beperken tot het weekend.
* Af en toe een uitschieter is niet zo erg. Maar drink op een avond als meisje niet meer dan 3 glazen en als jongen niet meer dan 5. Zak niet elk weekend door.
5 glazen een uitschieterquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:15 schreef ACT-F het volgende:
Voor welke leeftijdscategorie is deze campagne bedoeld![]()
[..]
http://www.dekaterkomtlater.nl/
Whehe dit plaatje is aan moslims gerichtquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:08 schreef ACT-F het volgende:
OMG, denken die gasten wel even na voordat ze een poster maken?
[afbeelding]
Eerst wordt het schaap geneukt daarna de kater![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe dit plaatje is aan moslims gericht
Vraag me af waarom ze deze poster niet op TV getoond hebben...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:08 schreef ACT-F het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik ook, de overheid is veel te veel bezig de mensen te bemoederen. ROT OP, je moet een land leiden! Niet voor papa balkenende spelenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Helpt niet, je moet het probleem zelf inzien.
Drank maakt meer kapot dan je lief is. Dat weet je pas als je in de goot zit.
En zou zich ook niet zo moeten gedragen.
Die poster met die meid vind ik ook gedaan door reclame mensen, mensen die niets geven om het onderwerp.
Laat die ouders het werk doen, of laat die meid een ziekte oplopen. Komt ze er vanzelf achter.
Blijkbaar leveren rokers nog altijd meer op dan dat ze kosten, anders hadden ze het wel verboden.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:43 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Als ze dat doen worden ze terplekke door rokers met afkickingsverschijnselen gelyncht![]()
gapende gat? hadden we geen meevaller dit jaar die zalm niet terug wou geven?![]()
Als je tabak verboden maakt, dan gaat er stuk van de begroting af wat betreft gezondheid. Dus misschien is er zelfs niets in te vullen daarna, misschien nog wel over.
als ze voor die poster nou eens een marokkaans model gebruikt zouden hebben, dan zou echt de pleuris uitgebroken zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:08 schreef ACT-F het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pr0n in de abri's!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:06 schreef seilram het volgende:
Van mij mogen ze meer van zulke posters maken en wellicht nog een tikkeltje verder.
Is ook gebeurd. Er was een spotje waarin een meisje (mooi meisje, dus je moet wel dronken zijn om dan toch voor het schaap te kiezen) de kamer binnenkomt waar die jongen net met het schaap wakker wordt. Ze kijkt vol walging, hij kijkt schuldbewust-hoofdpijn-sorry schatquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:11 schreef Doderok het volgende:
[..]
Vraag me af waarom ze deze poster niet op TV getoond hebben...
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe dit plaatje is aan moslims gericht
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:34 schreef XiChico het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |