ik vind hem opzicht wel goed en je kunt mensen beter behoeden dan dat ze er op een negatieve manier laten achter komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Helpt niet, je moet het probleem zelf inzien.
Ik hou niet zo van dat knuffel-gedrag van de overheid. Als ik rook dan rook ik, al zetten ze er zwart-gebrande longen op.
Roken is dodelijkWeet ik...daarom steek ik nu een sigaret op
Drank maakt meer kapot dan je lief is. Dat weet je pas als je in de goot zit.
De overheid heeft geen opvoedende taak, ze moeten het land beter maken, en dat kunnen ze beter doen door de welvaart te verhogen. De rest moeten ze aan opvoeders overlaten.
De overheid is dus geen opvoeder![]()
En zou zich ook niet zo moeten gedragen.
Die poster met die meid vind ik ook gedaan door reclame mensen, mensen die niets geven om het onderwerp.
Laat die ouders het werk doen, of laat die meid een ziekte oplopen. Komt ze er vanzelf achter.
Toch is het de taak van het "meisje" zelf. Als ze zelf zo dom is, dan is ze zo dom. Waarom moet de overheid ons geld gebruiken daarvoor?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik vind hem opzicht wel goed en je kunt mensen beter behoeden dan dat ze er op een negatieve manier laten achter komen.
ook de ouders zien deze reclame en gaan mischien wel eens wat beter op een dochter letten
niet dat ik denk dat deze reclame veel zal helpen maar als het 1 iemand wakkerschud ben ik al blij
Hahahaha, wat een wijfquote:
En dan zeggen ze ook nog dat ze het niet wildequote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef robh het volgende:
[..]
Geile dronken minderjarige op sex beluste meisjes![]()
En wiet gaat alle kosten betalen voor jou behandelingen door te veel roken. Juist, iedereen andersquote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik hou niet zo van dat knuffel-gedrag van de overheid. Als ik rook dan rook ik, al zetten ze er zwart-gebrande longen op.
Roken is dodelijkWeet ik...daarom steek ik nu een sigaret op
Het is meer van: wie wil er nu wakker worden en totaal niet weten wat zich er af heeft gespeeld. Geld is puntje om extra na te denken danquote:Op donderdag 15 december 2005 21:34 schreef XiChico het volgende:
De poster is eerder een positief punt aan alcohol .. wie wil er nu niet wakker worden met geld in de ondrebroek/string![]()
Joh, als de overheid echt, écht begaan was met de longetjes van rokers dan zouden ze de verkoop van tabak wel strafbaar maken.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef Keiichi het volgende:
Dus jij bent zo een die de premie ziektenkosten omhoog laat komen.![]()
Als ze dat doen worden ze terplekke door rokers met afkickingsverschijnselen gelynchtquote:Op donderdag 15 december 2005 21:39 schreef robh het volgende:
[..]
Joh, als de overheid echt, écht begaan was met de longetjes van rokers dan zouden ze de verkoop van tabak wel strafbaar maken.
Ooh, maar wie gaat dat gaaaaapende gat in de begroting dan opvullen? Juist, de niet-rokers.
Only in Americaquote:Op donderdag 15 december 2005 21:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Krijg ik morgen kanker, dan klaag ik ze aan
Die van 20 hebben de goede kleurquote:Op donderdag 15 december 2005 21:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
vind t slecht trouwens dat de briefjes van 5 euro de verkeerde kleur hebben....
De overheid heeft wel een voorlichtende taak, deze poster is bedoeld om jongeren te wijzen op de gevolgen van overmatig drankgebruik in hun jonge jaren. Of ze er daadwerkelijk wat mee doen is een tweede, maar de overheid heeft ze dan in ieder geval voorgelicht. Wat ook hun taak is.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
De overheid heeft geen opvoedende taak, ze moeten het land beter maken, en dat kunnen ze beter doen door de welvaart te verhogen. De rest moeten ze aan opvoeders overlaten.
De overheid is dus geen opvoeder![]()
Erg zinvol is zo'n voorlichtende taak niet als je er niet vanuit gaat dat je er ook daadwerkelijk iets mee bereikt. Voorlichten om het voorlichten of om de handen in onschuld te wassen is dan ook onzinnig en onnodige geldverspilling. En dat te veel drank niet goed is weten die kinderen heus wel, daarom vinden ze het juist spannend/stoer.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
De overheid heeft wel een voorlichtende taak, deze poster is bedoeld om jongeren te wijzen op de gevolgen van overmatig drankgebruik in hun jonge jaren. Of ze er daadwerkelijk wat mee doen is een tweede, maar de overheid heeft ze dan in ieder geval voorgelicht. Wat ook hun taak is.
Dus volgens jou gaan ze ervan uit dat ze niks bereiken met deze campagne? Blijkbaar geloof jij dan niet in het goede van de mens, waarom zouden ze dat doen? Waarom zouden ze onnodig ''onze belastingcenten'' verspillen? Er wordt tenminste geprobeerd om er iets aan te doen, als er niks aan gedaan wordt is het ook weer niet goed.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef 0 het volgende:
[..]
Erg zinvol is zo'n voorlichtende taak niet als je er niet vanuit gaat dat je er ook daadwerkelijk iets mee bereikt. Voorlichten om het voorlichten of om de handen in onschuld te wassen is dan ook onzinnig en onnodige geldverspilling. En dat te veel drank niet goed is weten die kinderen heus wel, daarom vinden ze het juist spannend/stoer.
Dan ben je pas écht goed genaaid. Half werk is voor mietjesquote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef robh het volgende:
en dan ook nog 's een berg valse doekoe toegestopt krijgen voor de moeite![]()
Ja dat dacht ik ook toen ik dat plaatje zagquote:Op donderdag 15 december 2005 21:34 schreef XiChico het volgende:
De poster is eerder een positief punt aan alcohol .. wie wil er nu niet wakker worden met geld in de ondrebroek/string![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |