Als ik hem had klaarstaan had het topic wel een andere titel gehadquote:Op donderdag 15 december 2005 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Mitt.
Stiekem had je het topic al een half uur klaar staan zeker. (was je nog te laat)
heb je dr al eentje op het oog?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef dndiek het volgende:
Dan kan ik volgende maand een nieuwe telefoon gaan uitzoeken
is het zondag al slopen in het Oosterpark? Wel lullig dat jullie nou net gaan verliezen zondagquote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb zin in het weekendMorgenavond verjaardag, zaterdag naar de kapper en lekker aanrommelen/naar zussie en zondag na het voetbal feestje in Oosterpark
Nee maar ik ben wel toe aan een nieuwequote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je dr al eentje op het oog?
Wel een souvenir meenemen uit het Oosterpark, hè.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb zin in het weekendMorgenavond verjaardag, zaterdag naar de kapper en lekker aanrommelen/naar zussie en zondag na het voetbal feestje in Oosterpark
Gewoon iets kopen wat je zelf mooi vindt. Oh en hier kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tips/ advies e.d. zijn/ is welkom
Ik Wordt ?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:10 schreef golfer het volgende:
Kan ik mooi nog even in dit deel meeposten voordat ik morgen 'onvoert' wordt naar Texel.
Motorola V3 Razorquote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel toe aan een nieuwe
Tips/ advies e.d. zijn/ is welkom
en ontvoert moet ontvoerd zijnquote:
Ziet er te breekbaar uit voor mijquote:
de telefoon overleeft zelfs rubbereend dus.....quote:Op donderdag 15 december 2005 21:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ziet er te breekbaar uit voor mij![]()
Deze is volgens mij ook al regelmatig voorbij gekomen in die 1005 keerquote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Als ik hem had klaarstaan had het topic wel een andere titel gehad
Samsung D600quote:Op donderdag 15 december 2005 21:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ziet er te breekbaar uit voor mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |