Doffie je bent een inconsequente eikel.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:43 schreef Doffy het volgende:
Een grondige afkeer van Doffy mag hier overigens óók gemeld worden
en modereert alleen mensen waarmee hij het niet eens is...quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:47 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Doffie je bent een inconsequente eikel.
![]()
.. En modereert alleen mensen die zich tegen de policy gedragen of off-topic blijven doorgaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
en modereert alleen mensen waarmee hij het niet eens is...
beetje sneu
[afbeelding]
... en er zelf vrolijk aan meedoetquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
.. En modereert alleen mensen die zich tegen de policy gedragen of off-topic blijven doorgaan.
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef Alicey het volgende:
Vorige deel : WFL Feedback 12
Is je topic ten onrechte gesloten?
quote:Wil je iets interessants zeggen?
quote:Altijd al een hekel aan Alicey gehad?
quote:Heb je tegenwoordig vanuit de psychiatrische kliniek internet en houd je van fokken?
quote:Dan is dit het juist topic.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:20 schreef Doffy het volgende:
Doffy modereert zonodig nog in de trein
Je kan niet zonder hequote:Op vrijdag 16 december 2005 10:20 schreef Doffy het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:20 schreef Doffy het volgende:
Ik weet nooit waar ik aan beginquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:21 schreef Oversight het volgende:
weet waar je aan begint.
Hoelang wil je nog Mod blijven?
quote:
quote:Mod blijven? Nou zo'n geweldige baan is 't nou ook weer niet![]()
ik denk dat hij nog een beetje moet leren om ook posts kritisch te beoordelen waar hij het eigenlijk wel mee eens is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
.. En modereert alleen mensen die zich tegen de policy gedragen of off-topic blijven doorgaan.
Nog onderbetaald ook.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik weet nooit waar ik aan begin
Mod blijven? Nou zo'n geweldige baan is 't nou ook weer niet![]()
Alicey is lievquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:29 schreef Oversight het volgende:Je zal inderdaad maar met Alicey opgescheept zitten,.....
Jij bent wel héél snel uitgeluld zegquote:....
Verstandig. Zit er niet teveel over in, johquote:Ach, je hebt er zelf voor gekozen dus ik ga géén meelij hebben.....
Dit individuele geval heb ik niet gezien, dus kan ik ook niet beoordelen. Ik kan me wel een voorstelling maken waarbij e.e.a. uit de hand liep..quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:31 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog een beetje moet leren om ook posts kritisch te beoordelen waar hij het eigenlijk wel mee eens is.
als iemand wordt gemodereert omdat hij over mannen/vrouwen begint en dat als 'kinderachtig' word betiteld vind ik het raar dat iemand die 'vuige gristenhonden![]()
![]()
' schrijft zijn gang kan gaan.
heel vreemd allemaal
komt tijd, komt wijsheid....
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
We bellen wel ff met de NS, er zit er daar zich iemand verdacht te gedragen....
Gisteren naar schiphol geweest toevallig?
Een echte vent kan mij prima aan hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
Waarvan akte.
[..]
Je zal inderdaad maar met Alicey opgescheept zitten,.....
Dat het een nogal pittige discussie is, dáár ga ik niet in lopen modereren. Daar is iedereen (???) volwassen genoeg voor. Je kan wel wijzen, maar beide partijen waren bepaald niet charmant bezig; maar dat betekent nog niet dat ik babysit ga lopen spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:31 schreef pmb_rug het volgende:
ik denk dat hij nog een beetje moet leren om ook posts kritisch te beoordelen waar hij het eigenlijk wel mee eens is.
als iemand wordt gemodereert omdat hij over mannen/vrouwen begint en dat als 'kinderachtig' word betiteld vind ik het raar dat iemand die 'vuige gristenhonden![]()
![]()
' schrijft zijn gang kan gaan.
heel vreemd allemaal
komt tijd, komt wijsheid....
doffy modereert zich zelf ook.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit individuele geval heb ik niet gezien, dus kan ik ook niet beoordelen. Ik kan me wel een voorstelling maken waarbij e.e.a. uit de hand liep..
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:33 schreef soulsurvivor het volgende:
Toen de medereizigers niet wilde luisteren
dat doe je zelf constant man!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat het een nogal pittige discussie is, dáár ga ik niet in lopen modereren. Daar is iedereen (???) volwassen genoeg voor. Je kan wel wijzen, maar beide partijen waren bepaald niet charmant bezig; maar dat betekent nog niet dat ik babysit ga lopen spelen.
Maar zodra er off-topic (!), op de man (m/v) gespeeld wordt, dan is de grens overschreden. Lijkt me vrij duidelijk, nietwaar?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
doffy modereert zich zelf ook.
Tenminste als iemand hem attendeert op het feit dat hij nu wel erg inconsequent is.
Dan schoont hij het zo op, dat hij nog een beetje geloofwaardig overkomt.
![]()
... En iedereen moest uit zijn coupé.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:39 schreef Oversight het volgende:
[..]
.....dreigde hij de conducteur te bannen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een echte vent kan mij prima aan hoor!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:43 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
... En iedereen moest uit zijn coupé.
O grappig hoe dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:40 schreef Oversight het volgende:
[..]
als je een beetje je best doet kun de al die edits gewoon lezen......
Foutje in de Fok! database....
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:45 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
O grappig hoe dan?
ik zou nog wel willen zien wat hij hier allemaal weggehaald heeft
daar zegt hij weer eens dat de discussie gesloten is en vervolgens kan hij het weer niet laten toch nog ff zelf verder te gaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef Oversight het volgende:
[..]
Heb even gekeken, was niet veel soeps.....
Je hebt gelijk, schopje gegevenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:57 schreef Reya het volgende:
2e kerstdag weer een natuurramp??
Wellicht is dit topic beter op zijn plek in TRU
Lekker hequote:
Ben je dan zo'n echte vent dat je nog hulp nodig hebt ook om een zwak, gevoelig, hulpeloos meisje aan te pakken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
Highlander, ze roept je!
Ownee, sorry.... je zei échte vent.....
Baaj, zullen we haar even manieren leren?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je dan zo'n echte vent dat je nog hulp nodig hebt ook om een zwak, gevoelig, hulpeloos meisje aan te pakken?
Wat wil jij met je camera?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nee, iemand die mijn camera vasthoud.
quote:
quote:* Alicey zal trouwens een bordje voor haar deur zetten dat net alles verplaatst is, en dat voorzichtigheid geboden is.
Ben jij het alter-ego van Doffy of zo?quote:
Twee handen op 1 klein piemeltjequote:
Voor een unban moet je toch naakfoto's van JEZELF sturen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:25 schreef Oversight het volgende:
[..]
Foto's maken voor als ik Vonny weer eens nodig heb voor een unban ofzow....
Hoi Vonny!
quote:jah,....leuk! grumble......
Nee, maar we zijn wel heel lief tegen elkaar altijd!quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ben jij het alter-ego van Doffy of zo?
Nou ja, als hij zelf geen feedback geeft moet jij het idd wel doen.
![]()
visueel deze keer dan maar:quote:Op donderdag 15 december 2005 20:43 schreef Doffy het volgende:
Een grondige afkeer van Doffy mag hier overigens óók gemeld worden
Volgens mij moet ik dit topic zo langzamerhand naar R&P schoppen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:28 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
visueel deze keer dan maar:
[afbeelding]
Heeft de WFT feedback onder jullie moderatie ooit een andere rol gehad dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik dit topic zo langzamerhand naar R&P schoppen.
Het subforum heet al bijna 2 jaar WFL ipv WFT.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:54 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Heeft de WFT feedback onder jullie moderatie ooit een andere rol gehad dan?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |