poulewedstrijden waren er 3.quote:Inter Milaan vier wedstrijden achter gesloten deuren
De Uefa heeft Inter Milaan een zware straf opgelegd na het uit de hand lopen van het supportersgeweld in de CL-kwartfinale tegen AC Milan afgelopen dinsdag. Inter moet zes Europese thuisduels, waarvan twee voorwaardelijk, achter gesloten deuren spelen. De Italiaanse club moet ook een boete van 200.000 euro betalen.
quote:Herstel blessure van Maxwell is vertraagd
Vrijdag 16 december, door SV, Amsterdam, 11.08u GMT+01.00, AT5
Maxwell heeft te maken met een terugslag in zijn herstel van een langdurige knieblessure. Waardoor de terugslag veroorzaakt wordt, is nog niet bekend.
De Braziilaan raakte in april van dit jaar zwaar geblesseerd in de bekerwedstrijd tegen Willem II. Na een aanvankelijk spoedig herstel leek het haalbaar om na de winterstop zijn rentree te maken. Dat zal nu niet eerder dan half februari zijn.
Een vroegtijdig vertrek van de linksback in de winterstop lijkt daarmee van de baan
Voorronde, ouwe!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:49 schreef PLAE@ het volgende:
Moet maar blij zijn denk ik dat ik niet geboekt heb.
[..]
poulewedstrijden waren er 3.
En dan is Ajax dus nr 4.
Het heeft dus nog minder zin om naar het saaie milaan te gaan.Een half leeg stadion daar is al niet leuk. Maar helemaal leeg is wel erg saai
![]()
Gaat weer verder zoekenquote:
Op de wedstrijddag zelf dus 16 euroquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:58 schreef M0NTANA het volgende:
Ryanair.com: 27,98 EUR voor een retourtje vanaf Ei'hoven. (13 maart 2006 heen en 15 maart 2006 terug)
22 feb thuis! Op een woensdagquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope, 21 of 22 feb thuis en 14 maart uit...
Mijn moeder is dan ook jarig, jammer voor haar dat ik er niet ben en jammer voor mijn vader dat hij de wedstrijd niet kan/mag zien van mijn moeder.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk dat is op mijn verjaardag.
Hoop op een mooi cadeau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |