lastig, k hoop barca als naam zijnde maar weinig kans om door te komen.. Minder aansprekend Villareal, maar meer kans om door te gaan dus doe mij Villareal maar, jij?quote:
helemaal mee eens, veel te veel berekenend dit, wordt het niet mooier opquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zal wel weer een Italiaanse tegenstander worden hoor.
Ik begin die loting langzamerhand steeds minder leuk te vinden. Die mag niet tegen die, die ook weer niet tegen die etc etc...
Spannundquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
12.10 Ned 2
Die zien we volgens mij nooit meer in een ajax shirtquote:Pienaar voorlopig uit de roulatie
Ajax kan voorlopig geen beroep doen op Steven Pienaar. De Zuid-Afrikaan heeft tijdens de wedstrijd tegen Vitesse op 11 december een van de banden in zijn rechterenkel gescheurd.
De verwachting is dat Pienaar als gevolg hiervan vier tot zes weken niet zal kunnen spelen. Voor het eerstkomende duel met NAC Breda was de rechtsbenige speler al geschorst na zijn vierde gele kaart van het seizoen.
Met dank aan Stijn Vreven?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Die zien we volgens mij nooit meer in een ajax shirt![]()
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Sja ik heb die kriebel niet zoals ik m normaal wel altijd heb...
Komt toch wel een bout tegenstander uit...
mwah, ik toch wel degelijk..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |