abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33124835
Vandaag de loting toch?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 16 december 2005 @ 08:54:48 #52
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33125016
Ajax krijgt een tegenstander uit het rijtje AC Milan, Internazionale, Olympique Lyon, Juventus, FC Barcelona, Liverpool en Villarreal, nog voorkeuren onder de FOK!kers?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33125060
Barcelona of Liverpool lijkt me wel mooie tegenstanders
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_33125103
Wat een prijzen!!! Mag wat kosten...
pi_33125115
euh, doe mij (die maar ) Barca Liverpool of VIllareal
pi_33125148
Tegen alle teams waar ajax tegen kan spelen hebben ze ook al eens in de Amsterdam Tournament gespeelt, behalve van OL en Villa ben ik niet zeker...
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:06:40 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33125172
Een wedstrijd tegen Villarreal of Olympique Lyon vind ik eigenlijk geen ¤ 43,-- waard, een kansloze nederlaag tegen AC Milan, Internazionale, Juventus of Barça eigenlijk ook niet. Het terugrekenen naar de gulden deed ik al even niet meer, maar 100 fuckin’ guldens voor een kaart voor 409/410 vind ik wel érg duur eigenlijk, misschien de wedstrijd maar kijken in het home dan.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:11:37 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33125244
Pienaar naar Dortmund, wat de fuck IS er aan de hand met Ajax??? Waarom wil iedereen zo graag weg om naar een kutclub te gaan??
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_33125431
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Pienaar naar Dortmund, wat de fuck IS er aan de hand met Ajax??? Waarom wil iedereen zo graag weg om naar een kutclub te gaan??
Idd, vind dit echt geen verbetering voor Pienaar.. Club zit helemaal in de shit met de schulden enzo..
Ze staan ook nog op t punt om Rosicky te verkopen (wat de beste speler daar is). Ik denk dat Pienaar de opvolger van hem moet worden..

Over wie ik t liefst tref in de CL:
Denk toch Villareal
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33125733
quote:
Ron Vlaar heeft besloten een arbitragezaak aan te spannen tegen zijn club AZ, zo meldt tv-zender Talpa. De verdediger wil via deze rechtsgang zijn nog tot de zomer van 2007 lopende contract laten ontbinden, zodat hij in de winterstop naar Ajax kan vertrekken. Vlaar komt bij AZ momenteel weinig aan spelen toe en heeft zijn zinnen gezet op een overstap naar Amsterdam.

De problemen tussen Vlaar en AZ nemen steeds grotere vormen aan. Nadat het twintigjarige talent donderdag in De Telegraaf stevig uithaalde naar trainer Louis van Gaal en zich vervolgens ziek meldde, overweegt de Alkmaarse club op zijn beurt een disciplinaire straf. Vlaar maakte in De Telegraaf zijn onvrede in niet mis te verstane bewoordingen kenbaar. Bij de voorstopper kwam alle frustratie naar buiten nadat hij voor het UEFA Cup-duel met Grasshoppers was verbannen naar de tribune.

Volgens de website van Voetbal International zijn de opmerkingen de clubleiding van AZ in het verkeerde keelgat geschoten. De Alkmaarders wilden Vlaar direct om een reactie vragen naar aanleiding van het interview. Dat gesprek ging echter niet door omdat de jonge Hensbroeker zich ziek had gemeld. Maandag zullen de partijen alsnog om de tafel zitten. "Op basis van de uitkomst van dit gesprek wordt door AZ besloten of en zo ja welke sancties en/of disciplinaire maatregelen er getroffen zullen worden", aldus AZ in een persbericht.
Hij spant een arbitragezaak aan....
Slechte zaak.. .
-
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:38:59 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33125748
Leuke sport aan het worden, dat voetbal .
Get woke, go broke!
pi_33125818
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:11 schreef HeatWave het volgende:
$
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:52:31 #63
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33126012
Moet dan wel ja, maar dat is PURE lafheid......
Get woke, go broke!
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:16:00 #64
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33126463
quote:
Het Algemeen Dagblad schrijft dat PSV de grootste kans heeft om Barcelona, Villarreal of Arsenal te loten. Voor Ajax geldt hetzelfde, minus Arsenal, omdat de Amsterdammers de ploeg van Arsene Wenger al troffen in de groepsfase. Dit zou gebaseerd zijn op het feit dat Real Madrid niet tegen clubs uit hetzelfde land kan uitkomen.
Daarbij mag Real Madrid dus niet opnieuw tegen Olympique Lyon.
pi_33126864
Met Barca krijgen we een leuke tegenstander . Waarbij we ''denk ik''* niet veel kans maken !

* weet t cker
A.F.C.A.
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33126869
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax krijgt een tegenstander uit het rijtje AC Milan, Internazionale, Olympique Lyon, Juventus, FC Barcelona, Liverpool en Villarreal, nog voorkeuren onder de FOK!kers?
Barca is de mooiste tegenstader; aangezien ik op nog wel een kliene kans op doorgaan wil hebben kies ik voor Lpool of Villarreal.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:35:11 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33126914
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Barca is de mooiste tegenstader; aangezien ik op nog wel een kliene kans op doorgaan wil hebben kies ik voor Lpool of Villarreal.
Dan maar Liverpool, is ook een mooie tegenstander. Villarreal spreekt mij niet echt aan.
pi_33126921
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Moet dan wel ja, maar dat is PURE lafheid......
Jij vind het misschien een kutclub, maar bv Dortmund speelt in een veel grotere competitie dan Ajax speelt, speelt thuiswedstrijden voor ruim 80.000 man, en het verdient ook nog een stuk beter.
Hetzelfde kan je ook zeggen voor ManCity, dus zo'n gekke keuze is het nou ook weer niet hoor.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33126955
Vind ik ook, zjroentje. Het is niet dat Ajax nog Europese top is ofzo.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:47:25 #70
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33127275
De hele Nederlandse competitie stelt qua financiën geen flikker voor met de rest van Europa...
A.M.A.B
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:52:03 #71
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33127397
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:35 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Jij vind het misschien een kutclub, maar bv Dortmund speelt in een veel grotere competitie dan Ajax speelt, speelt thuiswedstrijden voor ruim 80.000 man, en het verdient ook nog een stuk beter.
Hetzelfde kan je ook zeggen voor ManCity, dus zo'n gekke keuze is het nou ook weer niet hoor.
Dat is ook wel zo, maar hij stond in de belangstelling van oa Arsenal, en omdat hij zelf OOK slecht speelt issie daar uit de kijker. Nou ja, dan maar "lekker" weg ipv eens je schouders er onder te zetten en je weer in de picture spelen.....
Get woke, go broke!
pi_33127445
Kennelijk was die interesse van Arsenal dus niet zo serieus.

Nu Rosicky zowat zeker Dortmund gaat verlaten is het niet eens zo'n gekke keus van Pienaar.
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:17:08 #73
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33128089
Hopen op een mooie loting dan maar
pi_33128392
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:17 schreef DeTolk het volgende:
Hopen op een mooie loting dan maar
* Roycoooooo hoopt mee, nog een half uurtje
A.F.C.A.