Kut voor hem.quote:16/12/2005 - Terugslag revalidatie Maxwell
(Gepost door P.)
BRON: At5
Maxwell kampt met een terugslag in zijn herstel van een langdurige knieblessure. Het is niet bekend waar het door komt. Een snelle rentree of een transfer in de winterstop lijkt niet mogelijk. Een eventuele rentree in het shirt van Ajax zal niet eerder dan half februari 2006 plaatsvinden.
Ajax Netwerk
Maxwell revalideert verder in Brazilië. Enkele weken geleden kreeg hij het boekje met alle boodschappen die leden van Ajax Netwerk in de beterschapstopic, die vlak na zijn blessure was geopend, hebben geplaatst. Maxwell was erg blij met de steunbetuigingen.
Precies.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:48 schreef cultheld het volgende:
En hij krijgt ook gewoon salaris tot aan de zomer. Lekker vakantie vieren in Brazilië op kosten van Ajax en daarna doodleuk naar Juventus vertrekken. Voetbal kan lullig zijn.
Neuh.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:49 schreef devv05 het volgende:
Nee, maar om nou te zeggen dat ik zo met 'm te doen heb...
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Pienaar naar Dortmund, wat de fuck IS er aan de hand met Ajax??? Waarom wil iedereen zo graag weg om naar een kutclub te gaan??
quote:
Bang? hefet niks met bang te maken... NAC is NAC niet meer... ondanks dat directeuren de beol momenteel proberen koest te houden... met een beetje pech verspil je ook weer punten tegen Heracles... maar ik ben benieuwd... ga van iks uit iig...quote:Op donderdag 15 december 2005 20:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom zo'n houding vraag ik me dan af
Wel mooi dat ze kennelijk bang zijn
Beveiliging? Door een ventje wat nauwelijks de 18 is gepasseerd?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ga warschijnlijk naar Ajax - Inter alls ons beveiligings bedrijf wordt aangenomen wat waarschijnlijk wel gebeurd
Kan ik mijn Inter helden moi succes wenden als ik in de spelerstunnel sta
De kracht van het MBOquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:33 schreef twi het volgende:
[..]
Beveiliging? Door een ventje wat nauwelijks de 18 is gepasseerd?
quote:
Het is wel een krachtpatser hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:33 schreef twi het volgende:
[..]
Beveiliging? Door een ventje wat nauwelijks de 18 is gepasseerd?
We zullen zienquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:49 schreef Ciurlizza het volgende:
Ajax wordt geklaard door Inter.
!!!!quote:17/12/2005 - Kaartverkoop Ajax - Inter, zelfde prijzen
BRON: Parool
Ajax heeft inmiddels de informatie over de kaartverkoop voor de Champions League wedstrijd Ajax - Inter bekendgemaakt. In tegenstelling tot andere jaren verhoogt Ajax de toegangsprijzen in vergelijking tot de poulewedstrijden, zo wordt gemeld door het Parool. Slop: 'Maar omdat Ajax dit seizoen niet al te best presteert en omdat de Arena voor de wedstrijd tegen Arsenal op ongeveer drieduizend plekken na was uitverkocht, hebben we besloten de prijzen voor de toegangskaarten niet te verhogen.'
Dat valt best mee eigenlijk, bovendien aanschouw je een wedstrijd waar 'wat te halen valt'.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus 33 eurotjes voor mijn 'vaste' plek...
Nee, want Grygera is er niet en dus speelt Heitingas op die plek. Trabelsi ook gewoon rechtsback.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Trabelsi zal toch wel weer 'gepasseerd' worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |