Kan je niet mee naar het voorplein?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voetbal gaat vooralsnog morgen nog steeds door
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kan je niet mee naar het voorplein?![]()
Je mag morgen niet meer naar Feyenoord. We hebben te weinig spelers.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kan je niet mee naar het voorplein?![]()
Das niet waar. Volgens mij is het 1 mei.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als je niet in het eerste voetbalt kun je het hele jaar door overstappen...
Das wel waar is dit jaar ingesteld.... Toevallig had ik het daar donderdag op de club over...quote:Op zondag 5 februari 2006 16:17 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Das niet waar. Volgens mij is het 1 mei.
Ik zou het niet weten eigenlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:17 schreef WEST het volgende:
@Pekel weet jij wat voor man Theo Migchelsen is?
hij wordt de nieuwe hoofdtrainer van desz
hij is nog wel oud keeper van FC emmenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:26 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk..
Hopelijk gooien ze zaterdag er alles uit, heb de griep..
Heel oud keeper van bvo Emmen ja....ik zou verder niet weten wat voor een man het isquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:27 schreef WEST het volgende:
[..]
hij is nog wel oud keeper van FC emmen![]()
Roep niet te hard... het gaat vanaf nu elke nacht weer een paar graden vriezenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef Ender_W het volgende:
Het is een wonderZondag weer spelen. Vriendschappelijk dat wel, maar het is wat
Aha dat wist ik niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Das wel waar is dit jaar ingesteld.... Toevallig had ik het daar donderdag op de club over...
Sorryquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Roep niet te hard... het gaat vanaf nu elke nacht weer een paar graden vriezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |