Sja...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:56 schreef Falcon4ever het volgende:
Dus nieuwe voornemens of een nieuwe vriendin?
Ja precies! Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 15 december 2005 19:00 schreef Grimli het volgende:
raarrr wat is er nou leuker dan lekker gezellig met maaten thuis zitten, biertje, hapje , vuurwerk
Mag van mij hoor, ze weet toch dat ik dr nu niet zo lief vindtquote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wat zijn sommige kinderen toch heerlijk dom. Gaan ze zitten zeiken over hun vriendin en het hele hebben en houden. En dat ze een ander wijf hebben leren kennen. En ze staan met naam en achternaam op het forum. Zal ze leuk vinden als ze het leest.![]()
jij snapt het.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:55 schreef Tuinkers het volgende:
Tja, je kan natuurlijk ook een komkommer gaan raspen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:07 schreef MUUS het volgende:
Lambal.
Ik laat haar lekker dr gang gaan hoor. Wat ik gewoon wil is een vriendin die tenminste niet om alles en iedereen zeurt en zeikt, en die het leuk vindt om gewoon te chillen en niet in die kutherrie-discotheek te gaan staanquote:Op donderdag 15 december 2005 19:07 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat je vriendin vreemdgaat en dat haar loverboy in die discotheek is. Ik zou der gewoon met de vuist op gaan. (op haar dan hè, niet op die gast, misschien is het een dikke beer)
eerst een uur of 2 saaie kut RnB en dan alleen maar hardcorequote:Op donderdag 15 december 2005 19:08 schreef ZuAndy het volgende:
wat voor een teringherrie dan?
Als je nu een slappe zak uithangt door gewoon naar een ander te lopen, gaat je zeiktrut dus met andere wijve over je praten hè. Zo van: "nou, die ex van mij die wil niet naar de discotheek met mij en hij had een klein pikkie."quote:Op donderdag 15 december 2005 19:10 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Ik laat haar lekker dr gang gaan hoor. Wat ik gewoon wil is een vriendin die tenminste niet om alles en iedereen zeurt en zeikt, en die het leuk vindt om gewoon te chillen en niet in die kutherrie-discotheek te gaan staan
Je wilt dus een mokkel die jou nooit tegenspreekt en die alleen doet wat jij wilt.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:10 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Ik laat haar lekker dr gang gaan hoor. Wat ik gewoon wil is een vriendin die tenminste niet om alles en iedereen zeurt en zeikt, en die het leuk vindt om gewoon te chillen en niet in die kutherrie-discotheek te gaan staan
Als ze niks meer blijft zeggen die nieuwe hè. Maar wat wil je zelf?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:11 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Mn vriendin of die nieuwe;)
nee ik wil ook graag doen wat zij wilt, als we maar samen leuke dingen kunnen doen en niet ELKE WEEK (zoals nu) naar HAAR vrienden en HAAR tent enzquote:Op donderdag 15 december 2005 19:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je wilt dus een mokkel die jou nooit tegenspreekt en die alleen doet wat jij wilt.
Blaft die nieuwe griet een beetje leuk?
Ehh, wie niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je wilt dus een mokkel die jou nooit tegenspreekt en die alleen doet wat jij wilt.
Die nieuwe... echt... damn wat een grietquote:Op donderdag 15 december 2005 19:12 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als ze niks meer blijft zeggen die nieuwe hè. Maar wat wil je zelf?![]()
Weet je der nog 1 dan? Ik ben m'n vorige kwijtgeraakt toen ik es 2 dagen weg was en de deur niet goed had dichtgetimmerd.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:11 schreef MUUS het volgende:
suffe vriendin: jou plan ziet er veel beter uit. discos zijn idd vaak teretakke-herriequote:Op donderdag 15 december 2005 18:54 schreef SummerJam2003 het volgende:
Ik ga met oud en nieuw bij een maat van me thuis zitten met veel mensen, mn vriendin zou ook komen (is ook een vriend van haar). Wil ze niet meer, is ze boos op me dat ik dat heb afgesproken, want ZIJ wil naar een discotheek met harde teringherrie en 0.0 zitplaatsen en 0.0 gezelligheid. Bij die maat van me is het gewoon lekker zitten, biertjes drinken en gezelligheid. Lekker veel vuurwerk knallen enz je weet het wel. Nu wil ze me niet meer spreken omdat ik niet "naar haar luister"En nu begin ik zo een gevoel van afkeer te krijgen tegen haar... Echt blegh... Ik heb btw eergisteren een ander meisje leren kennen... Damn ik kan haar echt niet uit mn hoofd krijgen!!!
(Maar dat hoort niet in KB thuis
)
Wil je mn 06-nummer?quote:
Een blaffende griet?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:11 schreef MUUS het volgende:
Blaft die nieuwe griet een beetje leuk?
Mijn idee!quote:Op donderdag 15 december 2005 19:14 schreef McCarthy het volgende:
[..]
suffe vriendin: jou plan ziet er veel beter uit. discos zijn idd vaak teretakke-herrie
gewoon switchen naar die nieuwe
Hallo, hier ben ik al. Ik hou van harde teringherrie en labiele sletjes.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:07 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat je vriendin vreemdgaat en dat haar loverboy in die discotheek is. Ik zou der gewoon met de vuist op gaan. (op haar dan hè, niet op die gast, misschien is het een dikke beer)
Ik ken genoeg mensen die dat niet willen. Hoe saai is het als je zo'n meningsloze slaaf achter je hol hebt aanlopen.quote:
Ga daar maar eens over nadenken.quote:
Ze weet alleen niet wanneer ze d'r snavel moet houdenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:15 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Hallo, hier ben ik al. Ik hou van harde teringherrie en labiele sletjes.
Sja... ik wil gewoon een vriendin die niet "Doei" zegt als ik iets wil doen wat zij niet wilt!quote:Op donderdag 15 december 2005 19:15 schreef Posdnous het volgende:
Wat zitten jullie nu tegen die gast te zeiken.
Zn vriendin wil m niet meer spreken omdat hij niet wil luisteren en dan hij is hij de lulright.
Dag lekkers.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:15 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Nou nou nou, da's wel erg rigoreus, vind je niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:16 schreef sitting_elfling het volgende:
gewoon dumpen dat meissie of geef haar een 2e kans
Inderdaad. Als ze dát kleine beetje respect al niet meer kunnen opbrengen voor de man, dan zijn ze echt te ver heen. Dumpen die handel en gewoon de volgende wat beter opleiden.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:17 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Sja... ik wil gewoon een vriendin die niet "Doei" zegt als ik iets wil doen wat zij niet wilt!
Pubers en internetquote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Mag van mij hoor, ze weet toch dat ik dr nu niet zo lief vindt
Ik maak geen plannen voor me meissie eihoofd, er wordt mij gevraagd of ik zin heb om bij een maat van me O&N te vieren, ik zeg ja. Komt hier mijn vriendin in voor? Nee... ZIJ had zelf afgesproken met die maat van mequote:Op donderdag 15 december 2005 19:16 schreef dribbel79 het volgende:
TS is een aap, beetje plannen voor ze meissie maken, overleg effe.
Nu wil je een nieuwe breezahslet, die dat wel pikt zeker...tyft op mang
Kom je op mn partijtje?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
SummerJam2003 Geboortedatum: 1987-07-12
Ja hoor, bijna goed.quote:
Je gaat je vriendin pas dumpen als je zeker weet dat die andere griet je wil he?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:21 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Doen , vooral doen! Het lukt me uiteraard zelf niet...![]()
Komop naab, het is je vriendin.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:17 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Sja... ik wil gewoon een vriendin die niet "Doei" zegt als ik iets wil doen wat zij niet wilt!
Alleen als jij daar ook van houdt, anders niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef HeLLuM het volgende:
Hoi Muusje. Hou je ook van harde, tering en muziek?
Je moet je vriendin de vrijheid ook niet geven om zelf afspraken te maken. Ik krijg steeds minder respect voor je. Een meissie voor derbij is okay. Je vriendin laten stikken is okay. Maar godverdomme, je hebt het er ook wel zelf naar gemaakt, hannes.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Ik maak geen plannen voor me meissie eihoofd, er wordt mij gevraagd of ik zin heb om bij een maat van me O&N te vieren, ik zeg ja. Komt hier mijn vriendin in voor? Nee... ZIJ had zelf afgesproken met die maat van me
Nee zo iemand ben ik absoluut niet... Ik erger me al langer aan haar dan dat ik die griet ken...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja hoor, bijna goed..
[..]
Je gaat je vriendin pas dumpen als je zeker weet dat die andere griet je wil he?
Een 13* jarige die het via een forum met zijn vriendin uit maakt en vervolgens ook verteld dat ie een "nieuwe" heeft gezien die misschien wel luisterd.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
SummerJam2003 Geboortedatum: 1987-07-12
Maar je wil samen met haar O&N vieren?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:24 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Nee zo iemand ben ik absoluut niet... Ik erger me al langer aan haar dan dat ik die griet ken...
Wel met mn eigen vriendin maar niet in die discotheekquote:Op donderdag 15 december 2005 19:25 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Maar je wil samen met haar O&N vieren?
Wie heeft het over vie het forum uitmaken?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Een 13* jarige die het via een forum met zijn vriendin uit maakt en vervolgens ook verteld dat ie een "nieuwe" heeft gezien die misschien wel luisterd.
* ja ik leef nog in 2000![]()
Je ergert je aan je vriendin. Zij wil O&N vieren in een discotheek maar jij niet. Dus je maakt ruzie met haar, omdat je ook wel weer graag bij haar wilt zijn?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:26 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Wel met mn eigen vriendin maar niet in die discotheek
Dit is KB, "Spui je gal hier!" "Niet helemaal soepeltjes loopt" is zacht uitgedrukt, ik heb ondertussen ruim 3 jaar met haar maar ze wordt erg veeleisend snappie...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:26 schreef Vaatdoek het volgende:
Ik vind TS maar een slappe zak hooi![]()
Zodra zijn relatie niet helemaal soepeltjes loopt zoals hij het wenst, zit ie meteen op een andere griet te geilen (en dit op een internetforum tussen neus en lippen door te verkondigen) in plaats van zijn problemen als een vent op te lossen. Laat je vriendin dit topic maar eens lezen, zou ik zeggen. Weet zij ook meteen waar ze aan toe is![]()
haha het word steeds mooier. Jij maakt je onstervelijk belachelijk. Jij staat met je naam en achternaam op een forum te klagen over een vriendin die je al 3 jaar hebt. En je zegt er ook bij dat je een "nieuwe" hebt gezien. Ik dacht dat het om een snolletje ging waar je een paar maanden iets mee hebt. Maar dit is noggggg triester. Zal ze leuk vinden na die jaren om als oud vuil op een klaagbaak forum gesmeten te worden door een puisten pubertje.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:28 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Dit is KB, "Spui je gal hier!" "Niet helemaal soepeltjes loopt" is zacht uitgedrukt, ik heb ondertussen ruim 3 jaar met haar maar ze wordt erg veeleisend snappie...
Ja, maar ondertussen wil hij ook wel graag een ander naaienquote:Op donderdag 15 december 2005 19:28 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Je ergert je aan je vriendin. Zij wil O&N vieren in een discotheek maar jij niet. Dus je maakt ruzie met haar, omdat je ook wel weer graag bij haar wilt zijn?![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 15 december 2005 19:26 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
En als je nu die nieuwe griet mee kan nemen naar je vriend? Wil je die vorige dan nog?
Domme vraag. Als hij daar vandaan kwam hield hij ook van kutherrie en snuiven.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:33 schreef TheThirdMark het volgende:
Kom je uit Volendam?
tenzij die nieuwe meer per uur vraagt dan die oude..quote:Op donderdag 15 december 2005 19:37 schreef RandomReader het volgende:
Mmzz.. zeik die gast niet af hij wil gewoon wat kwijt! Ik zou die nieuwe lekkr pakke![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:38 schreef Vaati het volgende:
[..]
tenzij die nieuwe meer per uur vraagt dan die oude..![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:15 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
had je als zogenaamde ''leuke'' vriend eerst zoiets moeten over leggen..zoiets noemen ze nou een relatiequote:Op donderdag 15 december 2005 19:17 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Staat niet in OP, Staat niet in OP, Staat niet in OP, Staat niet in OP...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Ik maak geen plannen voor me meissie eihoofd, er wordt mij gevraagd of ik zin heb om bij een maat van me O&N te vieren, ik zeg ja. Komt hier mijn vriendin in voor? Nee... ZIJ had zelf afgesproken met die maat van me
Mee eens, slotteke aubquote:Op donderdag 15 december 2005 19:49 schreef Devil020 het volgende:
tijd voor een slotje, slaat nergens op dit topic
Laat maar open dan kan die pauper zijn vriendin het topic nog zien zodat ie jaren lang zonder zit.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Laat maar open dan kan die pauper zijn vriendin het topic nog zien zodat ie jaren lang zonder zit.
whehehe, that bitch owns your ass buddy-boy.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:54 schreef SummerJam2003 het volgende:
Ik ga met oud en nieuw bij een maat van me thuis zitten met veel mensen, mn vriendin zou ook komen (is ook een vriend van haar). Wil ze niet meer, is ze boos op me dat ik dat heb afgesproken, want ZIJ wil naar een discotheek met harde teringherrie en 0.0 zitplaatsen en 0.0 gezelligheid. Bij die maat van me is het gewoon lekker zitten, biertjes drinken en gezelligheid. Lekker veel vuurwerk knallen enz je weet het wel. Nu wil ze me niet meer spreken omdat ik niet "naar haar luister"En nu begin ik zo een gevoel van afkeer te krijgen tegen haar... Echt blegh... Ik heb btw eergisteren een ander meisje leren kennen... Damn ik kan haar echt niet uit mn hoofd krijgen!!!
(Maar dat hoort niet in KB thuis
)
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:48 schreef Gebleekte het volgende:
Het leven is geen krentebol jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |