tenzij die nieuwe meer per uur vraagt dan die oude..quote:Op donderdag 15 december 2005 19:37 schreef RandomReader het volgende:
Mmzz.. zeik die gast niet af hij wil gewoon wat kwijt! Ik zou die nieuwe lekkr pakke![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:38 schreef Vaati het volgende:
[..]
tenzij die nieuwe meer per uur vraagt dan die oude..![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:15 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Hallo, hier ben ik al. Ik hou van harde teringherrie en labiele sletjes.
had je als zogenaamde ''leuke'' vriend eerst zoiets moeten over leggen..zoiets noemen ze nou een relatiequote:Op donderdag 15 december 2005 19:17 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Sja... ik wil gewoon een vriendin die niet "Doei" zegt als ik iets wil doen wat zij niet wilt!
Staat niet in OP, Staat niet in OP, Staat niet in OP, Staat niet in OP...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Ik maak geen plannen voor me meissie eihoofd, er wordt mij gevraagd of ik zin heb om bij een maat van me O&N te vieren, ik zeg ja. Komt hier mijn vriendin in voor? Nee... ZIJ had zelf afgesproken met die maat van me
Mee eens, slotteke aubquote:Op donderdag 15 december 2005 19:49 schreef Devil020 het volgende:
tijd voor een slotje, slaat nergens op dit topic
Laat maar open dan kan die pauper zijn vriendin het topic nog zien zodat ie jaren lang zonder zit.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Laat maar open dan kan die pauper zijn vriendin het topic nog zien zodat ie jaren lang zonder zit.
whehehe, that bitch owns your ass buddy-boy.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:54 schreef SummerJam2003 het volgende:
Ik ga met oud en nieuw bij een maat van me thuis zitten met veel mensen, mn vriendin zou ook komen (is ook een vriend van haar). Wil ze niet meer, is ze boos op me dat ik dat heb afgesproken, want ZIJ wil naar een discotheek met harde teringherrie en 0.0 zitplaatsen en 0.0 gezelligheid. Bij die maat van me is het gewoon lekker zitten, biertjes drinken en gezelligheid. Lekker veel vuurwerk knallen enz je weet het wel. Nu wil ze me niet meer spreken omdat ik niet "naar haar luister"En nu begin ik zo een gevoel van afkeer te krijgen tegen haar... Echt blegh... Ik heb btw eergisteren een ander meisje leren kennen... Damn ik kan haar echt niet uit mn hoofd krijgen!!!
(Maar dat hoort niet in KB thuis
)
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:48 schreef Gebleekte het volgende:
Het leven is geen krentebol jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |