Zoek maar op mn Last.fm account.quote:
Ik kan anders ook niet olliën, pleeg zelf ff anders zelfmoord als je je daardoor beter voelt.quote:Op maandag 19 december 2005 20:04 schreef ikJur het volgende:
nou ik heb ze weleens gezien hoor skatende gothics, beetje kansloos proberen te olien![]()
pleeg zelfmoord ofzo![]()
Laten we het er nou geen wat-is-wel-en-wat-is-niet-metal-topic van maken. Die zijn er al genoeg.quote:Op dinsdag 20 december 2005 04:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zoek maar op mn Last.fm account.
Overigens, Marilyn Manson, KoRn, Rammstein en Linkin Park en dat andere soort is geen Metal, dat je het ff weet.
Ik kan bunnyhoppen, telt dat ook?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:37 schreef puNxje het volgende:
jk kan lekker wel de olie![]()
Ik skate al 2,5 jaar![]()
Nee, het in het wilde weg gooien met woorden als "kanker" is een teken van intelligentie.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Dit topic bewijst maar weer eens hoe kankerstupid de gemiddelde fokker is, natuurlijk vindt je hier dus ook tonks meerdere keren terug.
Mensen die zeiken over dat woord, daar heb ik écht een gigantische hekel aan. O ja, en als je oma het heeft gehad heeft je oma recht van spreken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:19 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nee, het in het wilde weg gooien met woorden als "kanker" is een teken van intelligentie.
Je kan beter de FAQ begrijpen ipv de OP. Je mag namelijk geen topics kicken, al helemaal geen kuttopics.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:32 schreef Goofup het volgende:
als ik de OP goed begrijp wordt TS opgewonden door kleine kindjes en wordt handtastelijk...
Dubieus..
In mijn tijd heetten vielen die bands nog onder de categorie Metal....quote:Op dinsdag 20 december 2005 04:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zoek maar op mn Last.fm account.
Overigens, Marilyn Manson, KoRn, Rammstein en Linkin Park en dat andere soort is geen Metal, dat je het ff weet.
Punk dus?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:29 schreef SeLang het volgende:
Nog even een oud plaatje zodat we allemaal weer weten waar het over gaat
[afbeelding]
In je blote piemol met een glas bier rondlopen (zie plaatje)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:35 schreef paddy het volgende:
maar snap echt niet waar ze voor staan
Voor paal!!@121oneonequote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:35 schreef paddy het volgende:
maar snap echt niet waar ze voor staan
Zijn fluitje lijkt het enige te zijn dat een beetje zon krijgt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:29 schreef SeLang het volgende:
[afbeelding]
quote:
Wie koopt er nou een slappe strap-onquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:29 schreef SeLang het volgende:
[afbeelding]
Fout, het ging in dit topic over een sneu figuur die stoer doet over hoe hij een kind geramd heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:29 schreef SeLang het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |