quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
HARDCORE! Is een manier om te leven, way to survive!
Hail to the king baby!![]()
![]()
Het klopt wel, het is net als dat veel mensen naar 'metal' leven of urban/hiphop.quote:
En van metal ga je huppelen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:07 schreef puNxje het volgende:
van hardcore word je zo agressief : /
Mja maar ik denk toch niet dat veel hardcore-liefhebbers het nog zullen luisteren als ze 50 zijn. Het bepaald misschien voor een bepaalde periode je leven, maar niet je hele leven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het klopt wel, het is net als dat veel mensen naar 'metal' leven of urban/hiphop.
Ik niet hoor, ik wordt altijd blij, vooral in het geval van happy.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:07 schreef puNxje het volgende:
van hardcore word je zo agressief : /
Ze bewegen wss zoveel met andere neer te slaan, dat ze genoeg sporten , wat resulteerd in een langer levenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:10 schreef Eveli het volgende:
[..]
Mja maar ik denk toch niet dat veel hardcore-liefhebbers het nog zullen luisteren als ze 50 zijn. Het bepaald misschien voor een bepaalde periode je leven, maar niet je hele leven.
En dat het een 'way to survive' is is ook onzin. Dat je je beter gaat voelen door rap-teksten over hoe je tha hood enzo kan overleven, snap ik wel, maar hardcore kent nauwelijks tekst (de techno-variant heb ik het over), dus hoe je daarmee kan overleven?
Er is ook niks mis met skinheads, er is iets mis met racistische skins, je hebt net zo goed SHARPS en Punk skins, als je iets over een groep zegt, zoek dan ff uit hoe en wat.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:05 schreef puNxje het volgende:
[..]
ik heb het over skinheads , niet kale mensen
Die hardcore-pits zijn levensgevaarlijk man!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik wordt altijd blij, vooral in het geval van happy..
Maar en lekkere harde beat door je heen voelen gaan met uplifting melodies om je te laten zweven, geweldig..
Het lijkt mss wat agressief als je mensne ziet hakken en het lijkt alsof ze stoten ana het uitdelen zijn..
De meeste XTC-gebruikers onder de Gabbers zullen wel wat jaartjes in leveren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:11 schreef puNxje het volgende:
[..]
Ze bewegen wss zoveel met andere neer te slaan, dat ze genoeg sporten , wat resulteerd in een langer leven
XTCquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
De meeste XTC-gebruikers onder de Gabbers zullen wel wat jaartjes in leveren.
Dat is spreekwoordelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:10 schreef Eveli het volgende:
[..]
Mja maar ik denk toch niet dat veel hardcore-liefhebbers het nog zullen luisteren als ze 50 zijn. Het bepaald misschien voor een bepaalde periode je leven, maar niet je hele leven.
En dat het een 'way to survive' is is ook onzin. Dat je je beter gaat voelen door rap-teksten over hoe je tha hood enzo kan overleven, snap ik wel, maar hardcore kent nauwelijks tekst (de techno-variant heb ik het over), dus hoe je daarmee kan overleven?
Agressiviteit associeren mer hardcore.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:11 schreef puNxje het volgende:
[..]
Ze bewegen wss zoveel met andere neer te slaan, dat ze genoeg sporten , wat resulteerd in een langer leven
Die hebben we niet eens, niet nodig.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:12 schreef Eveli het volgende:
[..]
Die hardcore-pits zijn levensgevaarlijk man!![]()
![]()
niggah heeft ook iets in die trend , tot je het tegen eentje zegt : /quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Agressiviteit associeren mer hardcore.. Gabber betekend vriend, als je dat niet wist.
.
Oh, daar komen de drugs bashes weer, XTC op z'n tijd is helemaal zo slecht nog niet, niet dat ik ervaring heb maar je uitdrukken over drugs als je er niks van af weet is not-done. Lees eens wat op erowin en wat in UVT.quote:
Inderdaad ! Volledig eensch!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik wordt altijd blij, vooral in het geval van happy..
Maar en lekkere harde beat door je heen voelen gaan met uplifting melodies om je te laten zweven, geweldig..
Het lijkt mss wat agressief als je mensne ziet hakken en het lijkt alsof ze stoten ana het uitdelen zijn..
De meeste gabbers zullen gewoon zeggen dat je het verkeerd hebt en rustig verder stuiteren op een beat. Er zijn een steleltje idioten bij, net zoals bij elke sub-cultuur.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:17 schreef puNxje het volgende:
[..]
niggah heeft ook iets in die trend , tot je het tegen eentje zegt : /
xtc is niet zo goed neequote:
Drugs is natuurlijk niet goed, maar slecht hoeft het ook niet te zijn, ligt eraan hoe je er mee om gaat.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
xtc is niet zo goed nee, paddo's daarentegen zijn wel
, je ziet ze dan echt overal vliegen
echt vette flexe shit is dat!
![]()
Ik ben volledig met tonks eensquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:21 schreef tonks het volgende:
sitting_elfling, Ik haat jou.
Wat zitten emo's toch weer vol agressie en haat.quote:
Doei.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:26 schreef Eveli het volgende:
Mooi topic is dit man!![]()
TTT?
Maar helaas moet ik jullie verlaten voor vanavond.![]()
Tja, die agressie komt er niet uit he met alleen gedichten schrijven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat zitten emo's toch weer vol agressie en haat..
Ze kunnen beter een voorbeeld nemen aan Goths en krassen, werkt beter.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, die agressie komt er niet uit he met alleen gedichten schrijven.
Of hakkuh en XTC slikken als die gabbahs.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een voorbeeld nemen aan Goths en krassen, werkt beter.
Jep, helemaal los gaan op ene beat, vergeet je alles. Maar je wordt er snel moe van dus dan amar XTC, of wat sos snuiven, of speed, of coke.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Of hakkuh en XTC slikken als die gabbahs.
Je kunt niet bevatten wat een enorme hoop medelijden ik met jou heb zeg!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
HARDCORE! Is een manier om te leven, way to survive!
Hail to the king baby!![]()
![]()
Ben je een lelijke gothic skater? Dan heb ik namelijk weer wat te doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:02 schreef Departak het volgende:
[..]
Je kunt niet bevatten wat een enorme hoop medelijden ik met jou heb zeg!
Maarja, mensen zoals jij moeten er ook zijn, het zou saai worden met enkel normale mensen.
ontopic: TS ik kon er niet om lachen.
Ik ben een knappe nerd/cool figuur, dus ga maar verder met rukkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben je een lelijke gothic skater? Dan heb ik namelijk weer wat te doen.
Okay, dan zoek ik wel weer verderquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:09 schreef Departak het volgende:
[..]
Ik ben een knappe nerd/cool figuur, dus ga maar verder met rukken.
Ik zit niet vol haat , ik uit mijn menigquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Okay, dan zoek ik wel weer verder
Dat's wel fucked up..quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:49 schreef Bluurgh het volgende:
gothics! deze mensen moet je eren! altijd wat te lachen!
[afbeelding]
![]()
![]()
Alle goths toch.quote:
hehequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:32 schreef puNxje het volgende:
[..]
What i said was;
Emo = iemand die metal enzo luisterd , maar eruit ziet als een normaal persoon
quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Doe eens wat zinnigs, klaag eens over Emo's, dat zijn veel irritantere lui.![]()
Jij ziet er nog gayer uit dan de gemiddelde "emo" man.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:01 schreef luciferist het volgende:
[..]
hehe
emo's zijn depri, homofiele jochies.
met een kapsel wat ze van mij nageaapt hebben
*luisterd naar cheap sex - fuck emo
en daarna naar hot hot heat: you own me an IUO (*emo*)![]()
hey.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Bwahaha, in jou definitie zou ik Emo zijn.
Nee, een Emo is iemand die er ongeveer zo uit ziet:
[afbeelding]
En die vervolgens naar kut bands luisterd als: My Chemical Romance, Taking Back Sunday, Jimmy Eats World, The Get Up Kids, Saves The Day, At The Drive In en belabberde afvallige uber pop-punk, zoals Good Charlotte, New Found Glory en Thrice.
Zeker wel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bestaan er dan knappe gothics ? (En skaters)
Google maar, er zijn ook mooie goths hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |