naar wat luister jij dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jou of aan mij maar ik zie het niet gebeuren, iig in veel mindere getallen dan bij Emo
[..]
Zeker niet alles, een heel hoop gaat wel dieper.
[..]
Ik weet wat je bedoeld, jij zult waarschijnlijk uit elk genre wel iets leuks kunnen halen, ik niet, al hoewel mijn smaak vrij breed is georiėnteerd vind ik sommige muzieksgenres niet om aan te horen, maar daardoor wel des te dieper geinterreseerd in genres die ik wel leuk vind.
Al met al, leuke discussie, ik raad je alleen aan om alles nog ff 1xtje terug te lezen vanaf het begin, misschien begrijp je dan wat ik bedoel.![]()
Ik beledig nix , ik word uitgemaakt voor emo door verscheidene personen in mijn sociale omgeving, en ik luister punk/rock/metalquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:36 schreef Eveli het volgende:
[..]
Hey beledig de metalluisteraar niet!Emo's luisteren emo, zo heet die muziek ook.
Ben je een lekker wijf met tieten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:36 schreef puNxje het volgende:
[..]
Ik beledig nix , ik word uitgemaakt voor emo door verscheidene personen in mijn sociale omgeving, en ik luister punk/rock/metal![]()
Hm de meeste gohtics moeten anders ook niks hebben van death metal hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:38 schreef tonks het volgende:
Het ergste onder de gothics zijn nog die gothic puristen.
Die praten altijd van "Ooh jij luisterd geen harde metal jij bent nep"
wat een paupers.
Oeh oeh! die ken ik ook , die voelen zich beledigt als je ze slet noemtquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:41 schreef tonks het volgende:
En dan heb je nog die gothics die "zich zelf zijn"!!
beledig me niet als gothicquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Gedraag je dan niet zo verwijfd man wannabe gothic.
Dus hij is een wannabe-goth omdat ie verwijfd doet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Gedraag je dan niet zo verwijfd man wannabe gothic.
1 , geen gothicquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:44 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dus hij is een wannabe-goth omdat ie verwijfd doet?
verwijfd == gothicquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:44 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dus hij is een wannabe-goth omdat ie verwijfd doet?
Jup.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:46 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dus verwijfde homo's zijn ook gothics?
Hmm, eerder Ram-Zet, Type O, Skinny Puppy, Dark Lunacy, Suicide Commando, Wumpscut en Grendel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:39 schreef Eveli het volgende:
[..]
Hm de meeste gohtics moeten anders ook niks hebben van death metal hoor.Nee die luisteren naar 'harde' muziek als Linkin Park en Marilyn Manson.
The cure is niks mis meequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hmm, eerder Ram-Zet, Type O, Skinny Puppy, Dark Lunacy, Suicide Commando, Wumpscut en Grendel.
Maar pas op dat je zelf niet NiN, Depeche Mode of The Cure leuk vindt, want dan ben je wellicht zelf Goth.
quote:
The Cure is eng, NiN vond ik niet zo geweldig en Dpeche Mode ken ik niet. Beng een goth dus (maar was ik zelf al achterquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hmm, eerder Ram-Zet, Type O, Skinny Puppy, Dark Lunacy, Suicide Commando, Wumpscut en Grendel.
Maar pas op dat je zelf niet NiN, Depeche Mode of The Cure leuk vindt, want dan ben je wellicht zelf Goth.
Nine inch nails.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:49 schreef MouseOver het volgende:
Waar staat NiN eigenlijk voor?
noobquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:49 schreef MouseOver het volgende:
Nine Inch Nails.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:49 schreef MouseOver het volgende:
Oh, nou gaat het lekker worden. Jij mag intepreteren dat emo's wel allemaal meelopers zijn en goths niet en dat klopt dan ook, maar als ik het zeg dan ligt het ineens aan mij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jou of aan mij maar ik zie het niet gebeuren, iig in veel mindere getallen dan bij Emo
Mischien is dta ook wel zo met emo, ik ken de style niet echt goed, er zullen vast wel nummer tussen zitten met een diepere betekenis.quote:[..]
Zeker niet alles, een heel hoop gaat wel dieper.
Nee, het gaat er meer om dat ik muziek muziek vind of het nou hardcore, metal, hiphop of jazz is. Ik luister muziek en oordeel het dna niet per style ookal zou mijn keuze eerder naar electronic music zoals hardcore, trance, techno etc gaan luister ik ook graag naar andere stylen. Voor het gemak noem ik het allemaal muziek.quote:[..]
Ik weet wat je bedoeld, jij zult waarschijnlijk uit elk genre wel iets leuks kunnen halen, ik niet, al hoewel mijn smaak vrij breed is georiėnteerd vind ik sommige muzieksgenres niet om aan te horen, maar daardoor wel des te dieper geinterreseerd in genres die ik wel leuk vind.
Al met al, leuke discussie, ik raad je alleen aan om alles nog ff 1xtje terug te lezen vanaf het begin, misschien begrijp je dan wat ik bedoel.![]()
En dat noemt zich PunXje (ik ga er van uit dat je er PUNK ofzo mee bedoeld)quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:51 schreef puNxje het volgende:
hardcore is geen muziek
Waarom zou je iemand eigenlijk oordelen naar wat hij/zij luisterd? Een combinatie van gedrag, kledingstyle, muziekkeuze enzo dan kan ik het nog begrijpen maar zo moet ik dus:quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee , tis een nicknamequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:52 schreef tonks het volgende:
[..]
En dat noemt zich PunXje (ik ga er van uit dat je er PUNK ofzo mee bedoeld)
Je bent dan een 'zwevende kiezer'.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand eigenlijk oordelen naar wat hij/zij luisterd? Een combinatie van gedrag, kledingstyle, muziekkeuze enzo dan kan ik het nog begrijpen maar zo moet ik dus:
nazi(hardcore) goth(wat jij op noemt)wigger(hiphop) etc etc zijn, een beetje tegenstrijdigheden krijg je dan..
We wonen dan ook niet in amerika.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:57 schreef Eveli het volgende:
Ik zie trouwens gelukkig maar weinig emo's op straat.
Ik zie jammer genoeg veel skinheads opstraatquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:57 schreef Eveli het volgende:
Ik zie trouwens gelukkig maar weinig emo's op straat.
OMFS, dork.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:51 schreef puNxje het volgende:
hardcore is geen muziek
Gelukkig niet.quote:
Waar woon je dan? Limburg?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:58 schreef puNxje het volgende:
[..]
Ik zie jammer genoeg veel skinheads opstraat![]()
zeeland , nog ergerquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef Eveli het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
[..]
Waar woon je dan? Limburg?
Is er een punk-variant van hardcore?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Ja, zowel de Techno als de Punk variant.
Niet iedereen met een kale kop is meteen skinhead, zelfde als dat niet iedereen die hardcore luisterd nazi is. Is een kleine groep.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:58 schreef puNxje het volgende:
[..]
Ik zie jammer genoeg veel skinheads opstraat![]()
Ja, als ik het over hardcore heb tegen americanen dan denken ze aan rock/punk hardcore. Hardcore wordt in de uk ook meestal gabba genoemt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:02 schreef Eveli het volgende:
[..]
Is er een punk-variant van hardcore?
HARDCORE! Is een manier om te leven, way to survive!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:51 schreef puNxje het volgende:
hardcore is geen muziek
ik heb het over skinheads , niet kale mensenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet iedereen met een kale kop is meteen skinhead, zelfde als dat niet iedereen die hardcore luisterd nazi is. Is een kleine groep.
En oja, ik zit niet dat ik niet kan kiezen, ik hoef niet te kiezen tussen muziekstylen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |