wie gaat er uit het huis vanavond?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:31 schreef Bocaj het volgende:
Next...
Nou,..... laten we het dan er op houden dat je dezelfde humor als Hummie hebt.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:30 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan ben ik niet normaal, want ik heb er hartelijk om moeten lachen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Natteliequote:Op donderdag 15 december 2005 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wie gaat er uit het huis vanavond?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het erge is dat ik Hummie graag mag.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou,..... laten we het dan er op houden dat je dezelfde humor als Hummie hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:30 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Ik vind het anders best om te lachen, vooral omdat dat de bewoners er (deels) in trappen.
Hilarisch vind ik het zelfs dat er kijkers zijn die zich hierover kunnen opwinden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOL!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het erge is dat ik Hummie graag mag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, dat lijkt alleen maar zoquote:Op donderdag 15 december 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
Hummie is al 10 jaar dood...
Mummie?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
Hummie is al 10 jaar dood...
Ze is nog niet geweest. Als het nog binnen mijn "werktijd" komt zet ik het hier wel ff neer.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:35 schreef farceman het volgende:
Heeft Dido al iets gezegd bij ruud de wild op radio?
Ben zeer benieuwd....?
hij uit zijn zorgen op een vreemde manier....quote:Op donderdag 15 december 2005 17:36 schreef bunnyma het volgende:
Joost zegt dat hij zich grote zorgen maakte: hij heeft alleen zitten dollen in de badkamerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geheel terecht, ze gaat NU beginnen !!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:41 schreef Bartoli het volgende:
ruud de wild is 538 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop