abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33106821
DE MAKERS: www.sigames.com

SYSTEEMEISEN

Minimaal:

Windows 98, ME of XP
600mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte

Aanbevolen:

Win XP SP2
2,0ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

PATCHES

De eerste patch is ook al uit:
Patch 6.01 -> Te loaden op www.sigames.com

WAT IS ER NIEUW TOV FM05??

Training: Het spel bevat een nieuw opgezette trainingsmodule met vereenvoudigde schema's, een beter hanteerbaar trainingsysteem en verbeterde feedback over de ontwikkeling van je spelers. Dus niet langer meer tientallen mogelijkheden en trainingsvormen, nee enkel 9. Duelkracht, Aerobic, Doelman, Tactiek, Balaanname, Verdediging, Aanvallen, Afwerking, Vrije trappen. Deze kun je natuurlijk aanpassen naar eigen inzicht door een nieuw schema te maken. Er is een belastingsbalkje bijgevoegd die aangeeft hoe licht/zwaar de training is (ivm overbelasting/conditie etc.). Voorbeeldscreen

Onderhandelen over je eigen contract: Niet langer hoef je alleen maar met je spelers en stafleden te onderhandelen over een contract, je moet nu ook zelf onderhandelen over je eigen contract. Dit betekent wel dat je zult moeten presteren. Geef het bestuur anders eens een reden om je contract te verlengen Realistisch!

Verder zijn er talloze anders kleine (enkele zeer nuttige) vernieuwingen.
(geef ze vooral door, ik post ze hier wel)

Snelheid + overzicht: dat zijn ook twee sleutelwoorden van FM06. Enkele voorgaande versies waren vaak wat traag met toch relatief goede computers, ook de bediening liet vaak te wensen over. Dat is met een klap ongedaan gemaakt door SI Games. De snelheid is zienderogen verbetert en de bediening is zonder twijfel overzichtelijk te noemen.
Цой жив
  donderdag 15 december 2005 @ 17:30:34 #2
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_33107269
Verkapte tvp

Strax de tweede wedstrijd op 't EK gewonnen tegen Georgië, 2-0. Geen makkelijke wedstrijd, maar hopelijk moet ik (net als 't echte Nederland altijd) even op gang komen in 't toernooi
- "I need Tipi for my bunghole" -
  donderdag 15 december 2005 @ 22:31:42 #3
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33117192
Net in een hele spannende wedstrijd om de super cup Ajax met 5-4 verslagen met mijn Fc Emmen. Na 90 minuten was het 3-3, in de verlenging kwam ik 4-3 achter maar toch nog 2 goals gemaakt door superspits Koevermans. En ik ben eindelijk gevraagd manager van Nederlands elftal te worden. Moet ze kwalificeren voor het Wk 2010. poule is niet al te moeilijk met Luxemburg, kazachstan, bosnie, Ierland en turkije. Alleen turkije ben ik beetje voor beducht. ierland moet lukken en de rest zou geen problemen moeten geven. Heb er zin in.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 15 december 2005 @ 22:37:51 #4
Are you threatening me?!
pi_33117469
Door de groepfase geworsteld na 'n 4-1 overwinning op Oostenrijk. Kwartfinale tegen Spanje, 'n ongelofelijke thriller. Ikwam op 1-0 achterstand en bracht in de 2e helft Huntelaar in voor Robben en v.d. Vaart naar links, met 2 spitsen een countertactiek en 't werkte. Huntelaar scoort de gelijkmaker en in de 1e helft verlengingen knikt ie zowaar de 2-1 binnen. Ben dus door en zal voortaan maar beginnen met Huntelaar, die jongen is zo verdomd scherp. Ik dacht dat v. Nistelrooij doelgericht was, maar ik denk dat onze Klaas 't nog meer heeft

Halve finale tegen Polen, dat moet op zich wel lukken
  donderdag 15 december 2005 @ 22:39:24 #5
Are you threatening me?!
pi_33117529
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef ethiraseth het volgende:
Net in een hele spannende wedstrijd om de super cup Ajax met 5-4 verslagen met mijn Fc Emmen. Na 90 minuten was het 3-3, in de verlenging kwam ik 4-3 achter maar toch nog 2 goals gemaakt door superspits Koevermans. En ik ben eindelijk gevraagd manager van Nederlands elftal te worden. Moet ze kwalificeren voor het Wk 2010. poule is niet al te moeilijk met Luxemburg, kazachstan, bosnie, Ierland en turkije. Alleen turkije ben ik beetje voor beducht. ierland moet lukken en de rest zou geen problemen moeten geven. Heb er zin in.
Je leest wie je zeker in de spits moet zetten he?!

Huntelaar is ge-wel-dig, niet normaal
pi_33118174
Zelfs met Chelsea lukt het me niet .

Ik krijg ze om de oren, terwijl ik topspitsen heb die niet scoren en een super middenveld heb. Bovendien ook nog wat aankopen voor de verdediging gedaan.

Ik speel zo:

GK
DL - DC - DC - DR
MC - MC - MC
AMC
FC - FC

Is dit veel te aanvallend, dat het daar aan ligt? Eerst ging het wel goed, maar ben nu wel erg afgegleden en moet zelfs weer oppassen voor mijn baan.
  donderdag 15 december 2005 @ 23:04:26 #7
Are you threatening me?!
pi_33118457
Waarom voetbal je niet gewoon counterend 4-4-2? Ik denk dat je daar veel meer resultaat mee boekt

Zojuist door 't oog van de naald gekropen, op penalty's door naar de finale EK. Polen was verrassend goed met Niedzielan in de gelederen Gelukkig legde Kromkamp de winnende pingel in de linker benedenhoek
pi_33119154
Jaja mijn grootste uitlsag zit er aan te komen... ruststand 8-0 met Chelski tegen Monchengladbach (oefenpotje). 6 10en en 5 9es zijn er al en 47e minuut...9-0....15 15 15 15 15...hoop ik.
pi_33119195
Welke tactiek speel jij?
  donderdag 15 december 2005 @ 23:23:13 #10
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33119228
TVP

Sta met Forest Green Rovers 12e , halverwege het 3e seizoen in de conf. league.
Heb alleen bijna een schuld van 1 miljoen euries
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 15 december 2005 @ 23:24:38 #11
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33119275
Net een wel heel beschamende oefenwedstrijd gespeeld met Emmen. Speelde met mijn beste elftal 0-0 tegen mn <21 elftal, waar alleen maar broekies van 15-18 jaar in staan.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_33119573
Mijn tactiek zit moeilijk in elkaar... de basis is eenvoudig 4-4-2 maar elke speler en elke linie heeft zijn eigen 'opdrachten'. Ik heb bijvoorbeeld ook dat alle centrum-spelers hun positie tijdens de wedstrijd kunnen wisselen...dus mijn 2 spitsen, mid-mids, centrale verdedigers. Overigens heb ik mijn tactiek helemaal zelf gemaakt en die wedstrijd is geeindigd in 9-1 maar de tegenpartij had 5 4en en 6 5en in hun basisopstelling.
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:07:55 #13
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33120887
Charity Shield... ruststand Chelski-Liverpool 5-0... ik verwacht dat mijn team gaat de Premier-League domineren.
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:14:41 #14
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33121049
Ben ik nou zo goed of zijn de anderen zo slecht? 6-0 ... 5 4en voor de tegenstander (inclusief Steven Gerard) en 2 3en
pi_33121970
Wat wil je, je speelt met Chelsea hè

Over Chelsea gesproken, die heb ik net met 2-0 verslagen in de CL finale (seizoen 09/10) de 2e CL winst op rij met AZ
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:06:30 #16
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33125168
Chelsea heeft in het spel niet zulke goede spelers... ik heb alleen Cech, Terry, Lampard en Gudjohnson gehouden en de rest gelijk verkocht. Dit ook omdat ik graag spelers heb die op 2 posities uit de voeten kunnen (met uitzondering van de centrum-spelers).
pi_33126239
Na de groepsronde met VS kwam de 2e ronde WK tegen Engeland.

Na een 0-2 achterstand in de 48e minuut keerde het tij en kwam ik in 10 minuten tijd op 3-2 voor(62, 64 Johnson, 69 Adu) maar vlak voor tijd scoorde Richardson 3-3.
De penaltys: ik scoorde mijn 1e en 2e, mijn 3e miste ik. VS Keeper Tim Howard stopte de 1e 3 pingels van Engeland. Mijn 4e pingel betekende een plaats in de kwart finale.

Kwart Finale:
VS - Nederland.
Halverwege de 1e helft scoorde Eddie Johnson de 1-0. Een kwartier na rust werd het 2-0 door Adu. Nederland kwam nog terug tot 2-1 door Robben maar kon er niet meer van maken, een halve finale voor de VS!

Halve Finale:
VS - Italie
Voor dat de Italianen door hadden dat het begonnen was stond het al 1-0, in de 3e minuut scoorde Adu. Na een kwartier stond het weer 1-1 en dat bleef het heeeel lang, want in de 93!!e minuut was het verlossende doelpunt van Eddie Johnson genoeg voor de finale. Freddy Adu zou in die finale op de bank beginnen door een lichte blessure.

Finale:
VS - Frankrijk
Halverwege de 1e helft wist Eddie Johnson te profiteren van de verkeerd uitgekomen doelman Frey en kon hij de bal in een leeg doel schuiven. In de blessure tijd voor rust was het Eddie Gaven, de vervanger van Adu die de 2-0 aantekende.
Vlak na rust kreeg Mexes rood vanwege het neerhalen van de doorgebroken Johnson. Frankrijk kreeg steeds meer kansen..
In de 75e minuut mocht Freddy Adu nog even invallen en Frankrijk bleef pushen maar wist niet te scoren, de titel was voor dee VS!!

Na de "kleine" prijsjes zoals de Nederlandse Beker en JCS met PSV en de OFC Nations Cup met Nieuw Zeeland, nu mijn 4e en grootste prijs: de Wereld Titel met VS, een mooie prijs na eerder verlies in de finale van de Noord Amerikaanse Gold Cup.
pi_33134013
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:06 schreef funrunner het volgende:
Chelsea heeft in het spel niet zulke goede spelers... ik heb alleen Cech, Terry, Lampard en Gudjohnson gehouden en de rest gelijk verkocht. Dit ook omdat ik graag spelers heb die op 2 posities uit de voeten kunnen (met uitzondering van de centrum-spelers).
Huth is mijn beste speler bij AZ dit seizoen een gemiddelde van 8+ en motm in de CL finale tegen Chelsea
pi_33134568
Ik ben ontslagen bij Chelsea en wacht op een nieuwe club.

Maar wie is er wereldkampioen geworden: Australie, Guus for president!
pi_33134934
Ik heb zojuist in de World Club Championships een of andere club uit Australië verslagen met 17-0.

Kan iemand dit nog verbeteren?

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33138802
Het is bewezen, Nieuw-Zeelanders kunnen ook in FM niet voetballen. XD
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_33138943
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:56 schreef JeroenV het volgende:
Zelfs met Chelsea lukt het me niet .

Ik krijg ze om de oren, terwijl ik topspitsen heb die niet scoren en een super middenveld heb. Bovendien ook nog wat aankopen voor de verdediging gedaan.

Ik speel zo:

GK
DL - DC - DC - DR
MC - MC - MC
AMC
FC - FC

Is dit veel te aanvallend, dat het daar aan ligt? Eerst ging het wel goed, maar ben nu wel erg afgegleden en moet zelfs weer oppassen voor mijn baan.
welke versie hiervan speel je? want ik speel het ook en ben eigenlijk vrijwel fluiten kampioen geworden (Spartak Moscow) Dus te aanvallend is het niet echt denk ik, het is ook maar net hoe je je spelers instelt natuurlijk. Ik zal maandag wel even kijken hoe ik alles ingesteld heb, dan zal ik dat wel even posten
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_33139046
Wat bedoel je met welke versie? Van het spel of de taktiek?

Inmiddels ben ik dan ontslagen en nu ben ik aangesteld als coach van Villareal. Ik moet proberen degradatie te ontlopen, dat moet te doen zijn.

Wanneer gebruiken jullie target man? Ik weet maar niet of het nu goed of slecht is voor mijn spitsen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 18:02:14 #24
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33140271
Na met Groningen de titel te hebben gewonnen, met Chelsea de LC, UC, CL, PL, FA en supercup te hebben gewonnen en een europese titel behaald te hebben met Nederland ben ik maar opnieuw begonnen bij de Wolves. Het volgende seizoen komt Maciej Korzym en Pezzarossi en Kolder komen dit seizoen mijn elftal al versterken. De eerste wedstrijd werd met 3-0 gewonnen van Preston dus een goede start is er al
Bernie en ik zijn tof.
pi_33141646
Wolves is een mooie club!

En ik spreek uit ervaring (FM 2005)
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')