abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33103787
quote:
VVD wil homo-ontmoetingsplaatsen legaliseren

Uitgegeven: 15 december 2005 14:39
Laatst gewijzigd: 15 december 2005 15:11

AMSTERDAM - De VVD-fractie in de Amsterdamse gemeenteraad wil dat de stad homo-ontmoetingsplekken erkent. Bij bekende cruiseplekken zoals in het Sarphatipark en het Oosterpark moeten condoomautomaten en speciale borden komen. Dat heeft een woordvoerder donderdag laten weten. Op de zogenoemde cruiseplekken hebben mannen in het openbaar seks met elkaar.

De VVD wil de positie van Amsterdam als "homo-hoofdstad" opnieuw op de agenda zetten, zo staat in de notitie 'Amsterdam Gay Capital - Tolerante homostad' die maandag verschijnt.

In de notitie breekt de liberale partij verder een lans voor de groeiende groep homo-ouderen die in een sociaal isolement is geraakt doordat ze niet voor hun seksuele voorkeur durven uitkomen. "Ze hebben vaak geen gevoelsgenoten. Bij homoseksuele mannen en lesbische vrouwen met een chronische ziekte is helemaal behoefte aan extra steun."

Darkrooms

Amsterdam moet volgens de VVD weer een veiligere homostad worden door betere vervolging en registratie van specifiek tegen homofielen gerichte discriminatie en criminaliteit. De VVD wil scholen verplichten om voorlichtingslessen te geven over homoseksualiteit en er moet een homomuseum in de hoofdstad komen. Ook zou de gemeente er volgens de partij goed aan doen om darkrooms te legaliseren.

Bruisend

De VVD wil de overkoepelende vergunning voor de Gay Pride vervangen door deelvergunningen zodat ondernemers zelfstandig evenementen kunnen organiseren voor homo's en lesbiennes. "Het bruisender en aantrekkelijker maken van de stad willen we verder stimuleren door het actief binnenhalen van allerlei vernieuwende gay-evenementen."
(bron)

Zijn ze nou helemaal gek geworden?? Die plaatsen zijn een verzamelplaats voor geslachtziektes, louche zaakjes, illegale prostitutie en weet ik veel wat nog meer.
Ook zal het de beeldvorming over homo's denk ik juist negatief beinvloeden.

Proberen ze bij de VVD gewoon mee te liften op het onderwerp homosexualiteit, of zal dit echt in het voordeel van de homosexueel zijn?
pi_33104163
Prima als ze daar ruimte voor beschikbaar stellen, als daar behoefte aan is. Maar laat ze dan wel een marktprijs betalen!
Dus: uurtje tussen de bomen in elkaars kont prikken? 50 euro p.p.!
Levert het nog wat op voor de gemeenschap.
censuur :O
  donderdag 15 december 2005 @ 15:49:06 #3
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33104173
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:38 schreef rayteon het volgende:

[..]

(bron)

Zijn ze nou helemaal gek geworden?? Die plaatsen zijn een verzamelplaats voor geslachtziektes, louche zaakjes, illegale prostitutie en weet ik veel wat nog meer.
Ook zal het de beeldvorming over homo's denk ik juist negatief beinvloeden.

Proberen ze bij de VVD gewoon mee te liften op het onderwerp homosexualiteit, of zal dit echt in het voordeel van de homosexueel zijn?
En juist vanwege alle punten die je noemt moet het gelegaliseerd worden. Legalisatie betekent controle en door controle verminderen problemen. Ik juich dit toe, geen enkel probleem mee.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_33104212
Ik ben altijd heel erg benieuwd wat die getrouwde huisvader homo's (de homo's op het fietsje met het kinderzitje) nou eigenlijk daar doen. Ik denk hun vrouwen en kinderen ook wel. Dus hang er gelijk maar wat camera's op. Dat is beter voor de veiligheid .
pi_33104213
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

En juist vanwege alle punten die je noemt moet het gelegaliseerd worden. Legalisatie betekent controle en door controle verminderen problemen. Ik juich dit toe, geen enkel probleem mee.
Inderdaad!
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:51:49 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33104254
Puik plan, weten marokkaanse schandknapen waar ze kunnen bijverdienen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_33104707
En de hetero dan? Of is dit weer een staaltje van positieve discriminatie?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  donderdag 15 december 2005 @ 16:06:54 #8
45206 Pietverdriet
pi_33104748
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:05 schreef wonko het volgende:
Er zijn ook ontmoetingsplekken voor "parkeerplaatssex" voor hetero´s.
pi_33104770
Vind het ook wel een goed initiatief. Zeker dat ze condoomautomaten ed ophangen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33104807
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:05 schreef wonko het volgende:
De hetero mag er ook gewoon komen hoor. Moet je alleen niet raar opkijken als je ineens wat in je aars voelt prikken.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 15 december 2005 @ 16:10:21 #11
45206 Pietverdriet
pi_33104863
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:07 schreef Metro2005 het volgende:
Vind het ook wel een goed initiatief. Zeker dat ze condoomautomaten ed ophangen.
Vanavond weer bij de treurwilg, Metro? Neem ik de sling mee!
pi_33104939
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je gaat mij toch niet vertellen dat er vrouwen zijn die even in hun renault twingo stappen om vervolgens in de buitenlucht uitgewoond te worden?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 15 december 2005 @ 16:15:48 #13
45206 Pietverdriet
pi_33105046
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:12 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Je gaat mij toch niet vertellen dat er vrouwen zijn die even in hun renault twingo stappen om vervolgens in de buitenlucht uitgewoond te worden?
Ja, dat wil ik zeggen
pi_33105192
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vanavond weer bij de treurwilg, Metro? Neem ik de sling mee!
Maak mijn dag
pi_33105393
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:50 schreef RetepV het volgende:
Dus hang er gelijk maar wat camera's op.
www.overheid.nl/parkingsex
  Donald Duck held donderdag 15 december 2005 @ 16:29:58 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33105478
quote:
Bij bekende cruiseplekken zoals in het Sarphatipark en het Oosterpark moeten condoomautomaten en speciale borden komen.
Da's dan weer wel een goed idee
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_33105500
Altijd al geweten dat het homo's waren, die sigarenkluivers.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_33105566
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:30 schreef kippenek het volgende:
Altijd al geweten dat het homo's waren, die sigarenkluivers.
Jozias van Aartsen die Hans van Baalen KEIHARD in z'n kont neemt.
pi_33108000
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Officieel?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_33108059
Ik denk dat de VVD hiermee niet bedoelt de homo-ontmoetingsplaatsen langs een snelweg te willen legaliseren, integedeel.
Dat ze die plaatsen waar onveilig wordt gesekst terwijl vrouwlief thuiszit maar extra goed in de gaten gaan houden, en illegale homoplaatsen zwaar bestraffen.
  donderdag 15 december 2005 @ 18:09:54 #21
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33108186
NWS -> POL
pi_33108224
ik ben eigenlijik gescholt dat deze plekken dus blijkbaar illegaal zijn op het moment
pi_33108709
een aidsoploopplek noem ik zoiets, kijk dat er mannen zijn die zich graag anaal laten aftrappen langs de snelweg door een wildvreemde nicht dat is niet erg , wat wel erg is is dat het vaak onveilig gebeurt en aangezien de grootste groep van de met hiv besmette mensen homofiel is is dat natuurlijk niet erg slim voor je gezondheid, WAT NOG VEEL ERGER IS, is dat deze dan besmette anaal afgetrapte huisvadertjes terug gaan naar moeders de vrouw en deze met aids besmetten, en dat vind ik erg.

wat homosexuele mannen met elkaar doen houd je toch niet tegen maar godverdomme doe het veilig stelletje sukkels.
  donderdag 15 december 2005 @ 18:36:34 #24
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_33108782
Remco Kampert of Martin Brill had er wel leuk commentaar op, ik citeer even vrij:

"Buitenseks is juist leuk omdat het niet mag. Het feit dat je betrapt kan worden, op een plaats waar je iets aan het doen bent wat wettelijk gezien daar niet mag maakt het opwindend. Zodra ze dat legaliseren zal er geen homo meer zijn die daar voor zijn lol legaal in de bosjes gaat liggen kezen."
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_33108954
Goed plan. Legaliseren en erop toezien is altijd een goede oplossing voor zaken die toch wel gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')