abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33160740
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:02 schreef OFfSprngr het volgende:
Veel homos verdienen samen een hoop geld, dus is het het financieel voordeligst om VVD te stemmen, naast dat de VVD liberaal is over levenstijlen.
Let op mijn woorden. Veel homo's stemmen links.

Achterliggende gedachte zal wel zijn omdat linkse partijen voor zwakkere opkomen in de maatschappij. En homo's voelen zich daar verwand mee omdat ze zelf ook zwakker zijn of vroeger waren wegens hun geaardheid.

Ik lul maar wat ik weet het ook niet maar alle homo's die ik ken stemmen links.
pi_33163013
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:30 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Achterliggende gedachte zal wel zijn omdat linkse partijen voor zwakkere opkomen in de maatschappij. En homo's voelen zich daar verwand mee omdat ze zelf ook zwakker zijn of vroeger waren wegens hun geaardheid.

Dat is niet waar, het meerendeel van de homo's is juist rechts/liberaal. Wij als homos worden continue de dupe van het christelijk sociale beleid van nederland. Nu ook weer met het nieuwe zorgstelsel. Waarom moeten wij 1000 euro per jaar meer gaan betalen omdat ik een ander ze koters moet financieeren? Je ziet ook dat homo's 1 van de meest succesvolle groepen zijn, ken jij een homo met een uitkering? Ik niet, bovendien werken ze over het algemeen hard, hebben een groot sociaal netwerk en een goed zakelijk instinct.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33163783
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat is niet waar, het meerendeel van de homo's is juist rechts/liberaal. Wij als homos worden continue de dupe van het christelijk sociale beleid van nederland. Nu ook weer met het nieuwe zorgstelsel. Waarom moeten wij 1000 euro per jaar meer gaan betalen omdat ik een ander ze koters moet financieeren? Je ziet ook dat homo's 1 van de meest succesvolle groepen zijn, ken jij een homo met een uitkering? Ik niet, bovendien werken ze over het algemeen hard, hebben een groot sociaal netwerk en een goed zakelijk instinct.
Ik vind dat je groot gelijk hebt. Ik zal wel toevallig alleen homo's kennen die links zijn.

Alle homo's die ik ken zijn trouwens idd hoog opgeleid en hebben een goede baan.
pi_33163820
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Niet verkeerd opvatten, maar als de zorgstelsels homo's als een aparte groep zouden zien dat zou de prijs waarschijnlijk nog veel hoger zijn door het hoge aantal SOA's. En alle mannen moet betalen voor kraamzorg en zwangerschapsverlof, is ook belachelijk maar wat doe je er aan?
pi_33164999
De meeste SOA's vallen onder heteroseksuelen, met name omdat Glamydia percentueel ontzettend vaak voorkomt, een SOA die nauwelijks onder homo's plaats vind.
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:32:46 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33165079
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:30 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

LOL
quote:
Links opkomen voor Homo´s?
ROTFLMAO
quote:
Zegt veel over je vriendenkring en je sociale milieu.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_33165102
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:29 schreef raptorix het volgende:
De meeste SOA's vallen onder heteroseksuelen, met name omdat Glamydia percentueel ontzettend vaak voorkomt, een SOA die nauwelijks onder homo's plaats vind.
Alleen de kosten zijn vele malen lager, en daar draait het hier om.
pi_33165326
Mjah, je merkt in ieder geval wel dat de SOA problematiek in de gay scene wel goed is opgepakt, mede door particulier initiatief. Helaas, is er nu een beetje matheid ontstaan waardoor bepaalde groepen homos iets hebben, mij zal het toch niet overkomen....
pi_33167353
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
[..]

Links opkomen voor Homo´s?
ROTFLMAO
[..]

Zegt veel over je vriendenkring en je sociale milieu.
Ik zit in een zeg maar "financieel welgestelde" omgeving. De homo's die ik ken weet ik verder niet maar ze hebben wel een goede baan. En die zitten ook niet in mijn vrienden kring maar in mijn kennissen kring. Goeie gozers verder maar zo links als de pest. En jij hebt totaal geen gevoel voor sarcasme gezien je serieuze opmerkingen over mijn homo theorie.
  zaterdag 17 december 2005 @ 19:00:30 #85
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_33167421
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 21:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

Weet waar je over praat kut kind. Het merendeel van de mannen die cruised is dus geen homo, maar idd huisvader en heteroseksueel die het geil vinden om met andere mannen te seksen.
Als er 1 groep is die goed voorgelicht is over de gevaren van AIDS zijn het wel de homoseksuelen, met name omdat bijna elke homoseksueel wel 1 of meer mensen kent die besmet zijn.

Bovendien ga je er maar vanuit dat de seks die daar plaats vind onveilig is, wat is daar van je bron?
Ze kunnen wel goed voorgelicht zijn, maar een deel van de homoseksuelen heeft toch erg veel last van zelfdestructieve neigingen. Er bestaat toch een bepaalde subcultuur van labiele homo's die hun seksualiteit imo overwaardeert en bewust of semi-bewust grote risico's neemt.

Bij mij is ook weleens een condoom gescheurd, maar ik heb geen zin meer om naar verhalen te luisteren van vrienden die gaan zitten kniezen dat ze onveilige seks gehad hebben en dat ze daar spijt van hebben. Ik geloof namelijk niet (meer) dat je een condoom kunt vergeten. Zeker niet als je geen vaste relatie hebt of een open relatie hebt.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zaterdag 17 december 2005 @ 19:05:11 #86
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_33167515
Ja, en als ik buiten ga liggen ketsen krijg ikeen bekeuring van meneer agent

Dit plan is natuurlijk je reinste discriminatie voor de hetero's onder ons.
  zaterdag 17 december 2005 @ 19:06:04 #87
94405 Tarak
pi_33167553
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef leolinedance het volgende:

Je zou inderdaad bijvoorbeeld het Zilverstrand als officiële heteroneukplek kunnen aanwijzen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_33167576
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef leolinedance het volgende:

Hoezo wij hebben toch ook ontmoetings plekken langs de snelweg? Waar hoertjes enzo staan. Er zijn ook heus wel legale plekken dan. Maar als jij buiten wil ketsen gewoon doen man.
  zaterdag 17 december 2005 @ 19:09:12 #89
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_33167623
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:06 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Hoezo wij hebben toch ook ontmoetings plekken langs de snelweg? Waar hoertjes enzo staan. Er zijn ook heus wel legale plekken dan. Maar als jij buiten wil ketsen gewoon doen man.
Ook vaak zat gedaan hoor, gelukkig nooit aangehouden

En nu ik een vaste relatie heb is gewoon op een bed ofzo toch wel wat comfortabeler
pi_33167694
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ook vaak zat gedaan hoor, gelukkig nooit aangehouden

En nu ik een vaste relatie heb is gewoon op een bed ofzo toch wel wat comfortabeler
Vaak buiten liggen neuken ja? Op ontmoetings plaatsen? En op jou leeftijd? Ik dacht dat het wat was voor getrouwde huisvaders die zin hebben in soa's!
  zaterdag 17 december 2005 @ 19:14:21 #91
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_33167762
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:12 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Vaak buiten liggen neuken ja? Op ontmoetings plaatsen? En op jou leeftijd? Ik dacht dat het wat was voor getrouwde huisvaders die zin hebben in soa's!
Gewoon een scharrel uit de kroeg ofzo natuurlijk, wat denk jij
pi_33167876
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gewoon een scharrel uit de kroeg ofzo natuurlijk, wat denk jij
Ik dacht met een heroine hoer met een injectienaald in haar arm voor 10 euro zodat ze een nieuwe shot kan halen.
  zaterdag 17 december 2005 @ 19:21:16 #93
94405 Tarak
pi_33167920
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:19 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik dacht met een heroine hoer met een injectienaald in haar arm voor 10 euro zodat ze een nieuwe shot kan halen.
[Rob Oudkerk]
Geil!
[/Rob Oudkerk]
pi_33168357
Hahhahah, ik heb 2 jaar terug bijna een bekeuring gehad in de buurt van de reguliersdwarsstraat omdat ik met een Gotter aan het bekken was. pfff hoe erg is amsterdam weg gezakt dat men tongen al als schokkend ervaard

EN NEE SCH IK GA NIET MET JOU TONGEN
pi_33168403
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:35 schreef raptorix het volgende:
Hahhahah, ik heb 2 jaar terug bijna een bekeuring gehad in de buurt van de reguliersdwarsstraat omdat ik met een Gotter aan het bekken was. pfff hoe erg is amsterdam weg gezakt dat men tongen al als schokkend ervaard
Tongen met een Gotter is natuurlijk wel erg schokkend
quote:
EN NEE SCH IK GA NIET MET JOU TONGEN
Ik tong niet rechts
pi_33168967
Voor de homo die er bedenkelijke denkbeelden t.o.v. van de Verenigde Staten op na houdt:

In mijn staat mogen homo's die samenwonen bij elkaar op de zorgverzekeringspolis staan. Dat betekent dat als ik een baan heb, en mijn virtuele homovriend niet, dat hij dan gratis en voor niets is bijverzekerd.

Voor mijn heterovriendin geldt dat niet.

Eerlijk? Nee. Politiek-correct? Natuurlijk!

Hoe zit het trouwens met dat bos in New York? En het merendeel van de hoeren dat travestiet zou zijn?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_33177299
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:38 schreef rayteon het volgende:

[..]

(bron)

Zijn ze nou helemaal gek geworden?? Die plaatsen zijn een verzamelplaats voor geslachtziektes, louche zaakjes, illegale prostitutie en weet ik veel wat nog meer.
Ook zal het de beeldvorming over homo's denk ik juist negatief beinvloeden.

Proberen ze bij de VVD gewoon mee te liften op het onderwerp homosexualiteit, of zal dit echt in het voordeel van de homosexueel zijn?
Dat immoreel gedrag bestaat is één ding, maar om het dan ook nog te faciliteren...
pi_33222716
De betreffende VVD'er is er een van het kaliber zuid-nederlandse tongval, een zachtaardige G dus. De man maakt op mij een bijzonder naieve indruk, maar dat kan ook valse bescheidenheid zijn. Inmiddels hebben alle partijen zich uitgesproken, de VVD krijgt van geen enkele partij bijval,... behalve van Groen Links .
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33242199
quote:
Raadslid VVD mikpunt na homoplan

MARCEL WIEGMAN

AMSTERDAM - De Amsterdamse VVD wil voorlopig niet meer praten over gedoogzones voor homo-buitenseks. Initiatiefnemer van het plan, gemeenteraadslid Robert Flos, wordt bestookt met haatmailtjes en scheldtelefoontjes.

Dat bevestigt VVD-fractievoorzitter Eric van der Burg. De partij is niet van plan aangifte te doen, omdat van fysieke bedreigingen geen sprake is. ''Wel van zeer onaangename teksten,'' zegt Van der Burg. ''In de sfeer van vuile flikker.''

Flos schreef voor zijn partij de notitie Kies roze, waarin tal van ideeën staan om het homoleven in de stad te stimuleren. De meeste aandacht ging uit naar de homo-ontmoetingsplaatsen, die volgens de VVD officieel aangewezen moeten worden als gedoogzones voor buitenseks. Borden zouden argeloze voorbijgangers moeten waarschuwen, terwijl de politie er wordt ingezet tegen 'potenrammers'. Om veilige seks te stimuleren zouden er ook condoomautomaten bij de zones moeten komen.

''De discussie heeft zich versmald tot de zones,'' zegt Van der Burg. ''En de kritiek wordt veel te veel op de man gespeeld. Daarom hebben wij besloten even een rustpauze in te lassen. In de raad kunnen wij toch geen meerderheid vinden voor dit voorstel.''

De stroom mails en telefoontjes kwam vooral op gang na een uitzending van Andries Knevel bij de EO, waar Flos in discussie ging met homovoorman Siep de Haan. De kritiek op Flos is overigens niet alleen afkomstig van notoire homohaters, ook in de homoscene zelf wordt fel gereageerd. Flos wordt verweten de homo's een slechte naam te bezorgen.
Wat een halve zool !
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  Eindredactie Games woensdag 21 december 2005 @ 18:03:45 #100
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_33281462
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:32 schreef Lyrebird het volgende:

Mijn Amerikaanse vrienden liggen dubbel, als ik hen vertel dat wij vroeger door het homo-ontmoetings-bos moesten fietsen, als we wilden zwemmen. "A gay forrest, you know!. A gay forrest? Yeah, it is a place where married men can cheat on their wives and have sex with other married man."
amerikanen die lachen om ons land met de meeste moorden, verkrachtingen en auto ongelukken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')