Ja, maar waarschijnlijk is het wel een korte opdracht. Ik neem aan dat iedereen over een uurtje of 2 naar de DBK moet komen en dan moet zeggen of ze het geloven. Ingrid is daarvoor al naar de dokter geweest en die heeft gezegd dat er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:51 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Vind ik ook.. maar als het geen opdracht was geweest dan hadden ze er allang actiever op gereageerd hoor.
Dit is zoooooo een opdracht.Maar ik vind het niet kunnen trouwens.. het staat qua ethische verantwoording in geen enkele verhouding tot de andere geheime opdrachten.
Wat wil je dan? Ingrid doet gek?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:58 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt vreemd![]()
![]()
whaha lollllquote:Op donderdag 15 december 2005 14:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Ingrid doet gek?
Ach, zoals ik al eerder zei, gewoon een opdracht om genoeg sms'jes binnen te krijgen voor Ingrid zo op de laatste dag. BB heeft al laten doorschemeren dat Ingrid samen met Joost het BB-huis uit gaat. Wat doe je dan als je ziet dat zij een beetje achter loopt met stemmen zo net vóór de exit. Juist.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk is het wel een korte opdracht. Ik neem aan dat iedereen over een uurtje of 2 naar de DBK moet komen en dan moet zeggen of ze het geloven. Ingrid is daarvoor al naar de dokter geweest en die heeft gezegd dat er niks aan de hand is.
Hoe heeft BB dat door laten schemeren dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:02 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ach, zoals ik al eerder zei, gewoon een opdracht om genoeg sms'jes binnen te krijgen voor Ingrid zo op de laatste dag. BB heeft al laten doorschemeren dat Ingrid samen met Joost het BB-huis uit gaat. Wat doe je dan als je ziet dat zij een beetje achter loopt met stemmen zo net vóór de exit. Juist.![]()
Deze SC was het eerste open... dus ik neem aan hier verder.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:02 schreef Manu82 het volgende:
Zullen we even beslissen bij welke SC we verder gaan?
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:02 schreef bunnyma het volgende:
Stond ze zich nu het lamlazerus te lachen in de waskamer?
Dus Fokkers zijn anders dan de rest van Nederland?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:02 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ach, zoals ik al eerder zei, gewoon een opdracht om genoeg sms'jes binnen te krijgen voor Ingrid zo op de laatste dag. BB heeft al laten doorschemeren dat Ingrid samen met Joost het BB-huis uit gaat. Wat doe je dan als je ziet dat zij een beetje achter loopt met stemmen zo net vóór de exit. Juist.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus Fokkers zijn anders dan de rest van Nederland?
Denk dat de meerderheid van de streamers niet sms't. Dus ja de sms'ers zijn niet gelijk aan de rest van NL of aan streamers....quote:Op donderdag 15 december 2005 15:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus Fokkers zijn anders dan de rest van Nederland?
Als je de poll op de frontpage mag geloven, gaat toch echt Naat eruit en staan Ingrid, Joost en Lieske op 1, 2 en 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |