quote:Op donderdag 15 december 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik zag nergens een envelopje staan.. Maar ik heb 'm inmiddels gevonden
.
Sorry verkeerd gelezenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn eerste antwoord: 'Nee'.
En ach... De advertenties moet je dan ook niet lezen.En ook al is het letterlijk van het ANP, het is wel fijn om 's morgens ff snel op de hoogte te zijn van het nieuws.
Jepz, nu heb ik MSN helemaal nergens meer voor nodigquote:
Heb jij kabouterpost gehad???quote:Op donderdag 15 december 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik zag nergens een envelopje staan.. Maar ik heb 'm inmiddels gevonden
.
Nee, vanquote:
Waar? Firefox?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:05 schreef Svensational het volgende:
Okee Buup, laatste vraag. Hoe zet ik Auto-Aanvullen aan
?
Zo, ja:quote:
Ben je zo vroeg? Ga dan op kamersquote:Op donderdag 15 december 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
Als ik 's morgens opsta, ligt het AD er meestal nog niet.![]()
Geen geld.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ben je zo vroeg? Ga dan op kamers.
zodra je zonder je mama kanquote:Op donderdag 15 december 2005 18:22 schreef Bupatih het volgende:
Ach...ik ga ooit wel eens op kamers....![]()
Dan moet je wel erg vroeg opstaan. Wij hebben hem hier altijd om 6 uur.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
Als ik 's morgens opsta, ligt het AD er meestal nog niet.![]()
AD vind ik nog steeds een verkapte Telegraaf.quote:
da's dan weer teveel krediet voor de Telegraaf...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
AD vind ik nog steeds een verkapte Telegraaf.
mja volkskrant is wrs een beetje teveel [rand]stads....quote:Volkskrant doen wij niet aan, Trouw lees vele malen fijner.
Dat kan ik al jaren.quote:
Ik niet, een boek moet ik echt zin in hebben. Krant lees is sowieso welquote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's dan weer teveel krediet voor de Telegraaf...
[..]
mja volkskrant is wrs een beetje teveel [rand]stads....
met Trouw heb ik echt niks, kan ik ook niet over oordelen.....
heb nu sowieso ff geen krant, maar denk eraan een weekend-abo te nemen [op de VK ja]
maar.... ik lees nog altijd liever eenboek
jaja doe maar stoer jij, met je zonnebrilletjes-PI....quote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Dat kan ik al jaren.
Of ik het wíl, is een tweede...
bij mij is 't andersom, ik moet me echt vervelen om de krant te lezen [uitzondering: de zaterdageditie]quote:Op donderdag 15 december 2005 18:29 schreef Airelle het volgende:
Ik niet, een boek moet ik echt zin in hebben. Krant lees is sowieso wel.
vk is redelijk [maar niet overdreven] links.... 't is van oorsprong Amsterdams, en dat haal je er wel uitquote:Volkskrant is erg links he, zal daar wel mee te maken hebben (progressievere steden).
'tis ook nog autobiografisch hè?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
gisteren in één ruk Kluum's "komt een vrouw bij de dokter" uitgelezen..... mèn, was me dat janken
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |