Oké. Ik doe het ook alleen als ik zonder echt niet kanquote:Op donderdag 15 december 2005 19:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tricky omdat je daardoor heel lang met de afbetaling bezig kan zijn. En dat kan erg vervelend zijn als je (tijdelijk) geen baan hebt. Je krijgt gelukkig wel iets van twee jaar na je studie voordat je met afbetalen moet beginnen. Maar je betaalt natuurlijk wel rente, dus bent uiteindelijk best veel daaraan kwijt.
Het is een afweging die je moet maken: later geen extra financiële lasten, of tijdens je studie meer financiële ruimte.
Ja, ik let toch niet op haar acteerkwaliteiten?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bragga. Ja is wel een leuke actrice.
Als het goed is, is die basisbeurs precies genoeg voor een goede kamer.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oké. Ik doe het ook alleen als ik zonder echt niet kan. Maar die basisbeurs voor uitwonende is niet eens genoeg om een kamer van te huren
.
Gelukkig is groningen niet zo duur als bijvoorbeeld utrecht of amsterdamquote:Op donderdag 15 december 2005 19:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als het goed is, is die basisbeurs precies genoeg voor een goede kamer.![]()
Mijne kostte 230 euro per maand, en daarmee had ik 20 m2 in het centrum (vlakbij het Academieplein, Vismarkt, Grote Markt, enz.). Prima te doen hoor, gewoon goed zoeken en een beroep doen op je netwerk (vrienden, studiegenoten, collegae, enz.).
Ik heb wel eens geleend om een vakantie naar Amerika te bekostigenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oké. Ik doe het ook alleen als ik zonder echt niet kan.
Idd!quote:Op donderdag 15 december 2005 19:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gelukkig is groningen niet zo duur als bijvoorbeeld utrecht of amsterdam.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:20 schreef Airelle het volgende:
Ik ben ook al hard aan het sparen nu.
Ik ga al enkele jaren zonder mijn ouders op vakantie. Nu kan het nog inderdaadquote:Op donderdag 15 december 2005 19:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geleend om een vakantie naar Amerika te bekostigen![]()
Interessant, maar het blijft vaag.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef Zhenar het volgende:
Pberends: ik denk altijd dat "girl" gaat over Anouks lesbische periode.
Of het gaat gewoon over een kerel die haar hoofd op hol brengt (hij noemt haar "girl"), maar zij durft niet te handelen ("ice cold fever"), maar vraagt zich af of dat de juiste beslissing is ("could I belong to you?").![]()
Babette heeft ook nog een optie.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant, maar het blijft vaag.
Doe niet zo Dizerquote:
Wat een filosoof!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb ook altijd 't idee dat 't de tekst van een kerel is, die aan Anouk [idd: girl] uitlegt dat hij de hots voor haar heeft, maar... zij heeft al een ander [when I hear HIM talk] en hij weet niet wat ie moet doen [ice cold fever]... is hij geen betere partij??? [eerst is het "could I belong?" en op het laatst is het geen vraag meer, maar meer een constatering "yes I belong to you"....]
![]()
quote:
Wat is dat met die ongezonde haar van SC'ers jegens witte huisdieren? MB en die kat, jij en een hond...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is het toegestaan kleine witte kuthondjes een sloot in te trappen?
als in: "ja dit is het, jij hebt gelijk"????????quote:Op donderdag 15 december 2005 19:38 schreef pberends het volgende:
Wat een filosoof!
Bij mij is het alleen tegen een specifiek type huisdier. Zelf heb ik ook een (middelgrote) witte hond en die is natuurlijk hardstikke lief.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is dat met die ongezonde haar van SC'ers jegens witte huisdieren? MB en die kat, jij en een hond...![]()
BTW: kom jij ook op de meet in Amsterdam op woensdag 28 december?!?!!?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij mij is het alleen tegen een specifiek type huisdier. Zelf heb ik ook een (middelgrote) witte hond en die is natuurlijk hardstikke lief.
Tegen mensen dan, tegen sommige andere honden is het de grootste bitch ooit![]()
Ik weet het nog niet, Ik vraag het in MUZquote:Op donderdag 15 december 2005 19:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
als in: "ja dit is het, jij hebt gelijk"????????
misschien kun je 't beter hier vragen?!quote:Op donderdag 15 december 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
Ik weet het nog niet, Ik vraag het in MUZ.
Tussen kerst en oudjaar zit ik een beetje vol.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BTW: kom jij ook op de meet in Amsterdam op woensdag 28 december?!?!!?!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |