Hurley een psycholoog !?..hahahaquote:Op woensdag 28 december 2005 18:34 schreef Hells_Angel het volgende:
Hoe kan je nou denken dat hurley een psycholoog is geweest....
Beetje erg dom hoor!
ja erg herkenbaarquote:Op woensdag 28 december 2005 20:05 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik ken het verschijnselHeb net in 2 dagen 15 afleveringen 24 seizoen 4 gekeken
daar·en·te·gen (bw.)quote:Op woensdag 28 december 2005 22:33 schreef Proper_fucked het volgende:
vind Ana-Lucia helemaal niets btw, die mr Eko daarintegen..
Als je alles dubbel kijkt kom je al snel tijd tekort jaquote:Op donderdag 29 december 2005 02:53 schreef Dos37 het volgende:
Ik krijg straks nog een probleem alles te volgen Sopranos, 24, lost, CSI New York, CSI miami, CSI New York en de gewone C.S.I.
Ehm ... hij werkte daar toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:52 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Vind ik wel aardig onomstotelijk.
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ehm ... hij werkte daar toch?
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:32 schreef Zhenar het volgende:
Toch heb ik nog steeds niet van iemand het onomstotelijke bewijs gehoord dat Hurley daadwerkelijk als patiënt in die inrichting zat.
Hurley werkte daar niet, maar was dus patiënt.quote:HURLEY: Awhile ago I was in this kind of psych ward, and there was this guy, Leonard -- and all the time I knew him all he ever said were these numbers -- 4, 8, 15, 16, 23, 42 -- over and over and over again. And they kind of got stuck in my head. So, when I got out -- well, actually a couple of months after I got out -- I was buying a frozen burrito and I thought, hey, I should play the lottery.
JACK: You were in a psych ward?
HURLEY: I'm not crazy.
Agh nu weet ik tenminst ook hoelaat ik in huis wasquote:Op donderdag 29 december 2005 09:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Als je alles dubbel kijkt kom je al snel tijd tekort ja![]()
Maar je ziet hem in S1 eten ronddelen en in een uniform lopen (die flashback waar hij de code hoort van die kerel) ....quote:Op donderdag 29 december 2005 10:49 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hurley werkte daar niet, maar was dus patiënt.
Dat was alleen maar omdat ie hem niet mocht spreken volgens mij.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:07 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Maar je ziet hem in S1 eten ronddelen en in een uniform lopen (die flashback waar hij de code hoort van die kerel) ....
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was alleen maar omdat ie hem niet mocht spreken volgens mij.
Hmmmz... ja daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Symer het volgende:
Hurley heeft dan wel rare woordkeuzes.
"A while ago, I was in this kind of psych ward..."
"when I got out..."
Dat zijn toch zinnen die je niet verwacht van iemand die daar gewerkt heeft. Bovendien spreekt hij de dokter aan met 'doc' in plaats van met zijn voornaam.
Hurley had trouwens geen uniform aan en bracht ook geen eten rond (zover ik me herinner), hij had alleen een naamplaatje op zoals bezoekers wel vaker hebben.
Tenslotte zegt Hurley ter verdediging van zijn verblijf in de kliniek: "I'm not crazy". Iemand die daar gewerkt heeft zou op z'n minst die zin aanvullen met "I just worked there" oid.
Maar goed, ik word nu wel steeds nieuwsgieriger naar de volgende Hurley aflevering.
De zin "when I got out" toont voor mij aan dat hij daar als patiënt zat en niet als werknemer. Tenzij hij daar tegen zijn zin werkte... dan zou hij dat ook kunnen zeggen. Maar vooralsnog ben ik overgeschakeld op de mening dat hij patiënt was.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Symer het volgende:
Hurley heeft dan wel rare woordkeuzes.
"A while ago, I was in this kind of psych ward..."
"when I got out..."
Dat zijn toch zinnen die je niet verwacht van iemand die daar gewerkt heeft. Bovendien spreekt hij de dokter aan met 'doc' in plaats van met zijn voornaam.
Hurley had trouwens geen uniform aan en bracht ook geen eten rond (zover ik me herinner), hij had alleen een naamplaatje op zoals bezoekers wel vaker hebben.
Tenslotte zegt Hurley ter verdediging van zijn verblijf in de kliniek: "I'm not crazy". Iemand die daar gewerkt heeft zou op z'n minst die zin aanvullen met "I just worked there" oid.
Maar goed, ik word nu wel steeds nieuwsgieriger naar de volgende Hurley aflevering.
Als men had gezegd dat Locke in een rolstoel had gezeten tot op het moment dat hij op het eiland aankwam, had ook niemand het geloofd. In deze serie is alles mogelijk, zelfs Hurley als psychiater. (al geloof ik nu niet meer dat dat het geval is)quote:Op woensdag 28 december 2005 18:34 schreef Hells_Angel het volgende:
Hoe kan je nou denken dat hurley een psycholoog is geweest....
Beetje erg dom hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |