dharmaindustries is geen officiele site, die past bij 'overige sites'quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
De OP is weer ge-update!
En nog steeds HIER te vinden!
Misschien een domme vraag, maar wat is een camio? En waar moet ik die Greg Grunberg van kennen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef kwakveense het volgende:
degroot is zeker weten een camio van grunberg...
zie de gelijkenis:
[afbeelding]
[afbeelding]
nog duidelijker met een kleine paint actie:
[afbeelding]
vooral de onderlip en de ogen verraden hem.
t was een echte camio, dus hij staat ws. niet op imdb vermeld...
http://en.wikipedia.org/wiki/Cameo_appearancequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:36 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is een camio? En waar moet ik die Greg Grunberg van kennen?
Zeiksnorquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dharmaindustries is geen officiele site, die past bij 'overige sites'
whatever. Ik probeer alleen maar correcte informatie te geven. Er is zoveel onzin in omloop wat betreft deze serie, en er zijn genoeg mensen die alleen meteen geloven als ze het ergens lezen.quote:
Na deze post nog 16quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bijna toch?
Niet gelezen. En ga ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben trouwens benieuwd of die "spoiler' over het einde van Seizoen 2 nou klopt
mmkay naja hij werd gegeven door de schrijvers maar die vertrouw ik allang niet meerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet gelezen. En ga ik ook niet doen.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:04 schreef FCDB het volgende:
Op naar het volgende topic en het 3e hatch!
Leuke spoiler als nieuwe TT
Dat was ook meer een "waag het eens een spoiler in de TT te zetten"-smileyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:32 schreef FCDB het volgende:
Zhenar... Dat is niet de spoiler die CrazyDutchPunk bedoelt waarschijnlijk...?
Bring it onquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was ook meer een "waag het eens een spoiler in de TT te zetten"-smiley![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was ook meer een "waag het eens een spoiler in de TT te zetten"-smiley![]()
quote:
Moet toch wat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe makkelijk, zo'n topic volkrijgen![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |