abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33725225
Hahaha Die baard is echt meesterlijk.
pi_33725880
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Reken er maar wel op zou ik haast zeggen. Seizoen 2 heeft op de eerste afleveringen na het niveau van seizoen 1 niet weten te halen.
Deel je mening geheel. Ik hoop dat het vanaf nu stukken beter zal worden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_33727343
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

Deel je mening geheel. Ik hoop dat het vanaf nu stukken beter zal worden.
Ik deel die mening niet. Ik denk dat je als kijker na het eerste seizoen (onbewust) meer verwacht van het tweede seizoen, omdat je in het 1e seizoen steeds verrast wordt en vanaf het 2e seizoen mee gaat denken met de schrijvers.

In het 1e seizoen kan het verhaal ook nog alle kanten op, terwijl in volgende seizoenen steeds meer mogelijkheden afgeschreven worden, wat telleurstellend kan zijn omdat het niet meer overeenkomt met je verwachtingen.
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:06:48 #254
135316 phish852
Tiocfaidh ár Lá
pi_33727653
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:22 schreef kwakveense het volgende:
nou..ik vind het wel meevallen...maar ik ben zo iemand die strontziek wordt dat bij elke serie die ik kijk andere mensen gaan zitten zeiken dat het tweede/derde/zesde seizoen nooit zo goed is als het eerste...
Ik had het ook niet over héél deel 2 natuurlijk
al had ik dat idee wel een tijd, maar dat kwam vooral omdat ik seizoen 1, in één week tijd gezien had en niet steeds hoefde te wachten, zoals nu.

Wat ik bedoelde was, dat ze na de vorige lange stop de eerst volgende aflevering aankondigden als: Dé aflevering van het jaar, waar iedereen het over zal hebben!
Dat vond ik behoorlijk overdreven, want ik vond het nogal tegenvallen.

...vandaar.
Last.FM
Everybody seems to think I'm lazy
I don't mind, I think they're crazzy
pi_33728313
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:06 schreef phish852 het volgende:
Wat ik bedoelde was, dat ze na de vorige lange stop de eerst volgende aflevering aankondigden als: Dé aflevering van het jaar, waar iedereen het over zal hebben!
De makers van de serie hebben wel eens gezegd dat ze daar ook niet blij mee zijn, maar ze kunnen daar niets aan doen. Uitzendschema's en promo's en dergelijke worden gemaakt door ABC, niet door de makers van Lost.
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:29:59 #256
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33728379
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:22 schreef kwakveense het volgende:
nou..ik vind het wel meevallen...maar ik ben zo iemand die strontziek wordt dat bij elke serie die ik kijk andere mensen gaan zitten zeiken dat het tweede/derde/zesde seizoen nooit zo goed is als het eerste...

misshcien moeten voor dat soort zeikerds alle leuek series voortaan maar na 1 seizoen stoppen...
Nee, ik ben absoluut geen zeikerd. En ik snap je frustratie ook heel goed. Maar als je ziet wat er gebeurt per aflevering, dan is het echt hééééééééééééééél langdradig.
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:58 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik deel die mening niet. Ik denk dat je als kijker na het eerste seizoen (onbewust) meer verwacht van het tweede seizoen, omdat je in het 1e seizoen steeds verrast wordt en vanaf het 2e seizoen mee gaat denken met de schrijvers.

In het 1e seizoen kan het verhaal ook nog alle kanten op, terwijl in volgende seizoenen steeds meer mogelijkheden afgeschreven worden, wat telleurstellend kan zijn omdat het niet meer overeenkomt met je verwachtingen.
Ik snap je punt, maar er gebeurt gewoon geen reet in seizoen 2. Dat schiet niet op. Waar is de spanning? 90% van de afleveringen van seizoen 2 hebben geen cliffhanger. Zegt genoeg.
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:06 schreef phish852 het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over héél deel 2 natuurlijk
al had ik dat idee wel een tijd, maar dat kwam vooral omdat ik seizoen 1, in één week tijd gezien had en niet steeds hoefde te wachten, zoals nu.

Dat vond ik behoorlijk overdreven, want ik vond het nogal tegenvallen.

...vandaar.
Ja dat ook, 'de aflevering waar iedereen over door zal praten'. Ik weet nu al niet meer waar die over ging.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_33729064
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:29 schreef TC03 het volgende:
Ik snap je punt, maar er gebeurt gewoon geen reet in seizoen 2. Dat schiet niet op. Waar is de spanning? 90% van de afleveringen van seizoen 2 hebben geen cliffhanger. Zegt genoeg.
Seizoen 1 had 8 of 9 cliffhangers tegenover (tot nu toe) vijf van de negen afleveringen in seizoen 2:

Jack met You?! (afl 1)
The Others die eraan kwamen (afl 2)
Twee cliffhangers over Shannon. (afl 6 en 7)
En Dad? (afl 9)

Ik blijf erbij dat kwaliteitsverschil bij de waarnemer ligt, niet bij de serie.
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:35:43 #258
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_33730788
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef Symer het volgende:
Volkomen mee eens!

Ik kan niet zeggen dat ik het 2e seizoen slechter vind dan het 1e... Beiden boeien me even veel!
Nobody likes us.We Don't Care
pi_33731278
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:35 schreef FCDB het volgende:

[..]

Volkomen mee eens!

Ik kan niet zeggen dat ik het 2e seizoen slechter vind dan het 1e... Beiden boeien me even veel!
Idd.. ben ik het ook mee eens. Het verhaal krijgt nu een andere wending waardoor ik het juist interessanter vind. En die aflevering van de taillies vond ik juist erg vet.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:01:12 #260
53267 TC03
pi_33731985
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef Symer het volgende:

[..]

Seizoen 1 had 8 of 9 cliffhangers tegenover (tot nu toe) vijf van de negen afleveringen in seizoen 2:

Jack met You?! (afl 1)
The Others die eraan kwamen (afl 2)
Twee cliffhangers over Shannon. (afl 6 en 7)
En Dad? (afl 9)

Hmm, oké. Maar dan nog gebeuren de echt spannende dingen past de laatste twee minuten, in elke aflevering zo wat. Ik blijf erbij dat er veel minder tempo in zit dan in seizoen 1.
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:08:24 #261
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_33732326
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hmm, oké. Maar dan nog gebeuren de echt spannende dingen past de laatste twee minuten, in elke aflevering zo wat. Ik blijf erbij dat er veel minder tempo in zit dan in seizoen 1.
Dat is wel waar, dan zie je iets superspannends in die promo en dan heb je 35 minuten gekeken en dan is er eigenlijk nog niets gebeurd, dan weet je wat er aan gaat komen...

Of als ik dit topic lees voordat ik de nieuwste aflevering heb gezien zie ik vaak staan "supervette ep weer!" en dan zit ik 40 minuten te kijken en dan heb ik eigenlijk nog niets gezien...dan gebeurt er de laatste 2 minuten iets wat alles weer goed maakt, maar de spanning wordt hier en daar wat teveel uitgesteld...verder nog steeds geen kritieken van mijn kant over het uitblijven ervan...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:09:14 #262
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33732375
Ik mis ook een beetje de creepy momenten uit s1 met bv die monsters i/d bomen, de rook die door de bomen sijpelde, de ijsbeer etc..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:13:50 #263
53267 TC03
pi_33732588
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:08 schreef Molluck het volgende:

[..]

Dat is wel waar, dan zie je iets superspannends in die promo en dan heb je 35 minuten gekeken en dan is er eigenlijk nog niets gebeurd, dan weet je wat er aan gaat komen...

Of als ik dit topic lees voordat ik de nieuwste aflevering heb gezien zie ik vaak staan "supervette ep weer!" en dan zit ik 40 minuten te kijken en dan heb ik eigenlijk nog niets gezien...dan gebeurt er de laatste 2 minuten iets wat alles weer goed maakt, maar de spanning wordt hier en daar wat teveel uitgesteld...verder nog steeds geen kritieken van mijn kant over het uitblijven ervan...
Dat bedoel ik. Mensen hier zijn soms lyrisch terwijl er niks gebeurd is. Die laatste aflevering bijvoorbeeld, afgezien van het befaamde 'Dad?' is er werkelijk niks boeiends gebeurd. Maar toch wordt het hier gezien als een hele goede aflevering.
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:28:46 #264
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_33733228
Ik denk dat het stilte voor de storm is. Dat er dalijk zoveel gebeurt dat je het eigenlijk niet meer bij kan houden en stevig in je stoel wordt gedrukt!

(hoop ik, er zal toch uiteindelijk wel weer meer actie in komen lijkt me)
Nobody likes us.We Don't Care
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:33:54 #265
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_33733456
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Mensen hier zijn soms lyrisch terwijl er niks gebeurd is. Die laatste aflevering bijvoorbeeld, afgezien van het befaamde 'Dad?' is er werkelijk niks boeiends gebeurd. Maar toch wordt het hier gezien als een hele goede aflevering.
Ik vond het juist supervet dat die Eko en Locke elkaar zo vonden en dat Eko dus nog nieuwe informatie had...
Maar ik vond het 'ontbrekende' stukje dus wel totaal onboeiend...Ik had liever willen weten waarom die code telkens ingetypt moest worden, kan mij het wat schelen dat die computer voor niets anders dan execute drukken bedoeld is
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_33737926
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:28 schreef FCDB het volgende:
Ik denk dat het stilte voor de storm is. Dat er dalijk zoveel gebeurt dat je het eigenlijk niet meer bij kan houden en stevig in je stoel wordt gedrukt!

(hoop ik, er zal toch uiteindelijk wel weer meer actie in komen lijkt me)
Inderdaad. Ik heb liever dat ze in 1 aflevering veel antwoorden geven en dan die afleveringen daarop weer naar een cliffhanger toe werken, dan dat ze alle antwoorden verspreiden over de afleveringen.
pi_33738559
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ik vond het juist supervet dat die Eko en Locke elkaar zo vonden en dat Eko dus nog nieuwe informatie had...
Maar ik vond het 'ontbrekende' stukje dus wel totaal onboeiend...Ik had liever willen weten waarom die code telkens ingetypt moest worden, kan mij het wat schelen dat die computer voor niets anders dan execute drukken bedoeld is
Maar dat is nou juist de cliffhanger op dit moment,

quote:
Dad?
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:43:08 #268
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_33740093
De OP is weer ge-update!
En nog steeds HIER te vinden!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:58:27 #269
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33740627
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
De OP is weer ge-update!
En nog steeds HIER te vinden!
Wat raar, ik kan 'em zelf niet meer editen. Na ja, deze is toch al bijn vol.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:58:40 #270
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33740634
oeps
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33741608
Misschien een hele domme vraag maar ik woon in Den Haag en lees hier altijd over dat jullie de amerikaanse versie volgen maar op welk net is dat te vinden, welke dag, hoelaat??
En zt dat kanaal standaard in het casema pakket?
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:25:53 #272
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_33741658
Ja, we ontvangen allemaal Amerikaanse tv
Zit helaas niet in het Casema pakket
pi_33741887
Dus maw ik kan hem niet zien ofzo of ergens online bekijken ofzo. Dacht misschien ontvangen we enkele zenders net als we turkse zenders ontvangen, cnn,surinaamse, duitse, franse, spaanse, portugeese
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:34:08 #274
53267 TC03
pi_33741999
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef shaun81 het volgende:
Dus maw ik kan hem niet zien ofzo of ergens online bekijken ofzo. Dacht misschien ontvangen we enkele zenders net als we turkse zenders ontvangen, cnn,surinaamse, duitse, franse, spaanse, portugeese
We downloaden het van internet. Op Fok mag je helaas geen torrents posten, maar Google eens op 'BitTorrent'.
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:34:13 #275
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_33742002
Je zou het natuurlijk kunnen downloaden
Vanaf volgende week word het weer uitgezonden in Amerika, elke woensdagavond, volgende dag staat het online
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')