quote:Op donderdag 15 december 2005 14:56 schreef TC03 het volgende:
Beetje onoriginele titel, out-dated ook. Maargoed, weer een nieuw topic. Vijftien delen al, sjonge.
Heb jij tijd teveel zeg..quote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Heb de box ook, en inmiddels ook alles gekeken..![]()
Erg leuk die interviews enzo.. Die 'making of' met de ijsbeer en de zwijnen..![]()
En AL, Eko en die derde nieuwe erin. (die zijn nu toch ook main cast?)quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:01 schreef FCDB het volgende:
Wat is er mis met de TT? Wie weet komt ie nog meerdere malen terug.. En niet orgineel? Ik heb em anders nergens anders gezien?
Idd voorzover ik me kon herinneren (tijdje terug dat ik die aflevering voor het laatst zag) was hij op bezoek bij een vriend die in die inrichting zat en die bleef die getallen maar herhalen.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:10 schreef SterkStaaltje het volgende:
Hurley was denk ik geen patient, maar kwam daar of om te werken (eten rondbrengen ofzo) of op bezoek. Maar hij was denk ik geen psych en geen patient.
Maar die is al geweest.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef FCDB het volgende:
4,8,15,16,23,42 zou ook kunnen... Is al even oud.. maar nog steeds gebruikt! En het blijft een misterie!
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:32 schreef Zhenar het volgende:
Toch heb ik nog steeds niet van iemand het onomstotelijke bewijs gehoord dat Hurley daadwerkelijk als patiënt in die inrichting zat.![]()
Vind ik wel aardig onomstotelijk.quote:HURLEY: Awhile ago I was in this kind of psych ward, and there was this guy, Leonard -- and all the time I knew him all he ever said were these numbers -- 4, 8, 15, 16, 23, 42 -- over and over and over again. And they kind of got stuck in my head. So, when I got out -- well, actually a couple of months after I got out -- I was buying a frozen burrito and I thought, hey, I should play the lottery.
JACK: You were in a psych ward?
HURLEY: I'm not crazy.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:52 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Vind ik wel aardig onomstotelijk.
Nu is de vraag natuurlijk waarvoor hij in behandeling was.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:52 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Vind ik wel aardig onomstotelijk.
Misschien dacht hij dat hij de wereld om zich heen met zijn gedachten kon manipuleren, dieren laten verschijnen, etc.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nu is de vraag natuurlijk waarvoor hij in behandeling was.
Voor vraatzucht natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2005 20:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
http://lost-media.com/modules.php?name=coppermine&cat=40quote:Op donderdag 15 december 2005 20:21 schreef Scarface_ het volgende:
Hoi, ik zoek een foto van Desmond, dankje alvast!
Mijn dvdspelerquote:Op vrijdag 16 december 2005 05:45 schreef shaun81 het volgende:
hoelaat en op welke zender? dan weet ik het meteen voor devolgende afleveringen?
Die OP (de tekst achter de OP-link bedoel ik) is niet van mij hoor. Ik kan wel deze OP aanpassen, maar de tekst in dat linkje moet dan ook nog ververst worden voor permanente verandering en dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:48 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
hey Zhenar, ga je misschien nog ff de OP aanpakken met die voorgestelde wijzigingen? Thanks!
Heb je zelf geen host? Dan verander je hem en host je zelf ergens een txttje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die OP (de tekst achter de OP-link bedoel ik) is niet van mij hoor. Ik kan wel deze OP aanpassen, maar de tekst in dat linkje moet dan ook nog ververst worden voor permanente verandering en dat kan ik niet.![]()
wtf?quote:I was buying a frozen burrito
Kwam laatst een vriend ook met zo een vraag van: "Hey, ze zijn bezig met het bouwen van een boot. Gaan ze nou echt van het eiland af?"quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik vond het wel stoer om zo ver voor te lopen en dan tegen iedereen die de Nederlandse uitzendingen volgde zeggen: "Ja, sorry. Dat wil ik wel zeggen, maar dan verraad ik het voor je."![]()
![]()
Ik zou zeggen: Maak je eigen Lostquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kwam laatst een vriend ook met zo een vraag van: "Hey, ze zijn bezig met het bouwen van een boot. Gaan ze nou echt van het eiland af?"
![]()
Vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan Lost (USA)? Je moet in het Nederlandse topic zijn. Wij wachten hier vol smart op aflevering 10, 'jullie' lopen 8 afleveringen achter.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:39 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
't Was weer een spannende aflevering vanavond
Die OP staat bij mij gehost, zeg maar wat er gewijzigd moet worden, dan pas ik het wel even aan...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef splendor het volgende:
[..]
Heb je zelf geen host? Dan verander je hem en host je zelf ergens een txttje.
AL erin.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die OP staat bij mij gehost, zeg maar wat er gewijzigd moet worden, dan pas ik het wel even aan...
Voor nu kan ik dit veranderen:
- Shannon eruit
- Mr. Eko er in
- Links veranderen
Anders nog iets?
Of je probeert gewoon eens aardig tegen iemand te zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan Lost (USA)? Je moet in het Nederlandse topic zijn. Wij wachten hier vol smart op aflevering 10, 'jullie' lopen 8 afleveringen achter.
Idd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ja, joh wat een revolutionaire beelden die ik nog nooit heb gezien 15 topics lang.
Wacht maar geduldig net5 kennende zenden ze dan leuk 2 afleveringen van Seizoen 2 uit en dan gaan ze of herhalen of kappen er helemaal mee tot ze weer voldoende afleveringen hebben. 1 van de redenen waarom ik maar ben gaan downloadenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
wtf?
Anyway, ik zag een promofilmpje op NET5 en volgens mij gaan ze vanavond aan het tweede seizoen beginnen. Binnenkort lopen ze nog maar een paar afleveringen achter
Ik vond het wel stoer om zo ver voor te lopen en dan tegen iedereen die de Nederlandse uitzendingen volgde zeggen: "Ja, sorry. Dat wil ik wel zeggen, maar dan verraad ik het voor je."![]()
![]()
Haha zag ik gister ook, moest wel even goed kijken of het hem nou wel of neit wasquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:39 schreef Symer het volgende:
Sawyer niet, ik heb Locke net wel gezien. Die was op RTL7 in Silver Bullet te zien. Met haar.
Ik probeer ze alleen maar te beschermen tegen spoilers hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Of je probeert gewoon eens aardig tegen iemand te zijn.
Maar lezen is ook lastig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Of je probeert gewoon eens aardig tegen iemand te zijn.
2 woorden: Truman Show.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:31 schreef G-Mart het volgende:
[afbeelding]
Dharma logo op de haai die Sawyer en Michael aanviel in S02E02..
hmzzz
En deze kwam uit deel 14:
[afbeelding]
Wat laat de moter exploderen?
En deze is ook vaag:
[afbeelding]
Dude, volgens welke kalender leef jij?quote:Op maandag 19 december 2005 20:16 schreef FCDB het volgende:
Het komt toch altijd op woensdagen? en de 21e is op een zaterdag dus kan niet of het moet een HH zijn.
FCDB denkt aan 21 januari, wat idd op een zaterdag is. 21 december is op een woensdag.quote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dude, volgens welke kalender leef jij?
Soms vraag ik me af of de mensen in dit topic wel intelligent genoeg zijn om Lost te volgen![]()
21 jan is op een zaterdag sjaak... 21 dec is idd op een woe.. ik dacht dat mrSPLIFFY januari bedoelde...quote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of de mensen in dit topic wel intelligent genoeg zijn om Lost te volgen![]()
heel goed!quote:Op maandag 19 december 2005 21:41 schreef Symer het volgende:
[..]
FCDB denkt aan 21 januari, wat idd op een zaterdag is. 21 december is op een woensdag.
Hey! Niet zo he! Anders ga je maar buitenspelen!quote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die acteur heeft trouwens een prachtige naam!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:12 schreef erkel het volgende:
En wie dacht nog meer toen Mr Eko voor het eerst in beeld kwam: 'Wat doet Adebisi in Lost'![]()
(Mr Eko speelde Adebisi is de serie 'Oz', die gevangenis serie)
Het is een goeie acteur. In Lost heeft hij altijd iets goedaardigs over zich, dat straalt ie dan uit. En in Oz had hij altijd iets onheilspellends, kwaadaardigs over zich. Dat lukt niet iedereen, dunkt mijquote:
Prachtig vind ik niet echt het goede woordquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die acteur heeft trouwens een prachtige naam!Adewale Akinnuoye-Agbaje
![]()
![]()
Laat dat kut Eiland ff een nieuwe ep regelen jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wat een onrust hier. Dit is niet wat het Eiland wil.
Moest ff wennen dat die grote kale neger die mensen in hun reet neemt nu is te zien in lostquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:12 schreef erkel het volgende:
En wie dacht nog meer toen Mr Eko voor het eerst in beeld kwam: 'Wat doet Adebisi in Lost'![]()
(Mr Eko speelde Adebisi is de serie 'Oz', die gevangenis serie)
Haha ja, the uppergod van Oz (met bijbehorende privilegesquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Moest ff wennen dat die grote kale neger die mensen in hun reet neemt nu is te zien in lost. Geweldige serie OZ
.
Nu w8en op de volgende episode van lost dan maar
Ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:44 schreef Jaytonism het volgende:
Michael was toch die gast in die rolstoel?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:57 schreef FCDB het volgende:
Schijnbaar is het eiland op wintervakantie ofzo en zijn ze pas 11 januari weer terug van het skieen..
Ik hoop dat het eiland niks breekt op wintersport anders hebben we dalijk 2 eilanden is het helemaal niet bij te houden
ach je moet wat om de tijd door te komen
Ik geloof niet in toeval. This is destiny damn it!quote:
Stoer man.quote:Op woensdag 21 december 2005 07:23 schreef splendor het volgende:
Ik had gedroomd dat er weer een nieuwe aflevering was en die was echt onwijs heftig en heel erg vernieuwd en goed en ik zat met open mond voor de televisie.. het wordt tijd dat ze weer gaan uitzenden denk ik, dit duurt te lang..
Waarom zou je die willen lezen?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op JoBlo staan korte samenvattingen van de volgende 3 afleveringen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet in toeval. This is destiny damn it!
Ja deze rolstoel dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:44 schreef Jaytonism het volgende:
Michael was toch die gast in die rolstoel?
Overigens goede serie, maar overtreft Lost niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |