Nou vertel op, wat is de truc... (verkapt Frisia financieringen opmerking)quote:Op donderdag 15 december 2005 16:34 schreef cw2cu het volgende:
[..]
regen?:P het had er een week niet geregend en het was 31 graden in de schaduw![]()
Zo ziet de grond er niet uit.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:34 schreef cw2cu het volgende:
[..]
regen?:P het had er een week niet geregend en het was 31 graden in de schaduw![]()
Stofdeeltjes?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:57 schreef cw2cu het volgende:
ik weet het dus niet wat het was, het was de enigste foto dus...
hier nog meer foto's maar dan zonder orbs en je kan zien dat het echt droog is...
de grond zal wel nat eruit zien omdat het in de ochtend daar heel vochtig was maar dit was in de middag.
[[url=http://photobucket.com/albums/c400/cw2cu/th_IMG_4454.jpg]afbeelding][/URL]
en de rest van de foto's niet?quote:
zo een gevoel had ik ook al over deze foto, iig geen spiritueels ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:10 schreef KoudeVrouw het volgende:
Maar je moet toch toegeven dat het niet lijkt op de 'orb's waarover gesproken wordt. Lijkt mij inderdaad iets van stof op de lens.
Toen Jeroen foto's maakte met de Glassex Ja ik weet het wordt nu irritant had hij ook niet op alle foto's succes. Het hangt van het moment af, of de camera het klikt.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:07 schreef cw2cu het volgende:
[..]
en de rest van de foto's niet?
we zaten niet de regendans te doen dat het stof deed opwaaien.
Geen wind en we stonden stil, maar het zou natuurlijk gewoon kunnen.
Alleen waarom alleen op die foto?
wat als je nu een filmcamera gebruikt?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Toen Jeroen foto's maakte met de Glassex Ja ik weet het wordt nu irritant had hij ook niet op alle foto's succes. Het hangt van het moment af, of de camera het klikt.
Helaas, die hebben we nog niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat als je nu een filmcamera gebruikt?
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:37 schreef huupia34 het volgende:
http://tinypic.com/in8hhd.jpg
mijn beagle dusty heeft een vette "orb" te pakken![]()
Ik wacht op de eerste foto van Stenny waar ze met een ondergespoten kop op staatquote:Op donderdag 15 december 2005 15:48 schreef matthijst het volgende:
Astrale erotiek, is dat vrijblijvend, of gedwongen?
Een soort groepsverkrachting door geesten zeg maar :/
Robbert kan zo bewijzen dat zijn foto's echt zijn: draadloze afstandsbediening, camera op 10 meter en klikken maar.... MAar dat doet meneer niet, dus dat geeft al te dnken...
Duidelijk de invloed van de volle maan... Kun je lang wachten, in je dromen.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste foto van Stenny waar ze met een ondergespoten kop op staat![]()
Naast een spirituele ex-paragnost ben ik namelijk ook een hele geile beer![]()
dank je hij is een zij en erg ondeugendquote:
Staat genoteerd. Geef haar een kusje op haar hoofd van mij.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:45 schreef huupia34 het volgende:
[..]
dank je hij is een zij en erg ondeugend
kijk, dit vind ik nou een prachtige fotoquote:Op donderdag 15 december 2005 15:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Bewijzen? Zelf zie ik in een musje genoeg bewijzen dat de kosmos uitpuilt van de wijze liefde:
[afbeelding]
ja, deze foto heb ik zelf gemaakten nee, hij is niet bewerkt.
Ik zie het niet als een gave, ik zie het als onze echte aard. We komen allemaal uit de astrale wereld en gaan er weer naar terug. Als er wetenschappers komen die mij graag willen onderzoeken, doe ik natuurlijk mee.
een beagle met een balletjequote:Op donderdag 15 december 2005 18:37 schreef huupia34 het volgende:
http://tinypic.com/in8hhd.jpg
mijn beagle dusty heeft een vette "orb" te pakken![]()
woef wroef, kusje terug van haar en van haar baasjequote:Op donderdag 15 december 2005 18:48 schreef Stenny het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Geef haar een kusje op haar hoofd van mij.![]()
Bedanktquote:Op donderdag 15 december 2005 19:13 schreef huupia34 het volgende:
[..]
woef wroef, kusje terug van haar en van haar baasje
Ik ook, puur natuur, mooier kun je je het niet voorstellen.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
kijk, dit vind ik nou een prachtige fotoMusjes zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |