En vanaf welk topic is deze update? volgens mij heb ik onlangs ook nog wat punten gescoord maar ik kan me vergissen. Misschien is dat al wel in een vorige nieuwe stand opgenomen. Ik hoor het welquote:Op donderdag 15 december 2005 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot wanneer is dit bij gewerkt?
Deze week, incl. vandaag, heb ik meen ik al 3 punten bij elkaar gesprokkeld...
Dank voor de toelichting, bijwerken van de stand is dus altijd tot en met het vorige gesloten topic...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarvan 2 in dit topic en die staan er dus niet nog bij. Die komen in de volgende stand![]()
volgens mij is dit van 1 of 2 topics...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
En vanaf welk topic is deze update? volgens mij heb ik onlangs ook nog wat punten gescoord maar ik kan me vergissen. Misschien is dat al wel in een vorige nieuwe stand opgenomen. Ik hoor het wel
![]()
Wederomquote:Op donderdag 15 december 2005 18:35 schreef bigshadow het volgende:
Army of lovers? rest geen clue.
Over het algemeen wel ja, maar boven de stand staat ook tot en met welk topic het is bijgewerkt.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de toelichting, bijwerken van de stand is dus altijd tot en met het vorige gesloten topic...
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:38 schreef peaceman het volgende:
alcazar?
Check, dat is het eerste deel van het antwoord!!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:43 schreef peaceman het volgende:
Urban Cookie collective?
Het middelste woord van je antwoord heeft betrekking op de laatste vraag.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef peaceman het volgende:
The Go! Team ??
De dame in kwestie is verantwoordelijk voor het de kreet 'Yehehe' tijdens Go van Moby en vele andere backing vocals van Moby. Daarvoor deed ze de lead-vocals van 'The Key, The Secret' van de Urban Cookie Collective.quote:
Na de Urban Cookie Collective kwam Diane Charlemagne vele kilo's aan en werd ze door Moby gevraagd om als big mama de achtergrondkoortjes bij zijn opname's te verzorgen.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:17 schreef bukgeit het volgende:
Diane Charlemagne.
Ik zag er in eerste instantie ook Bow Wow Wow in.
quote:Twee van Nederlands meest hardwerkende bands hebben hun krachten gebundeld voor de release van een ware kerstsingle. Speciaal voor de gelegenheid doken ze de studio in om hun ultieme ‘kerstvibe’ op vinyl vast te leggen. En nee, niks geen Wham of Mariah Carey meuk, maar pure rock ‘n’ roll zoals we deze van de bands gewend zijn.
Jeppe, ik ga er zo heen. Vriend van me helemaal razend enthousiast, kaarten gehaald en ik moest mee. Ach, ben de beroerste niet. Is hij ziek en moest ik maar iemand anders regelenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:35 schreef bukgeit het volgende:
Gem en Spider Rico toch?
Ik hoop het voor ze, anders is Nederland morgen twee bands minder rijkquote:Op donderdag 15 december 2005 19:38 schreef bukgeit het volgende:
Veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |