quote:Type processor Intel Pentium M
Uitvoering 740
Kloksnelheid 1730 MHz
Intern geheugen 512 MB
Intern geheugen (max.) 2048 MB
Beeld
Beeldscherm type TFT
Beeldscherm grootte 15,4 inch
Beeldscherm resolutie 1280 x 800
Videokaart type ATI Mobility Radeon X700
Videogeheugen 128 MB
Model videokaart videokaart
Geluid onboard
Luidsprekers intern
Opslagmedia
Opslagcapaciteit 80 GB
Media station DVD-Dual, cardreader
Overige bijzonderheden
Aansluitingen Ethernet, gigabit Ethernet, Firewire, IR, modem, TV-out, USB 1.x, USB 2.0, Wireless LAN
PC card 1 x type II
Accu Li-ion
Besturingssysteem Windows XP
Afmetingen (L x D x H) 354 x 284 x 35.2 mm
Overige bijzonderheden Webcam
Gewicht 2850 gram
Introductie model 2005
Afmetingen (H x B x D) 35,2 x 35,4 x 28,4 cm
fujitsu siemens Amilo M-1437gquote:Type processor Intel Pentium M
Uitvoering 740
Kloksnelheid 1730 MHz
Intern geheugen 1024 MB
Intern geheugen (max.) 2048 MB
Beeld
Beeldscherm type TFT
Videogeheugen 128 MB
Geluid onboard
Luidsprekers intern
Opslagmedia
Opslagcapaciteit 100 GB
Snelheid 4200 rpm
Overige bijzonderheden
Aansluitingen Ethernet, gigabit Ethernet, Firewire, IR, modem, TV-out, USB 2.0, Wireless LAN
PC card 1 x type II
Accu 8 cell Li-Ion
Gewicht 2950 gram
Introductie model 2005
Afmetingen (H x B x D) 3,9 x 36,4 x 27,9 cm
of iemand een beter idee van prijsklasse 1100-1300 euro??quote:Type processor Intel Pentium M
Uitvoering Dothan 740
Kloksnelheid 1730 MHz
Intern geheugen 1024 MB
Intern geheugen (max.) 1024 MB
Beeld
Beeldscherm type TFT
Videogeheugen 128 MB
Geluid onboard
Luidsprekers intern
Opslagmedia
Opslagcapaciteit 80 GB
Snelheid 5400 rpm
Overige bijzonderheden
Aansluitingen Ethernet, gigabit Ethernet, Firewire, modem, TV-out, USB 1.x, USB 2.0, Wireless LAN
Accu 6 Cell Lithium-Ion
Afmetingen (L x D x H) 360 x 269 x 37 mm
Overige bijzonderheden 1x DVI-I
Gewicht 3100 gram
Introductie model 2005
Afmetingen (H x B x D) 3,7 x 36 x 26,9 cm
en kwa prijs, garantie, toegevoegde software, kwaliteit enzo, wat is dan de beste?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:48 schreef nyny83 het volgende:
Zien er alle3 wel goed uit. Zo te zien heeft de Acer alleen een tragere harde schijf (4200 rpm), en ik weet dat de Asus laptops meestal een erg grote voeding hebben .Verder zijn ze allemaal behoorlijk gelijkwaardig.
Waarom dan de Siemens? Die is niet verder uitbreidbaar, de Acer wel... dan is die toch interessanter?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:49 schreef nyny83 het volgende:
Oh.. kijk nu naar het geheugen, ik zou voor de Siemens gaan
Vroeger was ik ook een groot voorstander van Dell. We hebben die dingen van het werk hier. Vroeger allemaal Dell Latitude CP-series laptops. Perfecte apparaten. Nu hebben we allemaal Latitude D600's met Centrino proc's, maar die zijn kwalitatief niet geweldig. Veel crashende harde schijven, veel problemen met DVD/CD Branders... verder niet veel problemen trouwens, en misschien is dat ondertussen wel beter geworden. De laptops met de problemen zijn allemaal al weer meer dan anderhalf jaar oud.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:27 schreef MikeyMan het volgende:
mjah... Acer vind ik niet echt robuust over het algemeen... Maar ga zelf toch echt voor Dell...
multimedia, games (met redelijk hoge systeemeisen), wireless internet, beetje word enzo, autocad..quote:Op donderdag 15 december 2005 11:25 schreef roobje het volgende:
Waar ga je de laptop voor gebruiken?
Ik vergis me, je heb gelijk. Die mogelijkheid boden ze inderdaad. MAar omdat UPS destijds liep te kloten en ik het snel opgelost wilde hebben, heb ik hem van ellende zelf maar opgestuurd. Kreeg hem wel weer gewoon netjes thuisbezorgd.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:42 schreef Puttenoar het volgende:
Zeer zeker wel, toen ik me laptop moest opsturen omdat me dvdbrander het niet meer deed, heb ik me email en andere adresgegevens doorgegeven bij de Support van Asus. Kreeg toen een email met RMA gegevens en moest de laptop in een pak doen met die sticker erop. Heb contact op moeten nemen met UPS en die stonden met een halfuurtje bij me op de stoep. De laptop werd ook weer door UPS met 3dagen afgegeven. Kosteloos.![]()
Same herequote:Op donderdag 15 december 2005 11:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Asus geeft 2 jaar garantie op hun laptops
En heb ze veel verkocht, maar zie ze bijna nooit terug. Dingen doen het goed
Ik zou dus hele andere laptops gaan kijken als ik jou wasquote:Op donderdag 15 december 2005 11:32 schreef Poogie het volgende:
[..]
multimedia, games (met redelijk hoge systeemeisen), wireless internet, beetje word enzo, autocad..
ik zie bij die specs niks staan over 256 mb :Squote:Op donderdag 15 december 2005 13:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Je hebt ook de asus 92k die heeft een 256 mb turbocache videokaart, loopt op een AMD Turion...met 512 mb geheugen voor ¤ 999,-
Mocht je goed willen gamen
Klik
Hij heeft een wel een zilver uiterlijk
Geloof me die zit erin.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:17 schreef Poogie het volgende:
[..]
ik zie bij die specs niks staan over 256 mb :S
256 mb ram is wel weinig, zou er zeker wat bij laten plaatsen bij een computerzaak. Zeker omdat er een gedeelde grafische kaart op zit die zeker wat mb's van je bestaande 256 afsnoept.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:57 schreef outcast_within het volgende:
Wou geen nieuw topic speciaal voor deze noob vraag openen.
http://www.gsm.nl/pages/detail.php?artikelnummer=aanb10140&toestel=119486
zou dit een goede aanbieding zijn voor iemand die een goedkope nieuwe laptop wil?
490euro lijkt me niet al te veel. (de helft word misschien gesponserd door die telefoonmaatschappij)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |