abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33096703
asus a6va
quote:
Type processor Intel Pentium M
Uitvoering 740
Kloksnelheid 1730 MHz
Intern geheugen 512 MB
Intern geheugen (max.) 2048 MB

Beeld
Beeldscherm type TFT
Beeldscherm grootte 15,4 inch
Beeldscherm resolutie 1280 x 800
Videokaart type ATI Mobility Radeon X700
Videogeheugen 128 MB
Model videokaart videokaart
Geluid onboard
Luidsprekers intern

Opslagmedia
Opslagcapaciteit 80 GB
Media station DVD-Dual, cardreader

Overige bijzonderheden
Aansluitingen Ethernet, gigabit Ethernet, Firewire, IR, modem, TV-out, USB 1.x, USB 2.0, Wireless LAN
PC card 1 x type II
Accu Li-ion
Besturingssysteem Windows XP
Afmetingen (L x D x H) 354 x 284 x 35.2 mm
Overige bijzonderheden Webcam
Gewicht 2850 gram

Introductie model 2005
Afmetingen (H x B x D) 35,2 x 35,4 x 28,4 cm

acer aspire 1692
quote:
Uitvoering 740
Kloksnelheid 1730 MHz
Intern geheugen 1024 MB
Intern geheugen (max.) 2048 MB

Beeld
Beeldscherm type TFT
Videogeheugen 128 MB
Geluid onboard
Luidsprekers intern

Opslagmedia
Opslagcapaciteit 100 GB
Snelheid 4200 rpm

Overige bijzonderheden
Aansluitingen Ethernet, gigabit Ethernet, Firewire, IR, modem, TV-out, USB 2.0, Wireless LAN
PC card 1 x type II
Accu 8 cell Li-Ion
Gewicht 2950 gram

Introductie model 2005
Afmetingen (H x B x D) 3,9 x 36,4 x 27,9 cm
fujitsu siemens Amilo M-1437g
quote:
Uitvoering Dothan 740
Kloksnelheid 1730 MHz
Intern geheugen 1024 MB
Intern geheugen (max.) 1024 MB

Beeld
Beeldscherm type TFT
Videogeheugen 128 MB
Geluid onboard
Luidsprekers intern

Opslagmedia
Opslagcapaciteit 80 GB
Snelheid 5400 rpm

Overige bijzonderheden
Aansluitingen Ethernet, gigabit Ethernet, Firewire, modem, TV-out, USB 1.x, USB 2.0, Wireless LAN
Accu 6 Cell Lithium-Ion
Afmetingen (L x D x H) 360 x 269 x 37 mm
Overige bijzonderheden 1x DVI-I
Gewicht 3100 gram

Introductie model 2005
Afmetingen (H x B x D) 3,7 x 36 x 26,9 cm
of iemand een beter idee van prijsklasse 1100-1300 euro??
ik heb express gekozen voor een pentium M processor, vanwege accuverbruik. Als iemand iets anders aanbeveelt vanwege snelheid of iets dergelijks, dan hoor ik het graag

[ Bericht 2% gewijzigd door Poogie op 15-12-2005 11:05:36 ]
pi_33096733
Zien er alle3 wel goed uit. Zo te zien heeft de Acer alleen een tragere harde schijf (4200 rpm), en ik weet dat de Asus laptops meestal een erg grote voeding hebben .Verder zijn ze allemaal behoorlijk gelijkwaardig.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_33096748
Oh.. kijk nu naar het geheugen, ik zou voor de Siemens gaan
pi_33096851
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:48 schreef nyny83 het volgende:
Zien er alle3 wel goed uit. Zo te zien heeft de Acer alleen een tragere harde schijf (4200 rpm), en ik weet dat de Asus laptops meestal een erg grote voeding hebben .Verder zijn ze allemaal behoorlijk gelijkwaardig.
en kwa prijs, garantie, toegevoegde software, kwaliteit enzo, wat is dan de beste?

de prijzen zijn trouwens:
Asus vanaf 1101 euro
fujitsu vanaf 1247 euro
acer vanaf 1101 euro

andere merken/types zijn zeker welkom, alleen wel prijsklasse 1100-1300.

[ Bericht 6% gewijzigd door Poogie op 15-12-2005 11:04:06 ]
pi_33097099
sjah.. de fujitsu is wel wat duurder, maar ook beter aangezien er meer geheugen in zit, en de harde schijf sneller is. Garanties staat niks over in je post, maar meestal is het 1 jaar garantie waarbij je je klaptop moet opsturen, zij hem fixen en dan terugsturen naar jou. Zal weinig verschil in zitten .Software zit er (behalve winXP) niet bij zo te zien, dus ook daar geen verschil.
  donderdag 15 december 2005 @ 11:25:28 #6
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_33097595
Waar ga je de laptop voor gebruiken?
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
  donderdag 15 december 2005 @ 11:27:13 #7
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_33097637
mjah... Acer vind ik niet echt robuust over het algemeen... Maar ga zelf toch echt voor Dell...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_33097674
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:49 schreef nyny83 het volgende:
Oh.. kijk nu naar het geheugen, ik zou voor de Siemens gaan
Waarom dan de Siemens? Die is niet verder uitbreidbaar, de Acer wel... dan is die toch interessanter?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_33097747
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:27 schreef MikeyMan het volgende:
mjah... Acer vind ik niet echt robuust over het algemeen... Maar ga zelf toch echt voor Dell...
Vroeger was ik ook een groot voorstander van Dell. We hebben die dingen van het werk hier. Vroeger allemaal Dell Latitude CP-series laptops. Perfecte apparaten. Nu hebben we allemaal Latitude D600's met Centrino proc's, maar die zijn kwalitatief niet geweldig. Veel crashende harde schijven, veel problemen met DVD/CD Branders... verder niet veel problemen trouwens, en misschien is dat ondertussen wel beter geworden. De laptops met de problemen zijn allemaal al weer meer dan anderhalf jaar oud.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_33097760
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:25 schreef roobje het volgende:
Waar ga je de laptop voor gebruiken?
multimedia, games (met redelijk hoge systeemeisen), wireless internet, beetje word enzo, autocad..
pi_33097890
Ik zou persoonlijk voor een Asus gaan.. de laptops zijn degelijk en de hardware is uitstekend opelkaar afgestemd. Ook de garantie is bij asus goed. Op de laptop zit standaard 2 jaar Pickup & Return en op de accu zit een jaar garantie. Ook zien de Laptops er gewoon goed uit, wat betekend dat Asus veel aandacht besteedt aan de laptops.

Bij Acer is de laptop opgebouwd uit bijelkaar geraapte onderdelen. Het komt dus sneller voor dat iets niet of niet lekker werkt. Op de laptop zelf zit maar 1 jaar bring-in garantieen op de accu zit maar 3 maanden garantie. De laptops hebben opzich wel een leuke look, maar je ziet snel dat alles maar vlug inelkaar gezet is. Dit is ook te merken aan het feit dat de schanieren van het scherm relatief snel kapto gaan.

Fujitsu Siemens zijn opzich wel degelijke laptops, maar voor de kwaliteit die ze leveren zijn ze eigenlijk iets te duur. Ook de garantie is hetzelfde als bij Acer. Ook deze laptops zien er wel goed uit. Maar ik vind F-S de in dezelfde markt liggen als laptops van HP, DELL en consorten. Daar ben ik zowiezo niet zo weg van omdat vaak de garantie een rommeltje is hoewel het met HP soms meevalt
pi_33097919
Asus pick up and return? Godver, mij lieten ze dat ding gewoon opsturen...
pi_33097986
Zeer zeker wel, toen ik me laptop moest opsturen omdat me dvdbrander het niet meer deed, heb ik me email en andere adresgegevens doorgegeven bij de Support van Asus. Kreeg toen een email met RMA gegevens en moest de laptop in een pak doen met die sticker erop. Heb contact op moeten nemen met UPS en die stonden met een halfuurtje bij me op de stoep. De laptop werd ook weer door UPS met 3dagen afgegeven. Kosteloos.
pi_33098013
mijn 2 huisgenoten hebben een acer, opzich leuke dingen voor de prijs.
Een goede vriend van me heeft dan weer een asus welke toch duidelijk wat degelijker aanvoelt.
pi_33098053
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:42 schreef Puttenoar het volgende:
Zeer zeker wel, toen ik me laptop moest opsturen omdat me dvdbrander het niet meer deed, heb ik me email en andere adresgegevens doorgegeven bij de Support van Asus. Kreeg toen een email met RMA gegevens en moest de laptop in een pak doen met die sticker erop. Heb contact op moeten nemen met UPS en die stonden met een halfuurtje bij me op de stoep. De laptop werd ook weer door UPS met 3dagen afgegeven. Kosteloos.
Ik vergis me, je heb gelijk. Die mogelijkheid boden ze inderdaad. MAar omdat UPS destijds liep te kloten en ik het snel opgelost wilde hebben, heb ik hem van ellende zelf maar opgestuurd. Kreeg hem wel weer gewoon netjes thuisbezorgd.
pi_33098136
mooi man.. daarom zou ik altijd voor een Asus gaan. Laptops degelijk/mooi, standaard langere garantie dan de meeste en goede support en service.
pi_33098263
Asus geeft 2 jaar garantie op hun laptops

En heb ze veel verkocht, maar zie ze bijna nooit terug. Dingen doen het goed
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 15 december 2005 @ 12:06:21 #18
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_33098561
ik type dit op mijn acer laptop en ben er zwaar tevreden over!
die anderen kan ik weinig over zeggen.

Oh ik zit wel een klasse hoger maar dat zal niet veel zeggen
acer
pi_33099015
Tuurlijk zal een Acer je prima bevallen, maar het is een feit dat mankementen bij Acer vaker voorkomen dan bij Asus. tuurlijk kan het bij een Asus ook wel voorkomen...
pi_33099095
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Asus geeft 2 jaar garantie op hun laptops

En heb ze veel verkocht, maar zie ze bijna nooit terug. Dingen doen het goed
Same here .. maargoed had ik hierboven ook al aangegeven
pi_33099243
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:32 schreef Poogie het volgende:

[..]

multimedia, games (met redelijk hoge systeemeisen), wireless internet, beetje word enzo, autocad..
Ik zou dus hele andere laptops gaan kijken als ik jou was
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_33099327
mja.. goed dat het er nog even bij gehaald word, maar met een X700;128MB videokaart valt toch wel redelijk goed te gamen op een laptop in deze prijsklassen. Anders word het erg duur, niet?
  Eindredactie Games donderdag 15 december 2005 @ 12:47:26 #23
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_33099400
Ik heb de 1692 ook, zit er nu achter. Dat over die games, tsja, wat is "redelijk hoog".. F.E.A.R. zal bijvoorbeeld niet lekker lopen, GTA: SA, Farcry,Half Life 2 en AoE 3 weer wel (ervaring ). Dat van die "trage" HD, dat was voor mij eerst wel een minpuntje vóór de aanschaf, maar kan niet zeggen dat ik er problemen van ondervind . Maar ben ook geen perfectionist Verder loopt ie heerlijk, supersnel & supermooi beeldscherm
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_33100548
Je hebt ook de asus 92k die heeft een 256 mb turbocache videokaart, loopt op een AMD Turion...met 512 mb geheugen voor ¤ 999,-

Mocht je goed willen gamen

Klik
Hij heeft een wel een zilver uiterlijk
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_33100668
turbocache zuigt alleen, de x700 is beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')