Nee hoezo?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:39 schreef kippenek het volgende:
Dus je bent gewoon een waardeloze gamer bedoel je?
ik heb em versie die makelijk te copyere is namelijk 1 diskette van 1,44mbquote:Op donderdag 15 december 2005 11:14 schreef Prowl het volgende:
Prince of Persia speelde ik 16 jaar geleden al![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:14 schreef Prowl het volgende:
Ook netjes de gekochte versie natuurlijk...quote:Op donderdag 15 december 2005 11:14 schreef Prowl het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:14 schreef Prowl het volgende:
Toen kon je spellen nog niet kopen, die kon je alleen van je oom oid krijgen!quote:Op donderdag 15 december 2005 11:40 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ook netjes de gekochte versie natuurlijk...
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:47 schreef obs het volgende:
[..]
Toen kon je spellen nog niet kopen, die kon je alleen van je oom oid krijgen!![]()
niet echt, want je kunt er zo omheen met starforce nightmare, en op sommige pcs doet het origineel het gewoon niet, waardoor je dus alsnog sfn moet gebruiken. ze zijn nu TE streng bezig, beveiliging is goed, maar zodra het origineel het niet meer doet op een pc doordat de beveiliging te streng is, ben je fout bezig.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:36 schreef clowncloon het volgende:
Ik vind het juist wel een goede ontwikkeling die starforce beveiliging...het kan niet veel langer doorgaan op deze manier...
nou ja later wel reeel zijn; de spellen doen het alleen niet als je alchohol120 en DT en dergelijke shit op je computer hebt staan die echt niet voor je reguliere backups gebruikt worden. Dus aan de ene kant vind ik het wel een goede ontwikkeling...de andere kant is natuurlijk ook dat ik iets langer moet wachten op een proper crack van deviance of ander nerdgroepje.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:12 schreef Silentuz het volgende:
[..]
niet echt, want je kunt er zo omheen met starforce nightmare, en op sommige pcs doet het origineel het gewoon niet, waardoor je dus alsnog sfn moet gebruiken. ze zijn nu TE streng bezig, beveiliging is goed, maar zodra het origineel het niet meer doet op een pc doordat de beveiliging te streng is, ben je fout bezig.
cracked in de zin van: copy patch en klaarquote:Op donderdag 15 december 2005 15:39 schreef B_BOY het volgende:
beter zoeken is allang gecracked.
Vroegâhquote:Op donderdag 15 december 2005 11:47 schreef obs het volgende:
[..]
Toen kon je spellen nog niet kopen, die kon je alleen van je oom oid krijgen!![]()
Hoezo? Als je zegt dat je te hard heb gereden mag dat ookquote:Op donderdag 15 december 2005 11:37 schreef AlphaOmega het volgende:
Is dit niet slotje-waardig?
of buurjongenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:47 schreef obs het volgende:
[..]
idd ik heb al mijn vette games (wolf 3d, doom 1&2, PoP) van mijn neef gekregenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:47 schreef obs het volgende:
[..]
hehehe heel herkenbaarquote:Op donderdag 15 december 2005 11:47 schreef obs het volgende:
[..]
Of via de radio opnemen op een cassetebandjequote:Op donderdag 15 december 2005 11:47 schreef obs het volgende:
[..]
Maar de TS is ook lui. Hij besteed alleen liever een helehoop tijd aan klagen over andere mensen dan dat ie zelf googled.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:14 schreef maartena het volgende:
Ga maar eens fijntjes spelen met Google!![]()
Le-zen simpele ziel, je kan de dvd al mountenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef kippiej het volgende:
Wat lul je nou![]()
teckna gaf een nfo die ik ook allang heb gelezen. maar daar moet je ook teveel shit voor doenIk wil gewoon weer old-school een simpele crack hebben op de cd zelf die je hoeft te kopieren en te plakken en verder geen geouwehoer.
waarom praat je als een game king?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Le-zen simpele ziel, je kan de dvd al mountenwaarom zou je dan uberhaupt nog cracks willen, aarspoepertje! gewoon mounten en spelen, en je hoeft niet eens te cracken, mongeaul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |