en ? geprobeerd ? werkt het ook ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:10 schreef Anahka2309 het volgende:
"Zeg hebben jullie nog wired Xbox 360 controllers"
"Nee"
"Ach jammer"
"Maar ik heb nog wel de pc-versie van die controller"
"Wat is het verschil dan?"
"De verpakking is rood ipv wit. Verder is het ding exact hetzelfde"
"O.....k..... doe die maar dan"
Westerse wereld is West- en Centraal-Europa en de landen bevolkt door de afstammelingen daarvan. Dus met EU, US, Canada en Oceanië heb je het wel zo ongeveer gehadquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens sommige definities is Japan ook een westers land.
Nee nog niet (zit op m'n werk), maar het staat op de verpakking dat ie geschikt is voor zowel 360 als pc. Dusch...quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en ? geprobeerd ? werkt het ook ?
Dat is 1 definitie. Maar dit heeft eigenlijk helemaal niks met het onderwerp te maken. Er is gewoon een duidelijk onderscheid tussen Japanse games en Amerikaanse of Europese games.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:14 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Westerse wereld is West- en Centraal-Europa en de landen bevolkt door de afstammelingen daarvan. Dus met EU, US, Canada en Oceanië heb je het wel zo ongeveer gehad.
MMOFPSquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:17 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Huxley
quote:
En het zijn allemaal Xbox screenshots.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef Bastard het volgende:
En Sam Fisher is kaal tegenwoordig :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dat was ook wel duidelijk, het ziet er soms wat korrelig uit wat je niet hebt op next-gen shotsquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En het zijn allemaal Xbox screenshots.
Volgens 1up.com zijn het zelfs PS2 screenshotsquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En het zijn allemaal Xbox screenshots.
Ieder geval [Current Gen]quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Volgens 1up.com zijn het zelfs PS2 screenshots
Respect als dat zo zou zijn. Maar ik gok Xbox gfx.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Volgens 1up.com zijn het zelfs PS2 screenshots
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:35 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Respect als dat zo zou zijn. Maar ik gok Xbox gfx.
quote:Graphically, however, we seem to already have our answer. When a handful of screenshots of the game were leaked online recently, players had trouble determining which version of the game they were from. Given the less-than-impressive standards that have been set for next-gen games by certain Xbox 360 titles, some fans believed the screens were from the Xbox 360 version of the game, despite looking extremely similar in quality to the Xbox version of Splinter Cell Chaos Theory. According to Roy, those screens are actually from the PlayStation 2 version of the game. "It's great to see our PS2 screenshots look as good as an X360 game, but when you see the SC4 X360 screenshots, you'll notice the difference, trust me... the Chaos Theory engine has indeed given us a great head start; on the X360 hardware, we've been having a great time finding new ways to make it sing," he says.
En de Xbox360 is natuurlijk al current-genquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:44 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij staat er ook rechts onderin op de plaatjes.. "current gen"
quote:Here are the Xbox 360 sales stats from a November report released by The NPD Group:
- 325,902 Xbox 360s were sold in the United States in November.
- 556,221 Xboxs were sold in the United States in the same number of days following launch.
- The best selling Xbox 360 title, Call of Duty 2, sold 250,730 copies; it was the 3rd best selling console title in November.
- The worst selling Xbox 360 title is Ridge Racer 6 with just 9,091 copies sold.
- Perfect Dark Zero was the best selling first-party title and number three on the Xbox 360 sales chart.
- The worst selling first party title was Kameo: Elements of Power, with 73,801 copies sold. However, Kameo was number 8 on the Xbox 360 sales chart.
- Total number of Xbox 360 game titles sold: 1,273,352.
- Total number of original Xbox game titles sold: 1,334,930.
- Total amount of money made by Xbox game titles: $72,072,729.
- Average number of games sold per Xbox 360 console: 3.9.
- Average number of accessories sold per Xbox 360 console: 3.
- Percentage of wireless controllers sold per Xbox 360 consoles sold: 98%
Also, the top 10 selling Xbox 360 titles are:
1. Call of Duty 2 (Activision)
2. Madden NFL 06 (Electronic Arts)
3. Need For Speed: Most Wanted (Electronic Arts)
4. Perfect Dark Zero: Limited Edition (Microsoft Games)
5. Condemned: Criminal Origins (SEGA)
6. Project Gotham Racing 3 (Microsoft Games)
7. Perfect Dark Zero (Microsoft Games)
8. Kameo: Elements of Power (Microsoft Games)
9. Quake 4 (Activision)
10. NBA Live 06 (Electronic Arts)
NFS is toegankelijker en bekenderquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:40 schreef gieling het volgende:
NFS die het gewoon beter doet dan PGR
ik zag er laatst erg veel liggen in de MM (Groningen), maar nog nergens andersquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:17 schreef H.Flick het volgende:
Heeft iemand ergens al zo'n VGA HD kabeltje gezien? Ik wil nou wel eens zien hoe het eruit ziet op mijn PC monitor.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:46 schreef H.Flick het volgende:
Toch niet dat zeikprogramma op ZDF? Daar kijkt mijn moeder geloof ik ook altijd naar.
Heb je het gekoppeld aan je passport?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:05 schreef Kremers het volgende:
Shit, ik kan mijn oude XBOX gamertag niet tevoorschijn halen.... Is daar een telefoon nummer voor? Abo loopt to maart 2006. Ik heb mijn XBOX echter al een tijd geleden verkocht.
Moet je ook niet spelen op veteranquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:07 schreef H.Flick het volgende:
Die tank missies bij CoD2 zijn echt suf. Veel te moeilijk en ook helemaal niet leuk.
Natuurlijk wel! Nu heb ik meteen een uitdaging en krijg ik nog achievements ook! Tot die tanks ging het allemaal goed. Ik vind het ook gewoon suf dat je opeens in een tank moet rijden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Moet je ook niet spelen op veteran
Nope, vage is dat hij vraagt om mijn gegevens, deze voer ik in maar dan krijg ik de melding dat de gegevens niet kloppenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Heb je het gekoppeld aan je passport?
Ik vond de tank missies best te doen, then again, toen speelde ik de game op easyquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:43 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Nu heb ik meteen een uitdaging en krijg ik nog achievements ook! Tot die tanks ging het allemaal goed. Ik vind het ook gewoon suf dat je opeens in een tank moet rijden.
afwisseling...beter voor de gamequote:Op vrijdag 16 december 2005 17:43 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Nu heb ik meteen een uitdaging en krijg ik nog achievements ook! Tot die tanks ging het allemaal goed. Ik vind het ook gewoon suf dat je opeens in een tank moet rijden.
Bij de eerste tankmissie in Libië kom ik niet meer verder. Die tankmissie is idd niet echt leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:07 schreef H.Flick het volgende:
Die tank missies bij CoD2 zijn echt suf. Veel te moeilijk en ook helemaal niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |