Gekut met dhcp-server, beter geef je elk apparaat in je netwerk een vast-ip. Is 10x makkelijker met port-forwarding. Vaste ip's roelenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:19 schreef masterdave het volgende:
Als je router dhcp uitdeelt zou het geen probleem moeten zijn, inprikken, ip nummertje ontvangen en draaien met die hap
400 euro maar?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]Zit op mijn werk en met netwerkkaarten in mijn hoofd... ik bedoel zo'n stink grafische kaart
Ik let bij Eurogamer eigenlijk nooit op de cijfers, maar veel meer op de tekst zelf.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sowieso snap ik Eurogamer niet wat betreft 360 reviews.....
Moet dat? Die van mij staat nog op Moderate en alles werkt gewoon goed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
hoe kan ik het bij NAT naar OPEN krijgen bij de settings?
Ik lees gewoon verschillende reviews en krijg dan pas een aardig beeld.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik let bij Eurogamer eigenlijk nooit op de cijfers, maar veel meer op de tekst zelf.
Ja, natuurlijk doe ik dat ook. Maar Eurogamer reviews lees ik ook vooral als ik het spel niet wil kopen, gewoon als vermaakquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik lees gewoon verschillende reviews en krijg dan pas een aardig beeld.
Ik vermaak me er wel mee op wat erger puntjes na, dus eerder een klein zesje ofzoietsquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:43 schreef =HellFire= het volgende:
2 is misschien te laag, een 3 komt meer in de richting..
Nee geen waterleiding in handbereik. Ik schrok gewoon wakker.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:33 schreef H.Flick het volgende:
En toen je wakker werd stond je met een waterleiding in je handen en stond de hele woning blank?.
ik heb outpost kaluki X gekocht..quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:54 schreef Fliepke het volgende:
Okay, ik heb bejeweled 2 gekocht![]()
![]()
![]()
Wat doe ik
Ga ik vanavond ook doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:54 schreef Fliepke het volgende:
Okay, ik heb bejeweled 2 gekocht![]()
![]()
![]()
Wat doe ik
koop geometry wars! das pas eenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga ik vanavond ook doen.![]()
![]()
Tis zo groot en verslavend gewoon
Hoe goed ben je in Hexic. Ik pwn mijn friendslist gewoon dik daarinquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
kutgame, slotjequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoe goed ben je in Hexic. Ik pwn mijn friendslist gewoon dik daarin
Ik snap geen kont van dat spelquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 3 acquirments gehaald.. verder laat ik m liggenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoe goed ben je in Hexic. Ik pwn mijn friendslist gewoon dik daarin
Word een leuke concurrent tegen EA zn battlefield, komen zon beetje dezelfde tijd uit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:11 schreef Chocobo het volgende:
The Outfit,... volgens IGN wordt dit cool !
http://xbox360.ign.com/articles/676/676085p1.html
Just add water and voila! Instant military combat.
[afbeelding]
Ik denk toch wel BF2, maar er werd gemeldt dat The Outfit wel leuke nieuwe dingen probeerd en wel eens een stille topper zou kunnen zijn...quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Word een leuke concurrent tegen EA zn battlefield, komen zon beetje dezelfde tijd uit.
Ik wil weten wat betere LIVE presentatie heeft, en die wil ik dan hebben..
Doe mij die maar
flamethrowerquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:11 schreef Chocobo het volgende:
The Outfit,... volgens IGN wordt dit cool !
http://xbox360.ign.com/articles/676/676085p1.html
Just add water and voila! Instant military combat.
[afbeelding]
Hoe is de Live ondersteuning van EA tegenwoordig?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk toch wel BF2, maar er werd gemeldt dat The Outfit wel leuke nieuwe dingen probeerd en wel eens een stille topper zou kunnen zijn...
Ik maart ga ik tevens zooooooooooooooooo voor Oblivion !
Wat ik ervan gezien heb is het een soort Mercenaries... helaas vond ik Mercenaries niet zo leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk toch wel BF2, maar er werd gemeldt dat The Outfit wel leuke nieuwe dingen probeerd en wel eens een stille topper zou kunnen zijn...
Ik maart ga ik tevens zooooooooooooooooo voor Oblivion !
http://www.tothegame.com/xbox360.asp?sort=title&filter=allquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:48 schreef Retuobak het volgende:
Wat komt er eigenlijk de komende maanden allemaal uit? Tot zeg maar april ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |