OPquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:25 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Psst Chocobo wat is trouwens je gamertag?
Check me sig,.... iiiit's... SJOTIME !quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:25 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Tsja, maar toch ga ik denk ik voor Perfect Dark. Eigenwijs hé. Persoonlijk hou ik toch meer van die iets vrolijkere games zeg maar (
). Heb het toch niet echt op grimmige games waarbij je gang voor gang zombies afslacht. Tevens is dat niet goed voor m'n hart.
Hou meer van de iets kleurrijkere levels en het echte schietgebeuren. Tevens vind ik de online multiplay een erg belangrijk aspect. Wat is er nu leuker om binnenkort Chocobo en andere fockers neer te schieten?
Ik koop dus eerst PD, mocht het me tegenvallen dan ruil ik hem alsnog voor Condemned of ik koop ze later beide
Psst Chocobo wat is trouwens je gamertag?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:19 schreef Bastard het volgende:
Inderdaad, ik heb wel een RGB kabel nodig nog
Ik nam je standpunt ook niet serieus toen.... je bent net zo veranderlijk soms als Strolquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat twijfelen van mij weerIk ga m misschien eind december halen... Er komen nu wekelijks exemplaren binnen bij de meeste winkels en na Kerst heb ik wel weer geld ervoor...
![]()
Kut Xbox 360
Geef er dan 1quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het vriend ! Dat probeer ik je duidelijk te maken !
Ik krijg net door dat je hem volgende week kan ophalenquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja dat heb je wel es he.
Hoop op volgende week.
Van wie dat dan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik krijg net door dat je hem volgende week kan ophalen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Van wie dat dan.
Van de man boven je.
Dit is dus 1 van de redenen dat ik een Premium wil.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:49 schreef gijsje79 het volgende:
Kan wel aan de core versie komen, maar een harde schijf is moeilijk te vinden.
Niet doen Gijs.. ik weet het, de force is strong.. maar.. je ... moet...moet... je .. verzetten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:49 schreef gijsje79 het volgende:
Kan wel aan de core versie komen, maar een harde schijf is moeilijk te vinden.
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet doen Gijs.. ik weet het, de force is strong.. maar.. je ... moet...moet... je .. verzetten.
Wacht op de premium.
Maart !quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik nam je standpunt ook niet serieus toen.... je bent net zo veranderlijk soms als Strol
Niet, zsm na Kerst... Ik kan het gewoon niet langer uitstellen. Ik wil met elfjes en trollen spelenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet, zsm na Kerst... Ik kan het gewoon niet langer uitstellen. Ik wil met elfjes en trollen spelen![]()
A-Rankings zijn voor freaks inderdaad, geen zin in ook. co-op wil ik wel nog doen als ik de game strax uit heb.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]en terecht....
Kameo is cool ! Ik wacht met smart op de coop live update ! Wil die achievements nog doen ! A rankings begin ik niet aan !!
Nee, tis een stinkspel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Het eerste level van PDZ (soort trainingslevel) is niet zo leuk..... ! Ik hoop dat het spannender of duidelijker wordt
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, tis een stinkspel.
PGR3 moet je hebben.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, tis een stinkspel.
PGR3 moet je hebben.
Hexicquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is trouwens het meest gespeelde spel op live? Naast PGR3 natuurlijk
CoD? PD0? Iets anders?
CoD2 is echt fantastisch maar zuigt Live !quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is trouwens het meest gespeelde spel op live? Naast PGR3 natuurlijk
CoD? PD0? Iets anders?
Ik koop m vanwege drie games: Kameo, Geometry Wars en Hexic.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:56 schreef r3dbaron.com het volgende:
Waarom kopen jullie allemaal een Xbox360? Heb er ook op gepeeld tijdens HCC en heb zelf de 'gewone' Xbox, maar het blijft allemaal hetzelfde alleen met mooiere graphics, maar eigenlijk draait het bij console JUIST om de gameplay. Die is vaak beter/makkelijker dan bij een pc.
Niet dat het geen leuk apparaatje is hoor![]()
Snap alleen de hype niet helemaal.
No flame intended.
Ben gewoon een consolegamer... haal elke console en poep op PC games... no flame intendedquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:56 schreef r3dbaron.com het volgende:
Waarom kopen jullie allemaal een Xbox360? Heb er ook op gepeeld tijdens HCC en heb zelf de 'gewone' Xbox, maar het blijft allemaal hetzelfde alleen met mooiere graphics, maar eigenlijk draait het bij console JUIST om de gameplay. Die is vaak beter/makkelijker dan bij een pc.
Niet dat het geen leuk apparaatje is hoor![]()
Snap alleen de hype niet helemaal.
No flame intended.
Gamen voor mij is alleen te doen op een console. Niet omdat ik gehandicapt ben, maar ik weiger te spelen op een machine waar ik meer bezig ben met drivers up to date houden dan gamen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:56 schreef r3dbaron.com het volgende:
Waarom kopen jullie allemaal een Xbox360?
Das kost duurquote:400 euro uitgeven voor een nieuwe netwerkkaart
quote:
Vind je het gek met een gemiddelde review score van 2quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:10 schreef Fliepke het volgende:
Ik wilde gisteren FIFA via Live doen en er was gewoon niemand
Ja eurogamerquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind je het gek met een gemiddelde review score van 2
Ah die heb ik ook, voeg me even toe kan je me binnenkort even ownen op Livequote:Op vrijdag 16 december 2005 10:10 schreef Fliepke het volgende:
Ik wilde gisteren FIFA via Live doen en er was gewoon niemand
Sowieso snap ik Eurogamer niet wat betreft 360 reviews.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja eurogamer
Zo slecht is het ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |