Okay, dan doen we dit soort dingen weer in de topicsquote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
excuse me?
afaik is de feedback niet bedoelt om persoonlijke vetes uit te vechten maar om reactie's over het modereerbeleid en over NWS in het algemeen enzo
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef N.icka het volgende:
@ Dagonet Goed zo , hou meki maar een hand boven het hoofd
Hoezo ik discussier gewoon met de informatie die ik heb . en als jij andere informatie hebt dan plaats je die toch en dan kunnen we discussieren. maar nee dat wil jij niet alleen klagen .quote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef N.icka het volgende:
@ Dagonet Goed zo , hou meki maar een hand boven het hoofd met dat achterlijke gezeik van hem , telkens maar weer![]()
Flikker een end op manquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo ik discussier gewoon met de informatie die ik heb . en als jij andere informatie hebt dan plaats je die toch en dan kunnen we discussieren. maar nee dat wil jij niet alleen klagen .
ik discussier alleen volgens de regels die hier gelden op fok als je het niet mee eens bent kom dan in discussie want dat is toegestaan
dat is nou geen discussie . jij bent het niet eens. dan kan je toch je redenen daarvoor geven . dan ga je toch niet gelijk scheldenquote:
die track ken ik niet, maar veel plezier met je vruchtensap. vanavond vroeg naar bed?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef sp3c het volgende:
hallo
ik luister de bl00sbrotharz 2000 soundtrack en ik drink een glaasje vruchtensap (nu ja ok ik zit gewoon uit de fles te lurken maar die is toch leeg als ik er klaar mee ben)
welke?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Dagonet het volgende:
een bodempje whiskey.
Glen Talloch. Geen ijs natuurlijk.quote:
toen ik er nog woonde nam ik een dunkin.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef sp3c het volgende:
oe!
donut!!!
die van de Albert Heijn in zo'n plastic bakje zijn echt super, 100x beter als die meuk die je normaal gesproken in Nederland kan kopen ... bijna Amerikaans!
ik neem er ook 3
Die ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef sp3c het volgende:
oe!
donut!!!
die van de Albert Heijn in zo'n plastic bakje zijn echt super
ik kom er net uit!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die track ken ik niet, maar veel plezier met je vruchtensap. vanavond vroeg naar bed?
dat is het eerste wat ik koop als ik er benquote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toen ik er nog woonde nam ik een dunkin.
klinkt mooi. ik heb ooit een keer een trail gedaan langs allerhande destilleerderijen. de lekkerste vond ik bij de ilse of sky(?), lekker ziltig.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Glen Talloch. Geen ijs natuurlijk..
wanneer ben je er weer? kunnen we wat afspreken...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is het eerste wat ik koop als ik er ben
daarna een biertje en een ticket voor de eerstvolgende ijshockey westrijd
edit: althans dat ligt aan de tijd natuurlijk kan ook koffie zijn
eind van volgend jaar pas hoor en Amerika is nogal groot maar als we in de buurt zitten kunnen we best afsprekenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wanneer ben je er weer? kunnen we wat afspreken...
Ik maak af en toe een trial langs verschillende flessen bij de slijterij, telt dat ook?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klinkt mooi. ik heb ooit een keer een trail gedaan langs allerhande destilleerderijen. de lekkerste vond ik bij de ilse of sky(?), lekker ziltig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |