Dat zijn geen echte studenten meer op die 19 jarige van de Vindicat club naquote:Op donderdag 15 december 2005 02:12 schreef I_doubt het volgende:
2:10 iemand staat de afwas te doen: dat deed ik niet tijdens mijn studententijd
dus: studenten zijn niet meer wat het geweest zijn.
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 15 december 2005 02:14 schreef BONG4002 het volgende:
En als het rustig is dan komt Bongie meestal weer langs
Dus 'mooi was die tijd' staat ook in de pedo top 100quote:Op donderdag 15 december 2005 02:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Rob.![]()
Toen was er nog echt wat te beleven zo nu en dan.
Zijn Ingrid-obsessie had zoveel potentie.
Hij is er echt voor zijn hoogtepunt uitgegaan.
Kort maar krachtig zullen we maar zeggenquote:
des te sneller we aan de 1000 topics komenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd![]()
Spannend toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef I_doubt het volgende:
Gaat het hier weer verder met iemand die zo nodig de behoefte voelt om af te wassen, midden in de nacht????
Precies.. jij snapt hemquote:Op donderdag 15 december 2005 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kort maar krachtig zullen we maar zeggen![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik loop er verder niet mee te koop hoor, dat dit toevallig post 5000 is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg opeens aandrang om jou helemaal bij te pratenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef I_doubt het volgende:
Gaat het hier weer verder met iemand die zo nodig de behoefte voelt om af te wassen, midden in de nacht????
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het woord pedo wordt hier ter plekke geherdefinieerd, heb ik al verscheidene malen gemerkt.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus 'mooi was die tijd' staat ook in de pedo top 100![]()
![]()
Zolang het nog gezellig is hier en jij er bent... zie ik geen reden te gaan slapenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
gaat goed met je FB,
wat ben je laat nog hier vannacht
Denk het wel, APK is weg we nemen het er van, zwaai je rotquote:Op donderdag 15 december 2005 02:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Precies.. jij snapt hem![]()
Moet kunnen toch![]()
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spannendquote:Op donderdag 15 december 2005 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Spannend toch?
[afbeelding]
Ik denk dat je niet helemaal hebt meegekregen dat Naat een geheime opdracht heeft gekregen om roddels te verspreiden etcquote:Op donderdag 15 december 2005 02:16 schreef Manu82 het volgende:
Zit nu de uitzending te kijken, vind die NatteLie wel een achterlijk gemeen kalf, hoe ze Joost bespeeld
Nummer 5001 draag ik aan jou opquote:Op donderdag 15 december 2005 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[afbeelding]VAN HARTE GEFELICITEERD [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op donderdag 15 december 2005 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, @MissHobje:![]()
voor het slapen gaan!
Nee, onbekend.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:20 schreef svann het volgende:
Heeft iemand nog opgevangen wat Naat voor die sneaky roddelopdracht krijgt?
Eeh jawel, maar als je zo geloofwaardig dat tegen Joostje kunt zeggen.....quote:Op donderdag 15 december 2005 02:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet helemaal hebt meegekregen dat Naat een geheime opdracht heeft gekregen om roddels te verspreiden etc![]()
Dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
( blijf bezigmaar steeds lees ik dan weer wat.. zucht.. ga nu echt
)
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor haar zou een vrijstelling bij de volgende exit de meest nuttige beloning zijn, denk ik.quote:
Dat is echtquote:Op donderdag 15 december 2005 02:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nummer 5001 draag ik aan jou op![]()
Dankjequote:Op donderdag 15 december 2005 02:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thanks![]()
Joe ook![]()
enne iedereen![]()
![]()
( blijf bezigmaar steeds lees ik dan weer wat.. zucht.. ga nu echt
)
de tel kwijt. Zou het in de buurt van de 15 ofzo komen of nog meerquote:Op donderdag 15 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Iemand bijgehouden hoeveelste glas dit al is van hem?
[afbeelding]
Dan weet je meer dan ik... in de uitzending zeiden ze het niet volgens mij.quote:
Niets van gehoord hoor.quote:
Toppiequote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je Rob gemist... die was nog 10x beter daarinquote:Op donderdag 15 december 2005 02:23 schreef I_doubt het volgende:
De jongen die nu afwast is iemand die je altijd te vriend moet houden.
Hij is iemand die de boel schoon houdt.
ow wat een lege BB beleving heb jij, je hebt Rob gemist:(quote:Op donderdag 15 december 2005 02:23 schreef I_doubt het volgende:
Emiel Ratelband wast inderdaad goed af vandaagquote:Op donderdag 15 december 2005 02:23 schreef I_doubt het volgende:
hihiquote:Op donderdag 15 december 2005 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Je kan beter Roel te vriend houden want die heeft broers
jup is bekend. Het worden er 4quote:Op donderdag 15 december 2005 02:27 schreef Lamon het volgende:
Is het nu eigenlijk al bekend of er 4 finalisten komen of niet?
Een finale garantie? Donderdag er op zeker niet uit?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:22 schreef Lamon het volgende:
Voor haar zou een vrijstelling bij de volgende exit de meest nuttige beloning zijn, denk ik.
Maar dat zal het wel niet zijn.
Ja!!quote:Op donderdag 15 december 2005 02:24 schreef Wup het volgende:
[..]
ow wat een lege BB beleving heb jij, je hebt Rob gemist:(
Ik banjer nog liever door de strontquote:Op donderdag 15 december 2005 02:23 schreef I_doubt het volgende:
jawel is net gezegd door Roel net. zie post van FBquote:Op donderdag 15 december 2005 02:28 schreef melke het volgende:
Gezellig sfeertje tussen Roel en Joost. Hij zegt niet eens welterusten
Verwacht jij meer dan één exit donderdag?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:27 schreef Lamon het volgende:
Is het nu eigenlijk al bekend of er 4 finalisten komen of niet?
Nee dat kan niet, want dan kloot je wel erg met de bellers en smsers he.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:27 schreef svann het volgende:
[..]
Een finale garantie? Donderdag er op zeker niet uit?
Ik kan me niet voorstellen dat Hummie haar dat gunt.
Ik ga ook knockoutquote:Op donderdag 15 december 2005 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: Slaap lekker zo... ik ga knockout
Is bekend dat eenden rare dingen doen ook PC eendenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik banjer nog liever door de stront
sinds zijn vriendinnetje het BB-huis heeft verlaten is die ook meer dood dan levend. Logisch tochquote:Op donderdag 15 december 2005 02:30 schreef I_doubt het volgende:
Roel (de jongen die is gaan slapen) is dood, voor alle vrouwen.
Jammer voor hem![]()
Knockout after 15 roundsquote:Op donderdag 15 december 2005 02:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ga ook knockouten wens jullie voor nu of later sweet dreams
![]()
![]()
Het is een schandequote:Op donderdag 15 december 2005 02:28 schreef Peter6000 het volgende:
Joost houdt het af te wassen item tijdens het schrobben met de afwasborstel af en toe boven het afwaswater
Het ergveelste.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Iemand bijgehouden hoeveelste glas dit al is van hem?
[afbeelding]
Bij het bed van Nathalie gok ikquote:Op donderdag 15 december 2005 02:31 schreef svann het volgende:
[..]
Het ergveelste.
Waar zou hij het toilet vannacht denken te vinden?
De zonnebank als ie dr nog staatquote:Op donderdag 15 december 2005 02:31 schreef svann het volgende:
[..]
Het ergveelste.
Hoekje van de zonnebankquote:Op donderdag 15 december 2005 02:31 schreef svann het volgende:
[..]
Het ergveelste.
Zit ik hier weer opgesloten tussen de josti fansquote:Op donderdag 15 december 2005 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is bekend dat eenden rare dingen doen ook PC eenden![]()
You2quote:Op donderdag 15 december 2005 02:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ga ook knockouten wens jullie voor nu of later sweet dreams
![]()
![]()
wat is daar nu schandalig aan? ze hebben geen betsy die dat voor hen kan doen op de auto-pilotequote:Op donderdag 15 december 2005 02:34 schreef I_doubt het volgende:
Waarom staat er iemand in zijn eentje af te wassen?
Schandalig!
Echt........
Schandalig!
Alsjeblieft, jongen, in je roze T-shirt.
Ga slapen!
jongen in roze T-shirt is dol op dit soort camera-momentjesquote:Op donderdag 15 december 2005 02:34 schreef I_doubt het volgende:
Waarom staat er iemand in zijn eentje af te wassen?
Schandalig!
Echt........
Schandalig!
Alsjeblieft, jongen, in je roze T-shirt.
Ga slapen!
Gek eigenlijk als je nu kijkt naar wat overgebleven is.quote:
Snelbruiningquote:Op donderdag 15 december 2005 02:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De zonnebank als ie dr nog staat![]()
nee, nee, neequote:Op donderdag 15 december 2005 02:34 schreef PC eend het volgende:
Zit ik hier weer opgesloten tussen de josti fans![]()
Wat mij betreft wel maar niet in extreme matequote:Op donderdag 15 december 2005 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nope, ik ben er ook nog, maar even Zembla aan het kijken ondertussenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net als Rob toen... maar je zag er haast nooit wat van terug in de uitzendingen.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:35 schreef Wup het volgende:
[..]
jongen in roze T-shirt is dol op dit soort camera-momentjes
Heeej Wup.... je bent er nogquote:
gelukkig werkte huilen beter;)quote:Op donderdag 15 december 2005 02:37 schreef Foreverblue het volgende:
Net als Rob toen... maar je zag er haast nooit wat van terug in de uitzendingen.
Het gebeurd juist vaak dat in dit soort programma's de meest levendige personen weggestemd worden.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gek eigenlijk als je nu kijkt naar wat overgebleven is.
Op Roel (waar ik niet echt fan van ben) en Joost (die ik wel tof vind) zijn het niet echt bewoners die ik onderscheidend genoeg vind voor een finale.
Roel, Rob, Dido, Chantal en Joost (en Tanja, maar die ging vrijwillig, dus dat telt niet echt mee qua stemmen) waren de meest levendige bewoners.
Die hadden er nu eigenlijk moeten zitten, al kon ik er een paar ervan wel schieten.
Wie doen?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
Die hadden er nu eigenlijk moeten zitten, al kon ik er een paar ervan wel schieten.
Het is nu de saaiste troefquote:Op donderdag 15 december 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gebeurd juist vaak dat in dit soort programma's de meest levendige personen weggestemd worden.
Het probleem is volgens mij dat je iemand niet kunt wegstemmen. Het zou handiger zijn als je ook een tegen sms zou kunnen sturen....quote:Op donderdag 15 december 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gebeurd juist vaak dat in dit soort programma's de meest levendige personen weggestemd worden.
Dus er is hoop?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel maar niet in extreme mate![]()
nederlands rechtssysteem is niet zo fijn in dat gevalquote:Op donderdag 15 december 2005 02:39 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wie doen?
En waarom heb je het niet gedaan?
Ik zit me wel eens te bedenken hoe BB eruit zou zien nu... als Linda er nog in had gezeten... Zou het dan ook zo saai zijn?quote:
ja, tenzij ze beter tot haar recht zou komen in een kleinere groepquote:Op donderdag 15 december 2005 02:40 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zit me wel eens te bedenken hoe BB eruit zou zien nu... als Linda er nog in had gezeten... Zou het dan ook zo saai zijn?
Ik verlang nog elke dag terug naar Lindaquote:Op donderdag 15 december 2005 02:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zit me wel eens te bedenken hoe BB eruit zou zien nu... als Linda er nog in had gezeten... Zou het dan ook zo saai zijn?
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:37 schreef Bartoli het volgende:
ff offtopic een feestje bouwen![]()
![]()
![]()
POST 14.000
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook... ik kijk speciaal de live uitzendingen voor Lindaquote:Op donderdag 15 december 2005 02:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik verlang nog elke dag terug naar Linda![]()
Freud heeft hier een interessante studie over gemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:41 schreef svann het volgende:
Raar.... een paar weken geleden vond ik Ingrid echt helemaal niets.
Nu begin ik haar zowaar leuk te vinden.
quote:
ik vind het wel dapper dat ze steeds weer op komt draven, elke week weer van diezelfde afgezaagde opmerkingen.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:42 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ook... ik kijk speciaal de live uitzendingen voor Linda![]()
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Muerte, ik krijg nachtmerries van je, ik doe zo me best op de Naat smoelen en altijd ben JIJ er weer grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Dat is nu ineens wel een beetje de tendens.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:41 schreef svann het volgende:
En velen met jouquote:Op donderdag 15 december 2005 02:41 schreef svann het volgende:
en over het geheel genomen sliep ze deze BB volgens mij meer dan Roelquote:Op donderdag 15 december 2005 02:45 schreef Lamon het volgende:
Dat is nu ineens wel een beetje de tendens.
Maar ik heb zelf nog niet zo door waarom.
Zielig, moeilijke jeugd, relatieproblemen, blabla..
Been there, done that.
Let's face it... Muerte is gewoon de king van de bek-trek caps... zijn vinger capt sneller dan zijn schaduwquote:Op donderdag 15 december 2005 02:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Muerte, ik krijg nachtmerries van je, ik doe zo me best op de Naat smoelen en altijd ben JIJ er weer grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hulde![]()
Moet ik ook maar een pc kopen met een pentium en niet alleen dos
Ze laten haar echt zien nu en ze komt nu goed uit in een kleinere club en ik vind haar dolletjesquote:Op donderdag 15 december 2005 02:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Been there, done that.
Je kunt haar natuurlijk altijd uitnodigen om eens een keer bij je thuis op bezoek te komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ook... ik kijk speciaal de live uitzendingen voor Linda![]()
Heeft niets te maken met je computer, ik moet net als jij op het goede moment op een knopje duwen, niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Muerte, ik krijg nachtmerries van je, ik doe zo me best op de Naat smoelen en altijd ben JIJ er weer grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hulde![]()
Jij hebt er verstand van lees ikquote:Op donderdag 15 december 2005 02:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
voor deze keer dan vergeef ik je. Maar wil je die smoel nooit meer plaatsen![]()
Ben ik helemaal met je eens maar soms he, heel soms cap ik er dan weer een en dan reageert niemand er op of hij staat weer op de laatste plek van de sc. en die ene die ik dan wel heb van Naat en Muerte niet, daar ben ik best wel trots op *sip kijk*quote:Op donderdag 15 december 2005 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Let's face it... Muerte is gewoon de king van de bek-trek caps... zijn vinger capt sneller dan zijn schaduw![]()
Perfect, ging helemaal goed, volgende week nog een gesprek, daarna antecedenten onderzoek en nog wat van die dingen en daarna het afrondend gesprek.quote:
Ik ken het gevoel... soms lijkt het ook of niemand mijn caps opvallen. Maar daar moet je je overheen zetten. Gewoon lekker doorcappen en proberen die ene geweldige unieke cap te maken.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens maar soms he, heel soms cap ik er dan weer een en dan reageert niemand er op of hij staat weer op de laatste plek van de sc. en die ene die ik dan wel heb van Naat en Muerte niet, daar ben ik best wel trots op *sip kijk*![]()
me dosje is echt oud en ik ben zo blij als ik wat kan cappen wat er op lijkt maar JIJ bent me altijd te slim af. Nogmaals Huldequote:Op donderdag 15 december 2005 02:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met je computer, ik moet net als jij op het goede moment op een knopje duwen, niets meer en niets minder.![]()
Er komt opeens meer uit haar, ze durft aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:45 schreef Lamon het volgende:
Been there, done that.
aka The Pink Pantherquote:Op donderdag 15 december 2005 02:51 schreef I_doubt het volgende:
Het zijn toch uiteindelijk de mannen die er voor zorgen dat het een en ander toch goed blijft lopen!
bv morgenochtend (of: strakjes).
The man in the pink shirt!
En als er niets geks gebeurt, nog steeds de winnaar van deze hele ongein.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:50 schreef melke het volgende:
Joost is echt de moeder van de groep he!
Moet je het eerst met zijn Brenda zien uit te vechten. Brenda is zo vaak genoemd door hem... dat het onderhand de 14e bb bewoner is gewordenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:53 schreef I_doubt het volgende:
Hij (the Joost-person) is geweldig!
Ik wil een kind van hem!
Zo is dat, gewoon doorgaan!quote:Op donderdag 15 december 2005 02:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel... soms lijkt het ook of niemand mijn caps opvallen. Maar daar moet je je overheen zetten. Gewoon lekker doorcappen en proberen die ene geweldige unieke cap te maken.
Toch twijfel ik wel eens aan zijn goede bedoelingen. Hebben jullie dat niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
En als er niets geks gebeurt, nog steeds de winnaar van deze hele ongein.
Dat is simpel :quote:Op donderdag 15 december 2005 02:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
En als er niets geks gebeurt, nog steeds de winnaar van deze hele ongein.
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:50 schreef melke het volgende:
Joost is echt de moeder homo van de groep he!
Jawel ik denk dat hij de grootste toneelspeler van het stel isquote:Op donderdag 15 december 2005 02:55 schreef melke het volgende:
[..]
Toch twijfel ik wel eens aan zijn goede bedoelingen. Hebben jullie dat niet?
nee de rest is slim, hij heeft ram een vorm van hyperactiviteitquote:Op donderdag 15 december 2005 02:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat is simpel :
een levende: de rest is dood!
Dat komt denk ik omdat hij nogal een theatrale manier van goede bedoelingen overbrengen heeft.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:55 schreef melke het volgende:
No problem:quote:Op donderdag 15 december 2005 02:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet je het eerst met zijn Brenda zien uit te vechten. Brenda is zo vaak genoemd door hem... dat het onderhand de 14e bb bewoner is geworden
Absoluut, volgens mij is hij nog niet 1 keer zich zelf geweest.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:55 schreef melke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens, maar weet het niet zeker. Hij kan in het echt namelijk ook zo zijn en de hele BB periode is hij al zo. Maar nu, die ontbijttafel, beetje overdreven. De appel moet goed tov het bord liggen, de banaan moet netjes tov de hagelslag liggen etcquote:Op donderdag 15 december 2005 02:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Jawel ik denk dat hij de grootste toneelspeler van het stel is
Misschien een tip....quote:Op donderdag 15 december 2005 02:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
me dosje is echt oud en ik ben zo blij als ik wat kan cappen wat er op lijkt maar JIJ bent me altijd te slim af. Nogmaals Hulde![]()
Ben jij nu student?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:58 schreef I_doubt het volgende:
[..]
No problem:
Watch my legs!!
(To see my legs you heave have to become member of the heaven society: the ultimate experience!)
De hele tijdquote:Op donderdag 15 december 2005 02:55 schreef melke het volgende:
[..]
is dat zo'n freud uitspraak? omdat je het daar paar minuten terug over hadquote:Op donderdag 15 december 2005 02:58 schreef I_doubt het volgende:
[..]
No problem:
Watch my legs!!
(To see my legs you heave to become member of the heaven society: the ultimate experience!)
Hartstikke goed!quote:Op donderdag 15 december 2005 02:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Perfect, ging helemaal goed, volgende week nog een gesprek, daarna antecedenten onderzoek en nog wat van die dingen en daarna het afrondend gesprek.
Ik krijg er steeds meer zin in om amtenaar te worden!![]()
![]()
![]()
Hij is gewoon nep. KLAAAAAR!quote:Op donderdag 15 december 2005 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat hij nogal een theatrale manier van goede bedoelingen overbrengen heeft.
Het lijkt soms bijna toneel. Maar ik denk dat hij het toch echt meent allemaal, en dat hij die toneelstem gewoon van nature meegekregen heeft.
Maar het vraagt soms wel om enig sceptisme, dat kan ik me wel voorstellen.
Je vergeet 1 ding mijn vriend... dat ik of my fallow cappers dan al wel die cap geplaatst hebbenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien een tip....
Zet meerdere streams open, bv als je stream 1 kijkt, die 2x openen en dan de 2e een hogere buffer geven (30 sec bv).
Als je dan net te laat was om een leuke cap te maken, dan heb je na 30 sec een herkansing
Ik soms ook wel een klein beetje, maar toch staat hij wel in mijn lijstje als mogelijke winnaarquote:Op donderdag 15 december 2005 03:01 schreef melke het volgende:
Toch wel veel mensen die twijfelen aan Joost z'n goede bedoelingen he
Jee dat gaat toch heel niet met mijn ouwe pc grrrrrrr ging het maar dan zou iemand nog raar staan te kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien een tip....
Zet meerdere streams open, bv als je stream 1 kijkt, die 2x openen en dan de 2e een hogere buffer geven (30 sec bv).
Als je dan net te laat was om een leuke cap te maken, dan heb je na 30 sec een herkansing
quote:Op donderdag 15 december 2005 03:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
If you can't shoot them join them....![]()
![]()
Muerte kunnen we niet trouwen of zo??![]()
Lieske is ook een student. Zegt niks. Dus ja god ja weet je....TOCH?quote:
wapper wapper wapperquote:Op donderdag 15 december 2005 03:02 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Lieske is ook een student. Zegt niks. Dus ja god ja weet je....TOCH?
Ik denk dat het tijd wordt om die door Wicked bedachte siamese vergroeing nu snel te laten doorsnijden met een goed hakmes.quote:
miepmiepquote:
Slaap lekker wup... droom fijnquote:
Tssk...Moet ik maar een andere mede-siamees zoeken.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt om die door Wicked bedachte siamese vergroeing nu snel te laten doorsnijden met een goed hakmes.
Ja zeker weten en als het iets bijzonders is dan niet 1 keer maar minstens een keer of 3.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding mijn vriend... dat ik of my fallow cappers dan al wel die cap geplaatst hebben
Trusten.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:03 schreef Wup het volgende:
veel plezier nog
topavond weer eens hier
Met alles?quote:Op donderdag 15 december 2005 03:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
mag jij de caps maken van de bruiloft okee?? ik ben toch bijna altijd te laat of te vroeg
Zo is hetquote:Op donderdag 15 december 2005 03:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja zeker weten en als het iets bijzonders is dan niet 1 keer maar minstens een keer of 3.![]()
Daarom is die Brenda ook zo'n deepfreezer.... anders kan het nooitquote:Op donderdag 15 december 2005 03:03 schreef melke het volgende:
Ik kan me helemaal niet voorstellen dat een meisje Joost aantrekkelijk kan vinden. Ik zou knetter gek worden van zo'n emotionele en aanhankelijk iemand.
Ja dan doe ik ook meequote:Op donderdag 15 december 2005 03:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja zeker weten en als het iets bijzonders is dan niet 1 keer maar minstens een keer of 3.![]()
Volgens mij is hij erg zichzelf.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:58 schreef Muerte het volgende:
Absoluut, volgens mij is hij nog niet 1 keer zich zelf geweest.
Daar ben ik ook goed in. Te laat op dat rotknopje rammen en de mooiste smoel van Nathalie net missen.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
mag jij de caps maken van de bruiloft okee?? ik ben toch bijna altijd te laat of te vroeg
Ben blij dat je niet de topper bent dan moet ik ook met jou gaan trouwenquote:Op donderdag 15 december 2005 03:08 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Daar ben ik ook goed in. Te laat op dat rotknopje rammen en de mooiste smoel van Nathalie net missen.
Als het dan een keer goed gaat en ik heel vrolijk de shot hier post, zie ik dat ik MAAR de vijfde en tevens de laatste ben met dezelfde cap.![]()
Dat is hier verboden hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 03:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben blij dat je niet de topper bent dan moet ik ook met jou gaan trouwen![]()
Misschien zie ik ook eigenlijk maar liever niksquote:
Ok ik neem dus bij deze alles terug wat ik zei...quote:Op donderdag 15 december 2005 03:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben blij dat je niet de topper bent dan moet ik ook met jou gaan trouwen![]()
Een eigen hoerenfeest organiseren. Ik verzorg de caps wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:13 schreef melke het volgende:
Mensen, nog maar 'n weekje... Wat moeten we in godsnaam daarna?!
Ehhhh... met zijn allen het Idols subforum maar gaan verzieken?quote:Op donderdag 15 december 2005 03:13 schreef melke het volgende:
Je kan van dat geld ook uren pret hebben met Kellyquote:Op donderdag 15 december 2005 03:12 schreef Lamon het volgende:
Ik ben stiekem aan het denken om mijn nooit te gaan gebruiken 140 euro aan beltegoed morgen aan Nathalie op te gaan maken.
Ik had het oorspronkelijk voor Rob bedoeld, als hij de finale zou halen, maar helaas.
Toch aangezien ik dat geld vroeg of laat toch moet gaan weggooien, is dit ook wel een beetje verleidelijk.
Dan moet het natuurlijk eerlijk gaan met die hele stemmerij, maar daar twijfel ik nog een beetje over.
ik zit eraan te denken om dan eerst X-mas te vieren en dan maar eens te gaan studerenquote:Op donderdag 15 december 2005 03:13 schreef melke het volgende:
Als je het maar niet aan Lieske uitgeeft vind ik het allemaal best.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:12 schreef Lamon het volgende:
Ik ben stiekem aan het denken om mijn nooit te gaan gebruiken 140 euro aan beltegoed morgen aan Nathalie op te gaan maken.
Ik had het oorspronkelijk voor Rob bedoeld, als hij de finale zou halen, maar helaas.
Toch, aangezien ik dat geld vroeg of laat toch moet gaan weggooien, is dit ook wel een beetje verleidelijk.
Dan moet het natuurlijk eerlijk gaan met die hele stemmerij, maar daar twijfel ik nog een beetje over.
Ik ook nog 1quote:Op donderdag 15 december 2005 03:13 schreef Foreverblue het volgende:
Ik doe nog 1en dan ga ik ook maar bedje zoeken...
Deze baan afronden, 2weken vrij en dan aan mijn nieuwe baan beginnen.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:13 schreef melke het volgende:
Ja, dag! Ik ben geen homo ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Je kan van dat geld ook uren pret hebben met Kelly![]()
Is alles verder goed met je? Ben je zat? Hou je van de caps, of denk je dat je haar zo weg kan stemmen??quote:Op donderdag 15 december 2005 03:12 schreef Lamon het volgende:
Toch, aangezien ik dat geld vroeg of laat toch moet gaan weggooien, is dit ook wel een beetje verleidelijk.
zullen we samen nog een roken dan * lief kijk*quote:
Van die kant ben ik het er volledig mee eens, NatteLie zal natuurlijk wel een grote concurrent worden van Mini-Mequote:Op donderdag 15 december 2005 03:15 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Als je het maar niet aan Lieske uitgeeft vind ik het allemaal best.![]()
Zeg, heb jij een schroef los ofzo! Sms dan het laagste bod voor de keuken of auto. Daar heb je dan tenminste nog wat aan!quote:Op donderdag 15 december 2005 03:12 schreef Lamon het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 03:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, dag! Ik ben geen homo ofzo.
Ombouwen my ass, vent is vent.
(lekker ongenuanceerd, maar wel waar)
Denk wat stiekemer!quote:Op donderdag 15 december 2005 03:12 schreef Lamon het volgende:
Ik ben stiekem aan het denken om mijn nooit te gaan gebruiken 140 euro aan beltegoed
Let op. NaNa wordt tweede in de eindpoll morgen. Het was haar promo week. Gaat morgen tussen Mini-me en ons Roeltje.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Van die kant ben ik het er volledig mee eens, NatteLie zal natuurlijk wel een grote concurrent worden van Mini-Me
quote:Op donderdag 15 december 2005 03:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
zullen we samen nog een roken dan * lief kijk*
dan mag je zo slapen tot volgende week![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 03:21 schreef Foreverblue het volgende:
Zo... nu heb ik er echt genoeg van. Het was een gezellige avond mensen... slaap lekker voor een ieder die gaat
Ik heb nog liever dat Nathalie BB wint dan een keuken of auto, hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:19 schreef melke het volgende:
Zeg, heb jij een schroef los ofzo! Sms dan het laagste bod voor de keuken of auto. Daar heb je dan tenminste nog wat aan!
JIJ ......JIJ:::::: was je maar een Roelquote:Op donderdag 15 december 2005 03:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Slapen tot volgende week!
![]()
Vergeet het maar ik blijf cappen tot de laatste stream op zwart gaat!
![]()
![]()
Verander gewoon van baan, heb al eerder in opdracht van een gemeente gewerktquote:Op donderdag 15 december 2005 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ahm Muerte gaat toch niet voor het Donner systeem, en al wat de Donner met zich meebrengt?
Je mag de prijs dan aan mij geven! Dealquote:Op donderdag 15 december 2005 03:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb nog liever dat Nathalie BB wint dan een keuken of auto, hoor.
Ik haat koken, en auto's zijn maar nare luchtvervuilers.
Heb ook geen idee, kon het net niet lezen.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:23 schreef melke het volgende:
Wat was Joost nou aan het knippen en wat heeft hij nou onder de bordjes gelegd?
Hoe ben jij in godsnaam fan geworden van NatteLie?quote:Op donderdag 15 december 2005 03:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb nog liever dat Nathalie BB wint dan een keuken of auto, hoor.
Ik haat koken, en auto's zijn maar nare luchtvervuilers.
slaap lekker denk ik dan en ik hoop maar dat je geen nachtmerrie met Lieske krijgtquote:Op donderdag 15 december 2005 03:22 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik ga ook maar slapen dan. Morgen hopelijk een mooie dag met een mooie exit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wil je nog steeds trouwen stond erquote:Op donderdag 15 december 2005 03:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heb ook geen idee, kon het net niet lezen.
Ze is Dido versie 0.57 of zoiets was toch al eerder geconcludeerd?quote:Op donderdag 15 december 2005 03:26 schreef Manu82 het volgende:
Hoe ben jij in godsnaam fan geworden van NatteLie?
Voor wie heb je gestemd in BB1 dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 03:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze is Dido versie 0.57 of zoiets was toch al eerder geconcludeerd?
Maar fan is wel een heel groot woord. Voordat ik echt fan wordt, zullen ze toch eerst wat echt fatsoenlijke lui in dat BB-huis moeten zetten.
Dat zie ik na 5 jaar niet echt meer gebeuren.
Ik heb nog nooit gestemd.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor wie heb je gestemd in BB1 dan?
toen mocht je nog mensen weg stemmen, was veel leukerquote:Op donderdag 15 december 2005 03:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor wie heb je gestemd in BB1 dan?
volgens mij in de finale niet meer, toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
toen mocht je nog mensen weg stemmen, was veel leuker![]()
1 week en 5 uur slaap z8 Muertequote:Op donderdag 15 december 2005 03:32 schreef Muerte het volgende:
Ben weg, eventjes mijn 5 uurtjes slaap pakken.![]()
staat me zo weinig b ij alleen dat ik tegen Sabine heb gestemdquote:Op donderdag 15 december 2005 03:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij in de finale niet meer, toch?
Volgens mij heb ik voor ff knuffelen gestemdquote:Op donderdag 15 december 2005 03:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
staat me zo weinig b ij alleen dat ik tegen Sabine heb gestemd![]()
toedels weerquote:Op donderdag 15 december 2005 03:41 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, volgens mij zijn wij de laatste 2 hier, maar ik laat je in de steek, ga ook slapen, veel plezier nog en tot morgen weer![]()
![]()
De tijd jaagt iedereen wegquote:Op donderdag 15 december 2005 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
tijd heelt alle wonden
Goedenmorgen, jammer dat Joost er niet uit kan dus dan zwelgje(Roel)quote:Op donderdag 15 december 2005 08:25 schreef Minouishere het volgende:
Mogge mensen, nog wat gebeurd tussen nu en net ?
Nee zekers he?
Benieuwd wie er vandaag gaat, ik denk Roel en ik hoop het ook !
Even de ochtendploeg verwelkomenquote:Op donderdag 15 december 2005 08:37 schreef Dropkick het volgende:
Goedemorgen
Hahaha zwelgje..........quote:Op donderdag 15 december 2005 08:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Goedenmorgen, jammer dat Joost er niet uit kan dus dan zwelgje(Roel)![]()
![]()
Misschien kunnen we ook een grafkaarten topic openenquote:
Ben benieuwd wie er vanavond vertrekt.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:13 schreef Dropkick het volgende:
Goedemorgen regenworm
Het lijkt net of ik een vliegtuig goedenmorgen wens, maar dat begint met PHPquote:
Als je kijk naar de cijfers de laatste maanden wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:20 schreef PH52 het volgende:
Laatste vertrek voor de finale : Roel of Naat ?![]()
Van mij ook vind het maar een schijnheilige trutquote:Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef Dropkick het volgende:
Van mij mag Naat gaan
FF offtopic, comliment voor die zwartwit kunststukjes.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef Dropkick het volgende:
Van mij mag Naat gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |