Dat zijn geen echte studenten meer op die 19 jarige van de Vindicat club naquote:Op donderdag 15 december 2005 02:12 schreef I_doubt het volgende:
2:10 iemand staat de afwas te doen: dat deed ik niet tijdens mijn studententijd
dus: studenten zijn niet meer wat het geweest zijn.
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 15 december 2005 02:14 schreef BONG4002 het volgende:
En als het rustig is dan komt Bongie meestal weer langs
Dus 'mooi was die tijd' staat ook in de pedo top 100quote:Op donderdag 15 december 2005 02:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Rob.![]()
Toen was er nog echt wat te beleven zo nu en dan.
Zijn Ingrid-obsessie had zoveel potentie.
Hij is er echt voor zijn hoogtepunt uitgegaan.
Kort maar krachtig zullen we maar zeggenquote:
des te sneller we aan de 1000 topics komenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd![]()
Spannend toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef I_doubt het volgende:
Gaat het hier weer verder met iemand die zo nodig de behoefte voelt om af te wassen, midden in de nacht????
Precies.. jij snapt hemquote:Op donderdag 15 december 2005 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kort maar krachtig zullen we maar zeggen![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik loop er verder niet mee te koop hoor, dat dit toevallig post 5000 is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg opeens aandrang om jou helemaal bij te pratenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef I_doubt het volgende:
Gaat het hier weer verder met iemand die zo nodig de behoefte voelt om af te wassen, midden in de nacht????
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het woord pedo wordt hier ter plekke geherdefinieerd, heb ik al verscheidene malen gemerkt.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus 'mooi was die tijd' staat ook in de pedo top 100![]()
![]()
Zolang het nog gezellig is hier en jij er bent... zie ik geen reden te gaan slapenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
gaat goed met je FB,
wat ben je laat nog hier vannacht
Denk het wel, APK is weg we nemen het er van, zwaai je rotquote:Op donderdag 15 december 2005 02:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Precies.. jij snapt hem![]()
Moet kunnen toch![]()
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spannendquote:Op donderdag 15 december 2005 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Spannend toch?
[afbeelding]
Ik denk dat je niet helemaal hebt meegekregen dat Naat een geheime opdracht heeft gekregen om roddels te verspreiden etcquote:Op donderdag 15 december 2005 02:16 schreef Manu82 het volgende:
Zit nu de uitzending te kijken, vind die NatteLie wel een achterlijk gemeen kalf, hoe ze Joost bespeeld
Nummer 5001 draag ik aan jou opquote:Op donderdag 15 december 2005 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[afbeelding]VAN HARTE GEFELICITEERD [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op donderdag 15 december 2005 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, @MissHobje:![]()
voor het slapen gaan!
Nee, onbekend.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:20 schreef svann het volgende:
Heeft iemand nog opgevangen wat Naat voor die sneaky roddelopdracht krijgt?
Eeh jawel, maar als je zo geloofwaardig dat tegen Joostje kunt zeggen.....quote:Op donderdag 15 december 2005 02:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet helemaal hebt meegekregen dat Naat een geheime opdracht heeft gekregen om roddels te verspreiden etc![]()
Dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
( blijf bezigmaar steeds lees ik dan weer wat.. zucht.. ga nu echt
)
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor haar zou een vrijstelling bij de volgende exit de meest nuttige beloning zijn, denk ik.quote:
Dat is echtquote:Op donderdag 15 december 2005 02:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nummer 5001 draag ik aan jou op![]()
Dankjequote:Op donderdag 15 december 2005 02:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thanks![]()
Joe ook![]()
enne iedereen![]()
![]()
( blijf bezigmaar steeds lees ik dan weer wat.. zucht.. ga nu echt
)
de tel kwijt. Zou het in de buurt van de 15 ofzo komen of nog meerquote:Op donderdag 15 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Iemand bijgehouden hoeveelste glas dit al is van hem?
[afbeelding]
Dan weet je meer dan ik... in de uitzending zeiden ze het niet volgens mij.quote:
Niets van gehoord hoor.quote:
Toppiequote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je Rob gemist... die was nog 10x beter daarinquote:Op donderdag 15 december 2005 02:23 schreef I_doubt het volgende:
De jongen die nu afwast is iemand die je altijd te vriend moet houden.
Hij is iemand die de boel schoon houdt.
ow wat een lege BB beleving heb jij, je hebt Rob gemist:(quote:Op donderdag 15 december 2005 02:23 schreef I_doubt het volgende:
Emiel Ratelband wast inderdaad goed af vandaagquote:Op donderdag 15 december 2005 02:23 schreef I_doubt het volgende:
hihiquote:Op donderdag 15 december 2005 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Je kan beter Roel te vriend houden want die heeft broers
jup is bekend. Het worden er 4quote:Op donderdag 15 december 2005 02:27 schreef Lamon het volgende:
Is het nu eigenlijk al bekend of er 4 finalisten komen of niet?
Een finale garantie? Donderdag er op zeker niet uit?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:22 schreef Lamon het volgende:
Voor haar zou een vrijstelling bij de volgende exit de meest nuttige beloning zijn, denk ik.
Maar dat zal het wel niet zijn.
Ja!!quote:Op donderdag 15 december 2005 02:24 schreef Wup het volgende:
[..]
ow wat een lege BB beleving heb jij, je hebt Rob gemist:(
Ik banjer nog liever door de strontquote:Op donderdag 15 december 2005 02:23 schreef I_doubt het volgende:
jawel is net gezegd door Roel net. zie post van FBquote:Op donderdag 15 december 2005 02:28 schreef melke het volgende:
Gezellig sfeertje tussen Roel en Joost. Hij zegt niet eens welterusten
Verwacht jij meer dan één exit donderdag?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:27 schreef Lamon het volgende:
Is het nu eigenlijk al bekend of er 4 finalisten komen of niet?
Nee dat kan niet, want dan kloot je wel erg met de bellers en smsers he.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:27 schreef svann het volgende:
[..]
Een finale garantie? Donderdag er op zeker niet uit?
Ik kan me niet voorstellen dat Hummie haar dat gunt.
Ik ga ook knockoutquote:Op donderdag 15 december 2005 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: Slaap lekker zo... ik ga knockout
Is bekend dat eenden rare dingen doen ook PC eendenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik banjer nog liever door de stront
sinds zijn vriendinnetje het BB-huis heeft verlaten is die ook meer dood dan levend. Logisch tochquote:Op donderdag 15 december 2005 02:30 schreef I_doubt het volgende:
Roel (de jongen die is gaan slapen) is dood, voor alle vrouwen.
Jammer voor hem![]()
Knockout after 15 roundsquote:Op donderdag 15 december 2005 02:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ga ook knockouten wens jullie voor nu of later sweet dreams
![]()
![]()
Het is een schandequote:Op donderdag 15 december 2005 02:28 schreef Peter6000 het volgende:
Joost houdt het af te wassen item tijdens het schrobben met de afwasborstel af en toe boven het afwaswater
Het ergveelste.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Iemand bijgehouden hoeveelste glas dit al is van hem?
[afbeelding]
Bij het bed van Nathalie gok ikquote:Op donderdag 15 december 2005 02:31 schreef svann het volgende:
[..]
Het ergveelste.
Waar zou hij het toilet vannacht denken te vinden?
De zonnebank als ie dr nog staatquote:Op donderdag 15 december 2005 02:31 schreef svann het volgende:
[..]
Het ergveelste.
Hoekje van de zonnebankquote:Op donderdag 15 december 2005 02:31 schreef svann het volgende:
[..]
Het ergveelste.
Zit ik hier weer opgesloten tussen de josti fansquote:Op donderdag 15 december 2005 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is bekend dat eenden rare dingen doen ook PC eenden![]()
You2quote:Op donderdag 15 december 2005 02:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ga ook knockouten wens jullie voor nu of later sweet dreams
![]()
![]()
wat is daar nu schandalig aan? ze hebben geen betsy die dat voor hen kan doen op de auto-pilotequote:Op donderdag 15 december 2005 02:34 schreef I_doubt het volgende:
Waarom staat er iemand in zijn eentje af te wassen?
Schandalig!
Echt........
Schandalig!
Alsjeblieft, jongen, in je roze T-shirt.
Ga slapen!
jongen in roze T-shirt is dol op dit soort camera-momentjesquote:Op donderdag 15 december 2005 02:34 schreef I_doubt het volgende:
Waarom staat er iemand in zijn eentje af te wassen?
Schandalig!
Echt........
Schandalig!
Alsjeblieft, jongen, in je roze T-shirt.
Ga slapen!
Gek eigenlijk als je nu kijkt naar wat overgebleven is.quote:
Snelbruiningquote:Op donderdag 15 december 2005 02:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De zonnebank als ie dr nog staat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |