Met 2 te gaan was de ander bijna volquote:
Soms zijn er dingen die de keus tussen zo'n huis en je eigen huis in een keer duidelijk maken.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:06 schreef Morwen het volgende:
*mute
Ik ga maar eens mijn eigen muziek aanslingeren![]()
Dank je wup... voel je je vereerd?quote:
Roel? Hij moet het rustig aan doen, hij heeft het aan zijn hart.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:05 schreef I_doubt het volgende:
Die jongen met dat witte overhemd, is die dood?
jawohl, jawohlquote:Op donderdag 15 december 2005 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
Dank je wup... voel je je vereerd?
DIEF!!! Wat doe je met mijn cap?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:10 schreef regenworm het volgende:
Cap gestolen van Foreverblue
[afbeelding]
blijkbaar hadden ze veel eerdre moeten doen ipv die begrafenis liedjesquote:Op donderdag 15 december 2005 01:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En dat pas om 1:11????!!!!!!!!!
RIP Roelquote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef Day het volgende:
Wat is er met Roel, joh?!
het is zijn muziek niet dus waarom zou die dan los gaanquote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef Day het volgende:
Probeer je een record te verbreken?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef kissa het volgende:
Ik zit zeker weer in het verkeerde topic?![]()
Die kreeg het best moeilijk met die trieste nummertjes hiervóór.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef Day het volgende:
Kap eens ff met alle melodieuze muziek begrafenismuziek noemen.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
blijkbaar hadden ze veel eerdre moeten doen ipv die begrafenis liedjes
Meestal is er om deze tijd geen muziek meer en ligt iedereen te slapen.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En dat pas om 1:11????!!!!!!!!!
Watwatwat!quote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
Stopt de muziek nu omdat de deur open was
Het is geen feestavond. Ze mogen al blij zijn dat BB wat muziek draaide.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:16 schreef I_doubt het volgende:
Nu heeft BB de kans om af te gaanals een gieter:
Iedereen (behalve Roel) wil doorgaan
Waar blijft BB???????????
Roel ging wel heel erg uit zijn dak op die stoelquote:Op donderdag 15 december 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
Roel houdt er niet van dat de muziek stopt en na 10 minuten weer eens doorgaat voor............5 minuten![]()
Snap ik wel, lekker uit je dak gaan dan![]()
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik het niet ga waarderen.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:16 schreef SuperMOM het volgende:
Zou wel eens leuk zijn om te horen waar Roel nou van houd?????
Posten die foto!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 01:14 schreef zomaar22 het volgende:
(nogmaals)
ik zat vandaag naast chantal te eten in amsterdam (in een studentencentrum met goedkoop studentenvoedsel)
en raad eens waar ze het over had? Juist! BigBrother
Heb ook nog een foto van Gna Gna![]()
![]()
gemaakt (ze deed overigens 2 keer haar typische 'gna gna', ik kon mijn lach
niet inhouden)
Thx Bluezz, je ziet er gelukkig de humor van inquote:Op donderdag 15 december 2005 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Alle vaute topicks gesluit.
Deze TT is ok he
beetje techno op zijn tijd er tussendoor kan geen kwaadquote:Op donderdag 15 december 2005 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik het niet ga waarderen.
die naar de tuinquote:Op donderdag 15 december 2005 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Welke deur opende naat dan?
Tuindeur.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:18 schreef Bluezz het volgende:
de schuifdeur naar de tuin /bubbelquote:Op donderdag 15 december 2005 01:18 schreef Bluezz het volgende:
hihi,quote:Op donderdag 15 december 2005 01:18 schreef Lamon het volgende:
Ooit wel eens een orgasme uitgesteld en dan weer opgewekt en vlak daarna weer afgesteld? Mensen die gek zijn van muziek hebben datzelfde gevoelquote:Op donderdag 15 december 2005 01:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel ging wel heel erg uit zijn dak op die stoel![]()
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 15 december 2005 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Deur naar de tuinquote:Op donderdag 15 december 2005 01:18 schreef Bluezz het volgende:
maar... nu zijn we nieuwsgierig.... wel doen dan hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 01:20 schreef zomaar22 het volgende:
moet een ander keertje, het lukt me echt niet!
nou valt me nog mee meestal heeft hij het over drugs weet jequote:Op donderdag 15 december 2005 01:21 schreef BB5kijker het volgende:
en Roel heeft het weer eens over inbreken, verrassend, NOT!
vanmiddag hebben ze nog een "lijntje" gesnoven samen (Roel en Josti)quote:Op donderdag 15 december 2005 01:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
nou valt me nog mee meestal heeft hij het over drugs weet je
Dat had hij moeten weten want BB heeft een maandje geleden daar opmerkingen over gemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:21 schreef Peter6000 het volgende:
Roel heeft een sterk voorgevoel voor zijn exit morgenavond.
Maar dat heeft iedereen eigenlijk wel.
Joost wil in de DBK gaan vragen om nog wat muziek.
Ze doen niet meer open daar
je houdt er wel rare idee op naquote:Op donderdag 15 december 2005 01:22 schreef I_doubt het volgende:
Sla dat ruitje in!
Probeer die luit van BB wakker te krijgen!!
Maak er nog wat van, die laatste uren, voordat je sterft.
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:22 schreef I_doubt het volgende:
Sla dat ruitje in!
Probeer die luit van BB wakker te krijgen!!
Maak er nog wat van, die laatste uren, voordat je sterft.
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:24 schreef Bluezz het volgende:
Ze hanteren weer een onverklaarbare straf.
Tuindeur open? Muziek uit.
Geen touw aan vast te knopen.
* Bluezz is![]()
Leef!quote:Op donderdag 15 december 2005 01:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
je houdt er wel rare idee op na![]()
Trustequote:Op donderdag 15 december 2005 01:24 schreef Bluezz het volgende:
Ze hanteren weer een onverklaarbare straf.
Tuindeur open? Muziek uit.
Geen touw aan vast te knopen.
* Bluezz is![]()
Ik ben ook diep teluergesteldquote:Op donderdag 15 december 2005 01:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
De ene keer mag alles en de andere keer mag niks![]()
![]()
Nou Lieske die is nog wel 30 minuten bezig met tandenpoetsen en gezicht schoonmaken gezicht insmeren enz enzquote:Op donderdag 15 december 2005 01:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, uurtje of 2 ligt alles plat![]()
geen aparte topics meer opnen voor reguliere en live. Maar alles in de SC doen dan gaat makkelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
Op zo'n manier halen we de 1000 niet![]()
er is wel wat gebeurt maar het was niks bijzondersquote:Op donderdag 15 december 2005 01:26 schreef Manu82 het volgende:
BEW![]()
Niet veel gebeurt dus vanavond behalve al dat gezeik op de talpa site?
ben ik een van de jongste hier danquote:Op donderdag 15 december 2005 01:26 schreef Morwen het volgende:
Lies, houd je kop, ik ben nog veeeeeeel ouder dan 30![]()
Van geziek op de Talpa site weet ik niet... maar lees het vorige SC topic maar... ze hadden muziek.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:26 schreef Manu82 het volgende:
BEW![]()
Niet veel gebeurt dus vanavond behalve al dat gezeik op de talpa site?
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:25 schreef Wup het volgende:
nou kom op, Nathalie ritueel slachten nu
hihiquote:
Vergeet de afkick-nabepreking niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
Op zo'n manier halen we de 1000 niet![]()
10 topics per dag moet toch te doen zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
geen aparte topics meer opnen voor reguliere en live. Maar alles in de SC doen dan gaat makkelijk![]()
... en het bijtje heette Maja... maja... majaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 december 2005 01:29 schreef I_doubt het volgende:
Dat meisje nmet love-handles (links onder op het gele kussen) valt bijna in slaap
Wat kunnen wij daar aan doen???
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:28 schreef Lamon het volgende:
Fuck the toonladders.
Daar zijn ze dan toch redelijk opstandig in.
En ja hoor, hij moet weer winnen met ietsquote:Op donderdag 15 december 2005 01:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ben ik een van de jongste hier dan![]()
2-1 alvastquote:Op donderdag 15 december 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
En ja hoor, hij moet weer winnen met iets![]()
Dan ben ik de oudste....alhoewel, nee ook niet denk ik![]()
Neequote:Op donderdag 15 december 2005 01:30 schreef SuperMOM het volgende:
Aaaaaaaaaaaaarghhhhh laten ze ophouden met zingen!!!![]()
Het meisje hee tLieske maar de meeste users hier in het forum zullen blij zijn dat ze slaaptquote:Op donderdag 15 december 2005 01:29 schreef I_doubt het volgende:
Dat meisje nmet love-handles (links onder op het gele kussen) valt bijna in slaap
hahaquote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef regenworm het volgende:
Het meisje heet Lieske maar de meeste users hier in het forum zullen blij zijn dat ze slaapt
Naar Aalsmeer gaan?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:29 schreef I_doubt het volgende:
Linkje naar z'n website. Onder Audiofiles staan een paar nummertjes van hem.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lieske is het populairst op dit forum. En nog klagen en zielig doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het meisje hee tLieske maar de meeste users hier in het forum zullen blij zijn dat ze slaapt
Wat nou 2-1quote:Op donderdag 15 december 2005 01:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
2-1 alvast![]()
![]()
je kan er 2-2 van maken, voorspellingkje doen![]()
Waaarom?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het meisje hee tLieske maar de meeste users hier in het forum zullen blij zijn dat ze slaapt
de Tanja fans hebben het veruit het zwaarst gehad hierquote:Op donderdag 15 december 2005 01:35 schreef Lamon het volgende:
Lieske is het populairst op dit forum. En nog klagen en zielig doen.
Ik was Rob en Dido fan. Dat was pas een opgave..
Ik bedoelde meer weer poultje met tijden wanneer definitief iedereen gaat maffen daaroquote:Op donderdag 15 december 2005 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat nou 2-1Maar goed, dat gun ik je wel, de jeugd heeft de toekomst enzo.........
![]()
Voorspelling: Nathalie gaat eruit morgen (lekker veilig, ik moet gelijk komen heh).
En nu Naat en....?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:35 schreef Lamon het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
Nee Nathalie... Mekka is de andere kant op
da's de categorie tweede keusquote:Op donderdag 15 december 2005 01:37 schreef svann het volgende:
En nu Naat en....?
Of is dat alweer over?
Nathalie en Joost.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:37 schreef svann het volgende:
[..]
En nu Naat en....?
Of is dat alweer over?
gok erop dat Naat eruit gaatquote:Op donderdag 15 december 2005 01:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer weer poultje met tijden wanneer definitief iedereen gaat maffen daaro![]()
Maja Naat of Lies exit morguh
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ga toch weg manquote:Op donderdag 15 december 2005 01:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
aan mij moet je niet vragen ik hoor want ik hoor lieske graagquote:Op donderdag 15 december 2005 01:36 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Waaarom?
Eeen groepsgebeuren is altijd fascinerender dan het gedrag van het individu
Lieske: de standaard van Nederland??? Of van Groningen?
Ja, daar moest je wel een beetje maso voor zijn!quote:Op donderdag 15 december 2005 01:36 schreef Wup het volgende:
de Tanja fans hebben het veruit het zwaarst gehad hier
En ze hebben ons achteraf volledig gelijk gegevenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga toch weg man![]()
Ik was Tanja fan![]()
Nee... daarom gissen ze er ook naar...quote:Op donderdag 15 december 2005 01:40 schreef Day het volgende:
Is er ooit nog te zien geweest waarom Dido zo raar dit voor haar exit?
Ik was geen fan, van niemand trouwens echt. Ik maak me ook zelden druk als iemand me aanvalt op mijn mening over iemand. Mensen hebben zoveel kanten en daarom vind ik BB leuk, de ene week vind je Ing leuk en de andere week Roel. Ik snap die echte aversie of adoratie niet helemaalquote:Op donderdag 15 december 2005 01:36 schreef Wup het volgende:
[..]
de Tanja fans hebben het veruit het zwaarst gehad hier
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:39 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Waarom moet er iemand uit gaan?
Ja, dat zij er naar gissen is logisch, maar misschien was het DBK-gesprek te zien op tv, vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee... daarom gissen ze er ook naar...
Day, dit komt voort uit een gesprek met tussen Nath en Roel van gisterennachtquote:Op donderdag 15 december 2005 01:40 schreef Day het volgende:
Is er ooit nog te zien geweest waarom Dido zo raar dit voor haar exit?
Ik kan dat best begrijpen, eerst heeft hij als een hondje achter dido aangelopen en was hij vnl bevriend met Rob en Naat. Nu zijn Rob en Dido er al uit en blijf je alleen met Naat over.De enige man die nog over is is Joost en dat zijn nou ook niet bepaald matties. Dus blijft in principe alleen NatteLie nog over en daar wordt je ook niet echt vrolijk van omdat die meer bezig met haar eigen poes masseren bij het denken aan Dido dan Roel ook een beetje te steunenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Roel voelt zich niet tot zijn recht komen in deze groep, nou daaaaaaaaaaaaag dan morgen!!![]()
Dat zijn er maar een paar, de rest zit nog steeds in ontkenningsfasequote:Op donderdag 15 december 2005 01:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En ze hebben ons achteraf volledig gelijk gegeven![]()
Op die manier... nee, is niks over op TV geweest... dat had ik ook gehoopt.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat zij er naar gissen is logisch, maar misschien was het DBK-gesprek te zien op tv, vandaar mijn vraag.
Ga jij maar eens de Talps-site lezen.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:39 schreef I_doubt het volgende:
regels van het spelquote:Op donderdag 15 december 2005 01:39 schreef I_doubt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:42 schreef svann het volgende:
[..]
Ga jij maar eens de Talps-site lezen.
Veel filmpjes ook, ben je de rest van de nacht wel zoet mee als straks de bewoners slapen.
Niet arrogant maar domquote:Op donderdag 15 december 2005 01:42 schreef melke het volgende:
Best wel arrogant van Roel om te denken dat Dido niet weg gestemd is geworden
[Roel-mode]Ga tegen mij niet zeggen dat ik niet objectief kan denken. Dan beledig je alles waar ik voor sta [/Roel-mode]quote:Op donderdag 15 december 2005 01:43 schreef Day het volgende:
Roel: Dido was in mijn ogen een winnaar.
Ja sure, jij bent zo objectief wat Dido betreft!![]()
Ik snap die regels niet, laat ze er gewoon allemaal maar een jaartje inblijven. Wie het langst blijft heeft gewonnenquote:
zie post boven je;)quote:Op donderdag 15 december 2005 01:42 schreef melke het volgende:
Best wel arrogant van Roel om te denken dat Dido niet weg gestemd is geworden
met of zonder de spelregels van Sawquote:Op donderdag 15 december 2005 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik snap die regels niet, laat ze er gewoon allemaal maar een jaartje inblijven. Wie het langst blijft heeft gewonnen
Denk het niet, maar zijn hondjes gedrag komt weer terugquote:Op donderdag 15 december 2005 01:43 schreef Day het volgende:
Vind ik niet, hoor. HIj is zelf zo arro geweest om zich af te zonderen met Dido. Eigen schuld dus dat hij nu geen aansluiting vindt. Hij is over iedereen daar (op Naat na) negatief geweest. Is nog een wonder dat ze hem überhaupt bij de gesprekken betrekken.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kan dat best begrijpen, eerst heeft hij als een hondje achter dido aangelopen en was hij vnl bevriend met Rob en Naat. Nu zijn Rob en Dido er al uit en blijf je alleen met Naat over.De enige man die nog over is is Joost en dat zijn nou ook niet bepaald matties. Dus blijft in principe alleen NatteLie nog over en daar wordt je ook niet echt vrolijk van omdat die meer bezig met haar eigen poes masseren bij het denken aan Dido dan Roel ook een beetje te steunen
Daarbij had er ook wel wat meer groepsgevoel gecreeerd kunnen worden door bijv. bij elkaar op de slaapkamer te gaan slapen...
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:39 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En Dido was ook een winnaar geweest als ze niets met Roel had gehad.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:43 schreef Day het volgende:
hahaquote:Op donderdag 15 december 2005 01:45 schreef Manu82 het volgende:
Ik snap die regels niet, laat ze er gewoon allemaal maar een jaartje inblijven. Wie het langst blijft heeft gewonnen
Snap ook niet waarom ze dat niet doen? In de vorige BB's deden ze dat, vooral in de laatste weken/dagen, juist wel! Lijkt mij gezelliger en zowieso het groepsgevoel versterken.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daarbij had er ook wel wat meer groepsgevoel gecreeerd kunnen worden door bijv. bij elkaar op de slaapkamer te gaan slapen...
eens, behalve dan dat het Roel zijn schuld was....quote:Op donderdag 15 december 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
En Dido was ook een winnaar geweest als ze niets met Roel had gehad.
Ze was rete-populair toen ze als persoon gezien werd.
Pas toen ze als stelletje naar voren kwamen, ging het echt mis.
Dus eigenlijk is het deels Roels schuld.
Zo denk ik er ook over!quote:Op donderdag 15 december 2005 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik was geen fan, van niemand trouwens echt. Ik maak me ook zelden druk als iemand me aanvalt op mijn mening over iemand. Mensen hebben zoveel kanten en daarom vind ik BB leuk, de ene week vind je Ing leuk en de andere week Roel. Ik snap die echte aversie of adoratie niet helemaal![]()
Geldt andersom ook. Roel stond ook sterk toen hij nog geen hondjesgedrag vertoonde.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
lieske, ingrid of nathaliequote:Op donderdag 15 december 2005 01:47 schreef I_doubt het volgende:
Het leuke is, dat er (sexueel gezien - en zo denkt BB-) er een vrouw uit moet gaan.
Er zijn momenteel veel meer vrouwen dan mannen...
Wie??????????
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:47 schreef regenworm het volgende:
Er zit ook weer zo'n bejaarde lul achter de regie knop.
Ik denk dat NatteLie eruit gaat tenzij de Dido stemmers op haar durven te stemmenquote:
Was het ook niet echt. Ik bedoel meer dat hun relatie de oorzaak is geweest van haar vertrek.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
eens, behalve dan dat het Roel zijn schuld was....
quote:
Het begon al eerder, toen ze meer met Naat ging teamen.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
Wat???? Zijn ze al gestopt met fietsen?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Is Linda er al uit dan?
Maar goed, Naat mag wel exit![]()
Volgens mij is linda gisteren vertrokkenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Is Linda er al uit dan?
Slaap lekker Regenwormquote:Op donderdag 15 december 2005 01:51 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
slaap lekker en nu maar hopen dat nath vanavond vertrekt.![]()
![]()
![]()
![]()
en dat was?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:51 schreef Day het volgende:
Hebben jullie Menno's reactie gelezen (op Roel)?
Het enigste probleem is dat het dan nog saaier word dan het al is. Roel en Joost op een grote mannenslaapkamer en Ingrid en Lieske elke avond vroeg op de damesslaapkamer. Volgens mij kun je dan de streams wel op repeat zetten....quote:Op donderdag 15 december 2005 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Is Linda er al uit dan?
Smoelentopicquote:Op donderdag 15 december 2005 01:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Nah ik zal blij zijn als het over is, dan eindelijk weer tijd voor van alles en nog wat en niet alleen meer letten op:
[afbeelding]
Eindelijk weer een leven![]()
Levelmomentjequote:Op donderdag 15 december 2005 01:48 schreef Day het volgende:
[..]
Geldt andersom ook. Roel stond ook sterk toen hij nog geen hondjesgedrag vertoonde.
Waar staat die reactie? Op fok of op de site van Menno?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:51 schreef Day het volgende:
Er zijn 2 mensen die vreselijk voor lul zullen staan na hun vertrek uit het huis.
Roel omdat hij zich als een hondje op heeft gesteld bij iemand die hem echt niet wil en om zijn agressieve gedrag tegen (vooral) Menno.
Nathalie vanwege het voetenincident en de zelfverheerlijking.
Zou gaan slapen maar hier wil nog even op reageren.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:51 schreef Day het volgende:
Er zijn 2 mensen die vreselijk voor lul zullen staan na hun vertrek uit het huis.
Roel omdat hij zich als een hondje op heeft gesteld bij iemand die hem echt niet wil en om zijn agressieve gedrag tegen (vooral) Menno.
Nathalie vanwege het voetenincident en de zelfverheerlijking.
Ik geef toe.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Jij begint het in zo een beetje de laatste week pas te volgen?![]()
Menno's reactie:quote:
Hee daar doe ik me best nou voor voor dat g*dver**** smoelen topic en ja soms win je en heb je een topper als deze die er al weken staatquote:
Waar?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:51 schreef Day het volgende:
ja, ik zag je knipoog wel hoor, maar ik dacht, kom dat negeer ik even.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:50 schreef Lamon het volgende:
Was het ook niet echt. Ik bedoel meer dat hun relatie de oorzaak is geweest van haar vertrek.
En als Roel dat zou weten, zou dat best zuur zijn.
Ik heb jou gemistquote:Op donderdag 15 december 2005 01:53 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik geef toe.
Ik heb het niet gevolgd.
Vanavond is de eerste avond dat ik het echt volg: streams, commentaar.
Ik heb veel gemist.
Heb ik veel gemist???
Nee hoor... maar iets van 15 wekenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:53 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik geef toe.
Ik heb het niet gevolgd.
Ik heb veel gemist.
Heb ik veel gemist???
wat een exemplaar weer...quote:Op donderdag 15 december 2005 01:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Nah ik zal blij zijn als het over is, dan eindelijk weer tijd voor van alles en nog wat en niet alleen meer letten op:
[afbeelding]
Eindelijk weer een leven![]()
Ik vind dat hij best gezellig meedoet de laatste dagen en die andere lui hoeven ook niet elke nacht om 1 uur al onder de wol te kruipen. Maak er eens een feestje van en laat ze klotezat worden en doe het dan in die babykamer en niet in dat grote huis. En dat met dat zeiken over de exit van Dido vind ik niet gek, heb je al geteld hoe vaak Joost het over Brenda heeft gehadquote:Op donderdag 15 december 2005 01:52 schreef melke het volgende:
Ik gun Roel het minst een finale plek. Hij doet niet gezellig mee, hij zeikt alleen maar over de exit van Dido en slaapt/hangt de hele dag maar wat. Wat mij betreft mag hij morgen naar huis
is nog netjes geformuleerd van hem. Maar goed zoals ik al zei je kan niet meer rationeel denken na 112 dagen in een gesloten inrichtingquote:Op donderdag 15 december 2005 01:54 schreef Day het volgende:
[..]
Menno's reactie:
Allereerst wil ik zeggen dat ik het lief vond wat Ingrid over mij zei. De ophef die Roel had over mij snapte ik totaal niet, waar maak je je druk om. Zeker als hij de beelden terug ziet zal hij nog wel een keer achter zijn oren krabben.. (hebben jullie mij in een onderbroek gezien?). Nee, ik vond het super hoe Ingrid en Joost het voor mij opnamen. Over Roel wil ik nog het volgende zeggen.. hij meet wel met twee maten. Hij vertelde over "jongens-regels".. is er dan ook een regel dat je eerst met een meisje mag zoenen, de liefde verklaren aan de ander, vervolgens weer de eerste zoent (en meer) en toch verliefd wordt op de ander??? Nee, dan weet ik niet waar hij zich druk overmaakt..
Je hebt een hoop gemist er waren veel leuke momenten maar ook heel veel saaie momentenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:53 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik geef toe.
Ik heb het niet gevolgd.
Ik heb veel gemist.
Heb ik veel gemist???
Het is nog maar voor een week dan, maar je hebt wel gelijk. Roel dan maar, al maakt dat ook geen reet uit. Het is gewoon saai.............quote:Op donderdag 15 december 2005 01:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het enigste probleem is dat het dan nog saaier word dan het al is. Roel en Joost op een grote mannenslaapkamer en Ingrid en Lieske elke avond vroeg op de damesslaapkamer. Volgens mij kun je dan de streams wel op repeat zetten....
KnuffelRuud,Willem en Bart zitten in de finale.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:53 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik geef toe.
Ik heb het niet gevolgd.
Ik heb veel gemist.
Heb ik veel gemist???
Dan moet je niet bij mij zijn maar de andere posts lezenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Buitengewoon zwak!
Ik verwacht, eis meer!
als roel gaat blijf je met 4 meiden in een huis over. Of dat alles isquote:Op donderdag 15 december 2005 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is nog maar voor een week dan, maar je hebt wel gelijk. Roel dan maar, al maakt dat ook geen reet uit. Het is gewoon saai.............![]()
De laatste loodjes......................![]()
Hij vergeet er nog bij te zeggen dat na het liefdesverklaren aan Dido hij aan Menno heeft gevraagd om een boodschap naar zijn ex over te brengen en dat hij tegen Rob en Chantal heeft gezegd dat hij naar zijn ex terug wil.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
is nog netjes geformuleerd van hem. Maar goed zoals ik al zei je kan niet meer rationeel denken na 112 dagen in een gesloten inrichting![]()
U is een kanjer net als uw eegaquote:Op donderdag 15 december 2005 01:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hee daar doe ik me best nou voor voor dat g*dver**** smoelen topic en ja soms win je en heb je een topper als deze die er al weken staat![]()
Ik vrees dat Nathalie ietwat te kortzichtig is om dat soort conclusies te trekken.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:54 schreef Wup het volgende:
ja, ik zag je knipoog wel hoor, maar ik dacht, kom dat negeer ik even.
zou Nathalie over dat soort dingen nadenken?
Ik begin die Menno eigenlijk wel een beetje zat te worden. Eerst vond ik het nog wel leuk, maar hij wil zich nu neerzetten als kleine zielige jongen en gaat na het huis nog even iedereen lopen naschoppen. Een week is leuk, twee weken kan ook nog, maar na een maand moet hij z'n leven toch eens weer oppakken.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
is nog netjes geformuleerd van hem. Maar goed zoals ik al zei je kan niet meer rationeel denken na 112 dagen in een gesloten inrichting![]()
Ik doe ontzettend mijn best achter me dos machine, maar ja Muerte heeft blijkbaar al iets met een pentium of zo dus ja, Hij blijft Tha Master maar ik doe wel leuk mee (vind ik zelf)quote:
Ik lees.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij mij zijn maar de andere posts lezen
ja dat was voordat het serieuzer werd met dido tochquote:Op donderdag 15 december 2005 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
Hij vergeet er nog bij te zeggen dat na het liefdesverklaren aan Dido hij aan Menno heeft gevraagd om een boodschap naar zijn ex over te brengen en dat hij tegen Rob en Chantal heeft gezegd dat hij naar zijn ex terug wil.
Slaap lekker worm.... tot straks weerquote:Op donderdag 15 december 2005 01:58 schreef regenworm het volgende:
en nu ben ik echt weg 02:00 alweer moet zo weer werken![]()
hoiquote:Op donderdag 15 december 2005 01:58 schreef BONG4002 het volgende:
Zo me is weer back dus een kleine BEWwant het is al laat
jij begrijpt de mannenregels gewoon niet;)quote:Op donderdag 15 december 2005 01:51 schreef Day het volgende:
voetenincident is inmiddels wel genoeg uitgemolken lijkt mequote:Nathalie vanwege het voetenincident en de zelfverheerlijking.
welke wannabee studentjesquote:Op donderdag 15 december 2005 01:59 schreef I_doubt het volgende:
Waarom gaan wannabee studentjes slapen????
Ik slaap nog nietquote:Op donderdag 15 december 2005 01:59 schreef I_doubt het volgende:
Waarom gaan wannabee studentjes slapen????
Nou, dat naschoppen valt wel mee, hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik begin die Menno eigenlijk wel een beetje zat te worden. Eerst vond ik het nog wel leuk, maar hij wil zich nu neerzetten als kleine zielige jongen en gaat na het huis nog even iedereen lopen naschoppen. Een week is leuk, twee weken kan ook nog, maar na een maand moet hij z'n leven toch eens weer oppakken.
Heeft hij die boodschap nog overgebracht?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
Hij vergeet er nog bij te zeggen dat na het liefdesverklaren aan Dido hij aan Menno heeft gevraagd om een boodschap naar zijn ex over te brengen en dat hij tegen Rob en Chantal heeft gezegd dat hij naar zijn ex terug wil.
Voor een weekje moet zelfs die carmen-set het wel kunnen overlevenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als roel gaat blijf je met 4 meiden in een huis over. Of dat alles is![]()
Zachte BEW terugquote:Op donderdag 15 december 2005 01:58 schreef BONG4002 het volgende:
Zo me is weer back dus een kleine BEWwant het is al laat
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voor een weekje moet zelfs die carmen-set het wel kunnen overleven![]()
Hallo ik kom net kijken..............quote:
Nee, het hoefde niet meer van Roel.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft hij die boodschap nog overgebracht?![]()
Of is dat hem niet gevraagd?
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:02 schreef regenworm het volgende:
Foreverblue je bent vanaf nu een echte spammer
Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #88.
Naja Menno...Degene die op z'n dieptepunt, toen hij door alles en iedereen inclusief Ingrid werd uitgekotst, het huis moest verlaten. Degene wiens mooie plannen keihard mislukten en ook nog eens door Dido werd afgewezen. Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij zijn frustraties wat harder eruit zou gooien. Blijft een misselijkmakend, achterbaks ventje die nu nog maar op zijn eigen 'site' en een topic op fok zijn verhaaltje kwijt kan.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:54 schreef Day het volgende:
[..]
Menno's reactie:
Allereerst wil ik zeggen dat ik het lief vond wat Ingrid over mij zei. De ophef die Roel had over mij snapte ik totaal niet, waar maak je je druk om. Zeker als hij de beelden terug ziet zal hij nog wel een keer achter zijn oren krabben.. (hebben jullie mij in een onderbroek gezien?). Nee, ik vond het super hoe Ingrid en Joost het voor mij opnamen. Over Roel wil ik nog het volgende zeggen.. hij meet wel met twee maten. Hij vertelde over "jongens-regels".. is er dan ook een regel dat je eerst met een meisje mag zoenen, de liefde verklaren aan de ander, vervolgens weer de eerste zoent (en meer) en toch verliefd wordt op de ander??? Nee, dan weet ik niet waar hij zich druk overmaakt..
Aah ok, had het kunnen wetenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:02 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, het hoefde niet meer van Roel.
ok danquote:Op donderdag 15 december 2005 02:02 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hallo ik kom net kijken..............
Liever ontmoet ik jou op het strand, waarbij jij alles mag uitleggen wat allemaal afgelopen drie maanden gebeurd is.
Nou zegquote:Op donderdag 15 december 2005 02:04 schreef I_doubt het volgende:
tuttebel????
Geen problemen hier, maar als je toch vroeg op moet....quote:Op donderdag 15 december 2005 02:05 schreef Day het volgende:
Ik heb 2 streams die continue bufferen en dat zijn net de slaapkamersstreams. Geen gesprek meer te volgen dus.
Maar goed ook, heb een drukke dag morgen.
Veel streamplezier nog!
Laters
Ben ik het dus wel ten dele mee eens. Hij maakt geen gebruik van de X-factor maar van de zieligheidsfactor.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Naja Menno...Degene die op z'n dieptepunt, toen hij door alles en iedereen inclusief Ingrid werd uitgekotst, het huis moest verlaten. Degene wiens mooie plannen keihard mislukten en ook nog eens door Dido werd afgewezen. Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij zijn frustraties wat harder eruit zou gooien. Blijft een misselijkmakend, achterbaks ventje die nu nog maar op zijn eigen 'site' en een topic op fok zijn verhaaltje kwijt kan.![]()
Dank je voor de link trouwens... maaruhh... een spammer ben ik niet hoor... een capper welquote:Op donderdag 15 december 2005 02:02 schreef regenworm het volgende:
Foreverblue je bent vanaf nu een echte spammer
Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #88.
een cap-spammerquote:Op donderdag 15 december 2005 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je voor de link trouwens... maaruhh... een spammer ben ik niet hoor... een capper wel
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een cap-spammer![]()
ik sta anders ook in de top 10 dus ik moet niet te hard lullen![]()
Wie is dit??quote:Op donderdag 15 december 2005 02:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nog ff onder het mom mooi was die tijd,,
[afbeelding]
Ik heb het wel gezien, maar kan me niet meer herinneren dat het grappig wasquote:Op donderdag 15 december 2005 02:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
BB uitzending gezien ?? die was wel grappig![]()
Ingrid rulez
Precies.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
FF, Fobo, Leukquote:Op donderdag 15 december 2005 02:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ok dan![]()
De laatste weken heb je niet veel gemist om het maar zo te zeggen. Voor wat er in die andere dagen gebeurd is beginnen we maar niet over nu
Rob.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nog ff onder het mom mooi was die tijd,,
[afbeelding]
Daar is hij te lazerus voor melkequote:Op donderdag 15 december 2005 02:09 schreef melke het volgende:
Joost staat af te wassen. Roel pakt 'n biertje en gaat naar een afwassende Joost kijken. HELP EENS MEE MAN!!!!
die is alcoholistquote:Op donderdag 15 december 2005 02:10 schreef I_doubt het volgende:
Waarom is die jongen in zijn witte T-shirt zich aan het bezatten???
Nathalie heeft vreemd genoeg de laatste tijd ook wat promo tijd gekregen van BB,quote:Op donderdag 15 december 2005 01:58 schreef Lamon het volgende:
Ik vrees dat Nathalie ietwat te kortzichtig is om dat soort conclusies te trekken.
Alhoewel ze instinctief deze week alles gedaan heeft om haar blijfkans te vergroten.
Toch zal ze er wel uitgaan morgen.
(Ik persoonlijk vind dat het nu echt de hoogste tijd is geworden voor Lieske om het pand te verlaten, haar rol is nu echt uitgespeeld.. )
Tjah wat moet je anders als je zo hard afgaat. Hij kan nog altijd Tanja opbellen en vragen of zij een onderduikadres voor hem weet.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik het dus wel ten dele mee eens. Hij maakt geen gebruik van de X-factor maar van de zieligheidsfactor.
Het is druk in zijn hoofd, en hij krijgt zijn neurobiologie niet op orde.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:10 schreef I_doubt het volgende:
Waarom is die jongen in zijn witte T-shirt zich aan het bezatten???
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
FF, Fobo, Leuk![]()
Jong nog, jeeeeeee en dat wint dan ook nog van mij![]()
![]()
Voor zijn persoonlijke hoogtepunt danquote:Op donderdag 15 december 2005 02:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Rob.![]()
Toen was er nog echt wat te beleven zo nu en dan.
Zijn Ingrid-obsessie had zoveel potentie.
Hij is er echt voor zijn hoogtepunt uitgegaan.
En het gaat in zijn systeem zittenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is druk in zijn hoofd, en hij krijgt zijn neurobiologie niet op orde.
En tevens een stukje gewoontegedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |