Met 2 te gaan was de ander bijna volquote:
Soms zijn er dingen die de keus tussen zo'n huis en je eigen huis in een keer duidelijk maken.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:06 schreef Morwen het volgende:
*mute
Ik ga maar eens mijn eigen muziek aanslingeren![]()
Dank je wup... voel je je vereerd?quote:
Roel? Hij moet het rustig aan doen, hij heeft het aan zijn hart.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:05 schreef I_doubt het volgende:
Die jongen met dat witte overhemd, is die dood?
jawohl, jawohlquote:Op donderdag 15 december 2005 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
Dank je wup... voel je je vereerd?
DIEF!!! Wat doe je met mijn cap?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:10 schreef regenworm het volgende:
Cap gestolen van Foreverblue
[afbeelding]
blijkbaar hadden ze veel eerdre moeten doen ipv die begrafenis liedjesquote:Op donderdag 15 december 2005 01:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En dat pas om 1:11????!!!!!!!!!
RIP Roelquote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef Day het volgende:
Wat is er met Roel, joh?!
het is zijn muziek niet dus waarom zou die dan los gaanquote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef Day het volgende:
Probeer je een record te verbreken?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef kissa het volgende:
Ik zit zeker weer in het verkeerde topic?![]()
Die kreeg het best moeilijk met die trieste nummertjes hiervóór.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef Day het volgende:
Kap eens ff met alle melodieuze muziek begrafenismuziek noemen.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
blijkbaar hadden ze veel eerdre moeten doen ipv die begrafenis liedjes
Meestal is er om deze tijd geen muziek meer en ligt iedereen te slapen.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En dat pas om 1:11????!!!!!!!!!
Watwatwat!quote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
Stopt de muziek nu omdat de deur open was
Het is geen feestavond. Ze mogen al blij zijn dat BB wat muziek draaide.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:16 schreef I_doubt het volgende:
Nu heeft BB de kans om af te gaanals een gieter:
Iedereen (behalve Roel) wil doorgaan
Waar blijft BB???????????
Roel ging wel heel erg uit zijn dak op die stoelquote:Op donderdag 15 december 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
Roel houdt er niet van dat de muziek stopt en na 10 minuten weer eens doorgaat voor............5 minuten![]()
Snap ik wel, lekker uit je dak gaan dan![]()
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik het niet ga waarderen.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:16 schreef SuperMOM het volgende:
Zou wel eens leuk zijn om te horen waar Roel nou van houd?????
Posten die foto!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 01:14 schreef zomaar22 het volgende:
(nogmaals)
ik zat vandaag naast chantal te eten in amsterdam (in een studentencentrum met goedkoop studentenvoedsel)
en raad eens waar ze het over had? Juist! BigBrother
Heb ook nog een foto van Gna Gna![]()
![]()
gemaakt (ze deed overigens 2 keer haar typische 'gna gna', ik kon mijn lach
niet inhouden)
Thx Bluezz, je ziet er gelukkig de humor van inquote:Op donderdag 15 december 2005 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Alle vaute topicks gesluit.
Deze TT is ok he
beetje techno op zijn tijd er tussendoor kan geen kwaadquote:Op donderdag 15 december 2005 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik het niet ga waarderen.
die naar de tuinquote:Op donderdag 15 december 2005 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Welke deur opende naat dan?
Tuindeur.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:18 schreef Bluezz het volgende:
de schuifdeur naar de tuin /bubbelquote:Op donderdag 15 december 2005 01:18 schreef Bluezz het volgende:
hihi,quote:Op donderdag 15 december 2005 01:18 schreef Lamon het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik het niet ga waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |