Roel zit er als een opa bij op die stoel.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel is wel aangeschoten maar niet dronken denk ik. Josti is er erger aan toe![]()
Dat gaan we toch weer met z'n allen doen als het afgelopen is? Kunnen we gewoon weer verder kleppenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die 4 maand zijn aan mij voorbij gevlogen...
Reality kicks in...![]()
Je moet voor de gein de eerste aflevering op Talpa nog eens gaan kijken...
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel zit er als een opa bij op die stoel.
Wou eigenlijk gaan slapen maar mijn gevoel zegt dat er nog iets gaat gebeuren.
Dus blijf ik nog maar even kijken, dan maar in de file naar mijn werk.
Altijd beter dan die zitzakroelquote:Op donderdag 15 december 2005 00:20 schreef F4iTH het volgende:
Zogauw er muziek komt, voelt Lieske zich op de een of andere manier een soort Imam die zich geroepen voelt in het zicht van iedereen te gaan staan, meezingen en wapperen.
Staat er iets bijzonders in deze week?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef farceman het volgende:
kan iemand me helpen hoe ik aan het BB-Magazine kan komen(gratis)?
Kan niemand die van deze week doorsturen naar mij?
zit me af te vragen of er straks een huilbui van Roel gaat komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef Lamon het volgende:
Drank en zielige muziek.
Misschien is dit toch niet zo erg als ik dacht.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
Foreverblue je hebt weer gewonnen![]()
hoe meer gewapper hoe beterquote:Op donderdag 15 december 2005 00:20 schreef F4iTH het volgende:
Zogauw er muziek komt, voelt Lieske zich op de een of andere manier een soort Imam die zich geroepen voelt in het zicht van iedereen te gaan staan, meezingen en wapperen.
Zoiets ja. Of misschien worden ze allemaal heel melancholiek.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
zit me af te vragen of er straks een huilbui van Roel gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |