abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 december 2005 @ 14:44:25 #151
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33102348
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:24 schreef Redux het volgende:

[..]

Concreet, wat voor voorvallen waren er?
Ik geloof dat vooral de affaire Sorgdrager, de Bijlmerenquete en de IRT-affaire behoorlijk bedroegen aan in het hele sorry-verhaal. En ik geloof dat in die zaken er zelfs niet eens sprake was van het verkeerd inlichten van de Kamer wat nu wel is gebeurd, maar de precieze achtergronden zijn me niet meer echt bekend.
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:34 schreef Redux het volgende:
Het paars sorrycultuur lijkt me napapagaaien.
Gedeeltelijk wel ja.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_33102448
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Leg dan eens één feit voor dat ze goed heeft gedaan conform haar beloftes.
- eindelijk meer duidelijkheid voor de "26000" asielzoekers, haar voorgangers lieten deze helemaal in het "ongewisse".
- inburgeringsnota
- illegalennota
  donderdag 15 december 2005 @ 14:51:27 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33102501
ze is tevens de minister die het meeste mensen asiel heeft gegeven, daar stappen haar tegenstanders nog wel eens te makkelijk over heen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33102505
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik geloof dat vooral de affaire Sorgdrager, de Bijlmerenquete en de IRT-affaire behoorlijk bedroegen aan in het hele sorry-verhaal. En ik geloof dat in die zaken er zelfs niet eens sprake was van het verkeerd inlichten van de Kamer wat nu wel is gebeurd, maar de precieze achtergronden zijn me niet meer echt bekend.
[..]

Gedeeltelijk wel ja.
Maar zou je dan weer terug willen naar de situatie in de jaren 60 en 70 waar kabinetscrisissen "aan de orde van de dag" waren? Dat ging bijhoorlijk vaak over triviale zaken (zoals reclame op tv).
  donderdag 15 december 2005 @ 15:09:39 #155
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33102951
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar zou je dan weer terug willen naar de situatie in de jaren 60 en 70 waar kabinetscrisissen "aan de orde van de dag" waren? Dat ging bijhoorlijk vaak over triviale zaken (zoals reclame op tv).
Dit gaat niet over triviale zaken, en ik vind het ontwijken van een kabinetscrises helemaal geen excuus om te gaan prutsen.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:15:43 #156
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33103122
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:42 schreef Argento het volgende:

-knip-
Het is nu wel duidelijk dat jij er gewoon niet over wilt praten, of dat je denkt dat een mening over een gebeurtenis in het verleden niet zinvol is. Maar blijf dan gewoon weg uit het topic als je het zo nutteloos vindt?

Besides, de discussie of Verdonk wel of niet weg moet is echt niet bij dit debat afgelopen. Zolang Verdonk er zit blijft het actueel om haar fouten te bekritiseren en een mening te uiten over de consequenties van haar werk.
pi_33103205
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:15 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het is nu wel duidelijk dat jij er gewoon niet over wilt praten, of dat je denkt dat een mening over een gebeurtenis in het verleden niet zinvol is. Maar blijf dan gewoon weg uit het topic als je het zo nutteloos vindt?

Besides, de discussie of Verdonk wel of niet weg moet is echt niet bij dit debat afgelopen. Zolang Verdonk er zit blijft het actueel om haar fouten te bekritiseren en een mening te uiten over de consequenties van haar werk.
Wat een slap antwoord. Argento geeft uitstekend weer waarom je gevallen op zichzelf moet bekijken zonder als een papagaai te spreken over een sorrycultuur. Je gaat niet eens in op z'n post!
pi_33103237
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

- eindelijk meer duidelijkheid voor de "26000" asielzoekers, haar voorgangers lieten deze helemaal in het "ongewisse".
Klopt. Maar ze gilde eerst dat ze ze eruit zou gooien..
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 15 december 2005 @ 15:21:41 #159
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33103303
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:18 schreef Redux het volgende:

[..]

Wat een slap antwoord. Argento geeft uitstekend weer waarom je gevallen op zichzelf moet bekijken zonder als een papagaai te spreken over een sorrycultuur. Je gaat niet eens in op z'n post!
  donderdag 15 december 2005 @ 15:22:01 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33103317
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:19 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

gillen nog wel
pi_33103370
quote:

[..]

Niet correct. Ze gaf vanaf het begin aan dat de 26000 asielzoekers versneld in behandeling genomen zouden worden. De media maakte ervan 'verdonk gaat 26000 asielzoekers uitzetten' oid.
pi_33103396
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:09 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dit gaat niet over triviale zaken, en ik vind het ontwijken van een kabinetscrises helemaal geen excuus om te gaan prutsen.
De voorbeelden die jij aandraagde waren niet allemaal triviale zaken maar waren zeker ook geen crisis of vertrek van betreffende bewindspersoon waard, net zoals deze zaak van Verdonk.

Het ontwijken van een crisis is altijd aan te raden maar jij verdraait mijn stelling nu door te stellen dat dit leidt tot prutsen. Nederland in de jaren 60 en 70 is een goed voorbeeld hoe een land o.a. daardoor naar de kloten geholpen kan worden, een land zoals Italie is hier ook een goed voorbeeld van. Daarbij zit je nu ook nog eens met een zeer grote groep onvoorspelbare kiezers.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:27:18 #163
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33103464
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Duidelijkheid? 2 jaar terug had ze het nog over het uitzetten van die groep van 26.000 (op 2.500 mensen na vanwege schrijdende gevallen) wat iedereen zo daadkrachtig vond, maar het blijkt dat ruim 40% van die groep alsnog mag blijven. Dat is geen duidelijkheid.
quote:
- inburgeringsnota
Na 2 jaar is daar ook nog niets van terecht gekomen. Paar dagen / weken geleden werd ze nog volop bekritiseerd omdat het zo lang duurt en ze haar woorden niet kan waarmaken. Ze had namelijk eerst nog het idee om alle allochtonen in te laten burgeren, maar juridisch kon ze dat niet waarmaken (financieel ook niet). Het in het land van herkomst een examen af laten leggen was nog zo'n daadkrachtige uitspraak, maar een recente reportage wist te melden dat dat nog niet is opgezet.
quote:
- illegalennota
Je bedoelt haar daadkrachtige uitspraak dat illegalen uitgezet worden en dat steden niet bang hoeven te zijn te ze op straat worden gezet?
Alle grote steden vinden dat Verdonk gefaalt heeft aangezien een groot deel nog steeds 'administrateif verwijderd' worden.

Je noemt wel weer goede voorbeelden van daadkrachtige woorden, alleen de daden zijn er niet of zijn totaal niet daadkrachtig te noemen.
pi_33103493
quote:

[..]

bron? Verdonk heeft dit namelijk noot beweerd, alleen dat uitgeprocedeerde asielzoekers weg moeten. Wat natuurlijk een hele verbetering is met haar voorgangers die er vervolgens niks meer mee deden. Dat ze dan ook nog eens de moeite neemt om deze 26000 dosiers door te nemen ondanks 1 of meerdere negatieve uitspraken van de rechter (voor de asielzoeker) is natuurlijk zeer lovenswaardig en zelfs sociaal te noemen.
pi_33103507
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef Sidekick het volgende:
Duidelijkheid? 2 jaar terug had ze het nog over het uitzetten van die groep van 26.000
Niet correct zoals ik ook al in het verdonk topic aangaf, ze sprak vanaf het begin over het versneld in behandeling nemen van de 26000 asielzoekers. oa media maakte daar uitzetten van 26000 van.
pi_33103532
En zo blijft sidekick hangen in z'n verdonk-hetze welke voornamelijk is gebaseerd op onwaarheden, zie ook het verdonk-topic.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:30:47 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33103579
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef Sidekick het volgende:

Je noemt wel weer goede voorbeelden van daadkrachtige woorden, alleen de daden zijn er niet of zijn totaal niet daadkrachtig te noemen.
misschien dat verdonk nogal wat tegenslag te verwerken heeft (lees: dat de aasgieren bij elke scheet die ze laat er boven op zitten) door tegenstanders van haar beleid, waardoor het vaak bij krachtige woorden blijft, waarvan de daad niet altijd mogelijk of zichtbaar is?
  donderdag 15 december 2005 @ 15:32:53 #168
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33103634
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:18 schreef Redux het volgende:

[..]

Argento wil er niet over praten, heeft er geen mening over en vindt het nutteloos om een mening te geven over voldongen feiten.

Leuk voor hem, maar ik ga liever een inhoudelijke discussie aan. Ik geef zelfs een duidelijke omschrijving en enkele voorbeelden van die fel bekritiseerde sorry-cultuur zodat het concreet toepasbaar wordt op deze situatie en daarbij de hypocrisie van de huidige regering bloot te leggen en als argument waarom Verdonk weg zou moeten.
pi_33103700
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:32 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Argento wil er niet over praten, heeft er geen mening over en vindt het nutteloos om een mening te geven over voldongen feiten.

Leuk voor hem, maar ik ga liever een inhoudelijke discussie aan. Ik geef zelfs een duidelijke omschrijving en enkele voorbeelden van die fel bekritiseerde sorry-cultuur zodat het concreet toepasbaar wordt op deze situatie en daarbij de hypocrisie van de huidige regering bloot te leggen en als argument waarom Verdonk weg zou moeten.
Bijzonder slap. Of je snapt zijn post niet of je leest selectief. Bijzonder arogant ook nog.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:36:07 #170
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33103726
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:32 schreef Sidekick het volgende:

[..]

ik vond hem juist een zeer goede mening hebben.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:38:23 #171
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33103801
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

bron? Verdonk heeft dit namelijk noot beweerd, alleen dat uitgeprocedeerde asielzoekers weg moeten.
En toevallig ging het om een groep van 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers.

Deze tactiek kom ik de laatste zoveel tegen, om gewoon de plannen van Verdonk te ontkennen. Oh wat waren jullie een paar jaar geleden allemaal in jullie nopjes toen Verdonk daadkrachtig riep om die uitgeprocedeerde asielzoekers uit te zetten zonder pardon. En nu weten jullie niet hoe hard jullie moeten terugkrabbelen.
pi_33103858
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:07 schreef Argento het volgende:

[..]

Als je iedere fout als ´prutswerk´ zou willen beschouwen, dan ga je je gang maar. Gelukkig heeft de Kamer daarvan een genuanceerder beeld.
Fouten kun je toch onmogelijk als een positieve bijdrage aan het besturen van ons land kwalificeren, lijkt me.
pi_33103905
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:38 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Deze tactiek kom ik de laatste zoveel tegen, om gewoon de plannen van Verdonk te ontkennen. Oh wat waren jullie een paar jaar geleden allemaal in jullie nopjes toen Verdonk daadkrachtig riep om die uitgeprocedeerde asielzoekers uit te zetten zonder pardon. En nu weten jullie niet hoe hard jullie moeten terugkrabbelen.
Zo is het.

Verdonk lijkt een soort icoon en er is domweg geen inhoudelijke discussie mogelijk met haar medestanders. Die lijken verblind door haar rechte rug, adoreren haar en slikken haar fouten als marsepein. Dat is jammer en maakt het erg troebel.

De meesten hier zal het wel weer ontgaan zijn dat Verdonk maandag in de kamer over een hele andere kwestie door de kamer tot de orde is geroepen, ook door haar eigen partij trouwens.
pi_33103907
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 15 december 2005 @ 15:41:56 #175
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33103909
Dat mens is één en al list en bedrog.

En de meeste mensen blijven het maar pikken en die leugenaar verdedigen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:42:36 #176
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33103936
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:41 schreef popolon het volgende:
Dat mens is één en al list en bedrog.

En de meeste mensen blijven het maar pikken en die leugenaar verdedigen.
misschien dat die mensen door het gestigmatiseer heen kunnen kijken? zou jij ook eens moeten doen.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:42:37 #177
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33103938
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:42 schreef Argento het volgende:

Dat is best knap (ofschoon onjuist) nu ik in dit topic nog helemaal geen letter heb gewijd aan mijn eigen mening en zeker geen waardeoordeel heb geveld over Verdonk en/of de Kamer(meerderheid). Ik heb betoogd dat het weinig zinvol is om de discussie voort te zetten, nu de Kamer heeft beslist en Verdonk daarmee blijft zitten. Ja, dat is heel raar, maar ik vind het altijd een beetje zinloos om te discussieren over voldongen feiten.
pi_33104008
quote:
tactiek?
Verdonk heeft nergens gezegd dat ze 26000 asielzoekers ging uitzetten. Ze had het erover dat ze 26000 asielzoekers sneller in behandeling zou gaan nemen. Ze handelt naar de wet, doet er alles aan om het grootste probleem van nederland namelijk het decennialang toelaten van buitenlanders die geen kansen hebben op de arbeidsmarkt in goede banen te leiden.
En juist van die 26000 uitgeproduceerde heeft ze vele duizenden alsnog een verblijfsvergunning gegeven.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:45:15 #179
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33104026
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[..]
tsja, daar zal je je dan bij moeten neerleggen he? een antwoord van iemand eisen, terwijl hij al heel duidelijk uit de doeken heeft gedaan hoe de vork voor hem in de steel zit, is niet alleen arrogant, het is ook nog eens vreemd.
pi_33104059
quote:
slap dat je wel tijd neemt om posts zoals die van zoalshetis die niks met de discussie hebben te maken te beantwoorden maar een sterke post van argento links laat liggen. Je hebt er geen weerwoord op, wel?
  donderdag 15 december 2005 @ 15:47:23 #181
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33104108
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien dat die mensen door het gestigmatiseer heen kunnen kijken? zou jij ook eens moeten doen.
Hou toch op zeg, dat jij het pikt is prima maar dat hoeft toch niet voor iedereen te gelden?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:47:36 #182
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33104118
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:46 schreef Redux het volgende:

[..]

slap dat je wel tijd neemt om posts zoals die van zoalshetis die niks met de discussie hebben te maken te beantwoorden maar een sterke post van argento links laat liggen. Je hebt er geen weerwoord op, wel?
dank je, dank je.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:47:46 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33104130
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:47 schreef popolon het volgende:

[..]

Hou toch op zeg, dat jij het pikt is prima maar dat hoeft toch niet voor iedereen te gelden?
nee klopt. maar wat wil je verder zeggen dan? dat ze alleen maar uit list en bedrog bestaat?
  donderdag 15 december 2005 @ 15:49:03 #184
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33104168
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee klopt. maar wat wil je verder zeggen dan? dat ze alleen maar uit list en bedrog bestaat?
Dit is het zoveelste 'incident', ben op zoek naar die lijst die iemand pas postte.

Kan hem even niet vinden.

Ze zou een leuk duo met Nawijn vormen.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:49:06 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33104181
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef popolon het volgende:

[..]

Dit is het zoveelste 'incident', ben op zoek naar die lijst die iemand pas postte.

fok loopt niet weg.
pi_33104206
quote:

[..]

[..]
Goede mening is wat ongelukkig verwoord. Argento stelt een paar terecht punten aan de orde, en stelt aanvullende vragen. Dat doet hij netjes, en zorgvuldig verwoord.

Het is een waardeloze discussie om dan zo wat selectief te quoten en over de waardevolle bijdragen heen te stappen.

Argento's punt is een stuk meer to the point dan gezanik over Verdonks daadkracht. Daar gaat dit topic niet over namelijk. Dit gaat erover dat de Tweede Kamer genoegen neemt met de uitleg en de schade die dit het aanzien van de politie doet.
quote:
Argento schreef (verspreid over twee posts)
Als je iedere keer dat een minister dat een minister een dergelijk debat ´overleeft´ zou willen afdoen als bewijs voor het bestaan van een ´sorry-cultuur´ dan zijn we natuurlijk snel klaar. Overigens niet zonder vast te stellen wat een sorry-cultuur precies is en wat er verkeerd aan is dat een ter verantwoording geroepen minister die verantwoording naar tevredenheid van de Kamer aflegt.

Jij, of wie dan ook, kunt er wel de privémening op na houden dat Verdonk had moeten opstappen, maar het is de Kamer die daarover beslist en die heeft anders beslist. En dan dus inderdaad over tot de orde van de dag.

Als het je niet bevalt, dan laat je dat maar merken bij de volgende verkiezingen.

Ik kan me geen kabinetsperiode herinneren waarin een dergelijk lik-op-stuk beleid werd toegepast. Lijkt me sowieso onwenselijk om op basis van vooraf vastgelegde criteria een dergelijk debat in te gaan. Laten we vooral ieder voorval op zijn eigen merites beoordelen en voor ieder voorval afzonderlijk vaststellen wat de minister moet doen of verklaren om de verantwoording naar tevredenheid van de Kamer af te leggen.

En wat moet de democratie voor de burger die niet actief deelneemt aan de politiek (al dan niet in de vorm van lidmaatschap bij een belangenvereniging), dan nog meer inhouden dan de gang naar de stembus? Wat zou je willen doen? Plaatsnemen op de publieke tribune? Vertel ns, welke rol, anders dan de rol als bevoegd kiezer, speelt de gemiddelde burger in de democratische praktijk?

En als democratie al ruimer zou zijn dan de enkele gang naar de stembus, waarom zou daar dan ook het discussieren over voldongen feiten onder moeten vallen?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_33104214
Sidekick door te melden dat door 40% van de asielzoekers alsnog een verblijfvergunning te geven geen "duidelijkheid" te noemen geef je wel aan de term duidelijkheid niet helemaal te begrijpen.
pi_33104262
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef popolon het volgende:

[..]

Sack_Blabbath (spelling?)
  donderdag 15 december 2005 @ 15:52:39 #189
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33104281
ik denk dat tegenstanders van verdonk een beetje paranoïa worden en denken dat iedereen die het wel eens is met haar beleid dagelijks staat te juichen op tafels als deze daadkrachtige minister het puin moet ruimen van rood en paars.
pi_33104291
quote:

[..]

Daarom kun je haar ook bijzonder sociaal noemen dat ze alsnog deze groep mensen beoordeeld.
quote:
Generalisatie en een "mod-onwaardige" post
pi_33104294
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tsja, daar zal je je dan bij moeten neerleggen he? een antwoord van iemand eisen, terwijl hij al heel duidelijk uit de doeken heeft gedaan hoe de vork voor hem in de steel zit, is niet alleen arrogant, het is ook nog eens vreemd.
Argento wil geen discussie, wat is er dan vreemd aan dat Sidekick zo reageert?
pi_33104310
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:41 schreef SCH het volgende:

en er is domweg geen inhoudelijke discussie mogelijk met haar medestanders.
Nee dat bewijzen Sidekick en jij op dit moment wel
  donderdag 15 december 2005 @ 15:53:45 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33104322
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:53 schreef SCH het volgende:

[..]

dan heeft sidekick dat te respecteren, zoiets? bovendien zit side kick verder een beetje te stoken en dat valt menigeen op hier.
pi_33104342
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat tegenstanders van verdonk een beetje paranoïa worden en denken dat iedereen die het wel eens is met haar beleid dagelijks staat te juichen op tafels als deze daadkrachtige minister het puin moet ruimen van rood en paars.
Ik zie dat gebeurren ja. Verdonk kan niks verkeerd doen.

Ik merk dat mensen die het met Verdonk eens zijn, inhoudelijk zeer slecht op de hoogte zijn en vaak niet verder komen dan dat gezeur over haar rechte rug en de enige vent uit het kabinet.
pi_33104374
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:53 schreef SCH het volgende:
Sidekick kan niet tegen argento op, dat is denk ik wel duidelijk. Dan is het links laten liggen van een post de makkelijkste weg.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:55:45 #196
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33104393
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Sack_Blabbath (spelling?)
Ja zou goed kunnen, weet 't niet 100% zeker of hij het was.

Alle dubieuze Rita incidenten mooi op een rijtje.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:56:15 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33104396
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zie dat gebeurren ja. Verdonk kan niks verkeerd doen.

Ik merk dat mensen die het met Verdonk eens zijn, inhoudelijk zeer slecht op de hoogte zijn en vaak niet verder komen dan dat gezeur over haar rechte rug en de enige vent uit het kabinet.
als je dat ziet gebeuren dan geef je wel meteen aan dat je wereldbeeld in humanitair en logische zin een beetje twisted is, noem het paranoïa.
pi_33104407
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:54 schreef SCH het volgende:
Wow, lekker concreet zeg! 'mensen'? Geef concreet voorbeelden en noem namen ipv zo'n zwabberige post.
pi_33104413
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee dat bewijzen Sidekick en jij op dit moment wel
Ik ben steeds inhoudelijk, heb het dossier van a tot z gevolgd maar mensen als zoalshetis laten voortdurend blijken het dossier niet te kennen maar zijn wel heel stellig in hun beweringen. Dat is een beetje die nieuwe politiek. Hard roepen zonder inhoud.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:56:38 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33104426
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:55 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja zou goed kunnen, weet 't niet 100% zeker of hij het was.

Alle dubieuze Rita incidenten mooi op een rijtje.
dubieus, door wie geformuleerd? netwerk? pvda/gl? mensen op fok! die van toeten nog blazen weten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')