Lieskequote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef Minouishere het volgende:
Lieske begrijpt niet helemaal wat "je gal spuwen" betekent.
Verliefd worden op je onderdrukkerquote:Op woensdag 14 december 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is gewoon het Stockholm-syndroom![]()
Geef haar maar een slaappil!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:10 schreef F4iTH het volgende:
Geen wijn meer voor Lieske aub!
Ow, maar dan nog, mag het wel iets minder bij Lieskequote:Op woensdag 14 december 2005 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels alweer met een positief rondje bezig.
Ze heeft flink gal gespuwd over haar badjas
Voor 1 van hen, behalve Joost, nietquote:Op woensdag 14 december 2005 23:11 schreef Falco het volgende:
Het lijkt net alsof morgen dat hele Big Brother stopt! Joehoe jullie hebben nog een week hoor!
Precies! Een paar afkicktopicsquote:Op woensdag 14 december 2005 23:07 schreef Bartoli het volgende:
dat lukt wel over een week bij 1000. We kunnen oook wat extra nababbel topics openen
Dat denk ik bij elke BB, of ligt dat aan mij.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Verliefd worden op je onderdrukker![]()
Dank je!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:10 schreef Minouishere het volgende:
Muerte wat heb je altijd een perfecte caps, compliment !!
Ik ergerde me vanavond echt aan Joost. Alsof hij dit diner heeft geregeldquote:Op woensdag 14 december 2005 23:13 schreef Bartoli het volgende:
en dan geef je Josti ook een pil dat die ook stil is
Heerlijk! Ik houd toch wel van wat reviewtopics enzo.quote:
Hij is wel de gastheer/ober... Hij is niet genomineerd, dus.....quote:Op woensdag 14 december 2005 23:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ergerde me vanavond echt aan Joost. Alsof hij dit diner heeft geregeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |