Ja we moeten allejezus snel zijn, willen we over een week bij 1000 zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 23:04 schreef Bartoli het volgende:
damn jullie gaan snel met posten gasten
ja ik ook maar drie kwartier wat doet hij daar nou?? slapen slapen en nog eens slapenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou ben ook een diesel smorgens hoor. Moet echt wel rustig op gang komen, met een bakkie koffie en een peuk erbij.
Totdat ik eruit ga om em af te zetten natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet goed... als die af blijft gaan![]()
Ik zit bij Florisstreams en dan XS4ALL en die gaat perfect! Terwijl ik ook zeer dikwijls problemen heb, maar nu gaat ie superquote:Op woensdag 14 december 2005 23:05 schreef Bartoli het volgende:
mijn streams doen nog steeds wazig blijkt mijn verbinding traag te zijn
Het is gewoon het Stockholm-syndroomquote:Op woensdag 14 december 2005 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
Roel geeft aan dat de 'angst' voor BB, ten koste kan gaan van de spontaniteit. Hij geeft als voorbeeld, dat als 5 minuten te lang op de zonnebank als concequentie kan hebben, dat je naar de DBK wordt geroepen, met de mededeling dat de rest van het diner voor de groep naar doorgaat, gehoorzaamheid veroorzaakt.
Ingrid nuanceert het door te zeggen, dat ze anders misschien wel een stelletje asocialen zouden zijn.
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef Minouishere het volgende:
Lieske begrijpt niet helemaal wat "je gal spuwen" betekent.
Ze zijn inmiddels alweer met een positief rondje bezig.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef Minouishere het volgende:
Lieske begrijpt niet helemaal wat "je gal spuwen" betekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |